K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mutta tosiaan omana itsenäni vain kirjoittelen, ihan turha raivota minulle.
Sitä paitsi navia käyttävänä nyt ylipäätään saatankin olla enemmän pihalla kuin joku muu, Kikin jonkun pottatukkajutun muistan karnevaaleihin liittyen en mitään muuta. En minä X:ssäkään aina välttämättä kaikki joksujuttuja huomaa ja näin, minulla tullu siellä lähinnä jotain laihdutus- kautta anorektikkokuvia viimeaikoina kuin joksuja tai K:ta. Eli mihin toi kaikkitietävä nyt sit viittaa.

Sitä paitsi navia käyttävänä nyt ylipäätään saatankin olla enemmän pihalla kuin joku muu, Kikin jonkun pottatukkajutun muistan karnevaaleihin liittyen en mitään muuta. En minä X:ssäkään aina välttämättä kaikki joksujuttuja huomaa ja näin, minulla tullu siellä lähinnä jotain laihdutus- kautta anorektikkokuvia viimeaikoina kuin joksuja tai K:ta. Eli mihin toi kaikkitietävä nyt sit viittaa.
Aina aiemmin väität kaiken olevan epätotta mitä et ole sattunut itse huomaamaan, eli isoa osaa asioista🤣 Olet pihalla kaikesta kuin lumiukko.

Lehdet ihan paniikissa kirjoittelivat silloin lokakuussa, että nyt se kulta sit romahti ja poksahti, kun se vajosi 120€:sta per gramma hintaan 113€/g...
Kuitenkin nyt on sit taas uudet ennätykset kehissä 😎
I knew it.

Yhteistyössä