V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Taidat tapella ihan keskenäs.Mummotappelu, mummotappelu
Ai missä?Mummotappelu, mummotappelu
Anteeksi et oon iloinen et Jeren suhde ei kestänyt. Tiedän palavani helvetin tulessa.
Ööö siis ei kai siitä ole mitään todisteita???? Mutta siis jos ei ois enää parisuhteessa, niin jihuuu! Bojan on enää vain ajan kysymys!
Ihan niinkuin itse tietäisit jotain. Enempää kuin muutkaan.Ja vielä kehtaat tunnustaa. Mä taas toivon, et olis fake news. Bojanin kanssa ei tule mitään suhdetta olemaan kuitenkaan, joten ihan turhaan lirputtelet siellä.
Ystäviä ja kollegoita ovat.Ajan kysymys on se, milloin vahvistaa suhteen Dzeilaan.
Eihän.Sieltä lensi kaikki, jotka ei kirjoitelleet siinä kohdassa että.
Lensi kyllä, luotiin uusi sääntö ja joka tuli voimaan heti. Eikä alkaen sen ilmoittamisesta nii valittihan siitä muutkin täällä.Eihän.
Ei se noin mennyt, olitko edes koko Discordissa?Lensi kyllä, luotiin uusi sääntö ja joka tuli voimaan heti. Eikä alkaen sen ilmoittamisesta nii valittihan siitä muutkin täällä.
No olihan näin. Tämäkin on sataan kertaan jankutettu täällä läpi jo.Eihän.
Meni todellakin, kun puhuivat siitä täällä, en itse ollut. Mutta ei siis mitenkään ns. omasta syystään lentänyt ulos nimimerkillinenkään.Ei se noin mennyt, olitko edes koko Discordissa?
Menihän noin. Minä olin.Ei se noin mennyt, olitko edes koko Discordissa?
Kyllä lensi. A alkoi täällä haukkua muita ja sen takia sääntö lisättiin.Meni todellakin, kun puhuivat siitä täällä, en itse ollut. Mutta ei siis mitenkään ns. omasta syystään lentänyt ulos nimimerkillinenkään.
Ehkä, muttet tosiaan tiedä kekä niistä pois lentäneistä ees oli nimimerkillinen.Kyllä lensi. A alkoi täällä haukkua muita ja sen takia sääntö lisättiin.
Mitä hiton väliä? Asia tapahtui vuosi sitten eikä hän tainnut edes pitää koko paikasta.Kyllä lensi. A alkoi täällä haukkua muita ja sen takia sääntö lisättiin.
Ei lentänyt muita kuin A ja toinen tossari.Ehkä, muttet tosiaan tiedä kekä niistä pois lentäneistä ees oli nimimerkillinen.
Ei ole mitään väliä, jankkaan siitä mistä täällä milloinkin kirjoitetaanMitä hiton väliä? Asia tapahtui vuosi sitten eikä hän tainnut edes pitää koko paikasta.
Ei lentänyt muita kuin A ja toinen tossari.
Höpsistä, lähti sieltä enemmän, plus toinen tossari, joka sinne on jäänyt on raportoinut välillä eli on siellä vielä edelleenkin.Ei lentänyt muita kuin A ja toinen tossari.
Väärin, meneppä tarkistamaan nimilistat.Höpsistä, lähti sieltä enemmän, plus toinen tossari, joka sinne on jäänyt on raportoinut välillä eli on siellä vielä edelleenkin.