V
vierailija
Vieras
Ei minun tartte esittää mitään, oon tän asian kyllä kertonut aiemminkin.
Lopeta valehtelu
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei minun tartte esittää mitään, oon tän asian kyllä kertonut aiemminkin.
Janistakin heitetty useampaa nimeä minusta eli mikä sit ois sen nyk. tyttiksen ig muka?Ja Janin. Mutta Nacen tyttis on kyllä pysynyt täysin tunnistamattomana, ei oo mitään vihjailujakaan näkynyt edes muinaisella juorutilillä.
Pituuteni ja hiusteni pituuden oon jo kertonut. Ku aikalailla suomalaisen naisen keskipituutta niin siinä ei ole mitään liikaa paljastavaa kys. asiassa.Lopeta valehtelu
Et edelleenkään kertonut etsitkö miestä vai naista.Ei minun tartte esittää mitään, oon tän asian kyllä kertonut aiemminkin.
Loukkaat Bojania.Hän on Bojanin salainen rakastaja.
Siis eihän tästä paikasta etsitä mitään?Et edelleenkään kertonut etsitkö miestä vai naista.
Loukkaat Bojania.
Siis eihän tästä paikasta etsitä mitään?
Vain omassa sairaassa päässäsi että.Jan on saattanut aluksi sillä mahtitatillaan loukata.
Vain omassa sairaassa päässäsi että.
Vain omassa sairaassa päässäsi että.
Täällä etsitään naipotteluseuraa ja miksei enemmän. Etsitkö miestä vai naista?Siis eihän tästä paikasta etsitä mitään?
Sitä en kiellä, mutta nää on ihan vaan kavereita ja ällöä ajatella bändinjäsenien rutsaamisia noin. Jance samaa peetä myöskin.Sairasta on ainoastaan se että kieltää mitä ihanimman miesrakkauden.
En ole sanonut etsiväni mitään, ja muutenkin menee hiukan uteliaaksi nytten.Täällä etsitään naipotteluseuraa ja miksei enemmän. Etsitkö miestä vai naista?
Ne jakaa sen. Siitä riittää kyllä,Hän on Bojanin salainen rakastaja.
Sitä en kiellä, mutta nää on ihan vaan kavereita ja ällöä ajatella bändinjäsenien rutsaamisia noin. Jance samaa peetä myöskin.
En ole sanonut etsiväni mitään, ja muutenkin menee hiukan uteliaaksi nytten.
En ole siellä edes enää, tyhmiä nää juttusi muuteskin.Sulla on taas kierroksessa uusi misukka KB Discordin kautta. Sun maine leviää siellä.
Laittoi silloin stooreja samasta paikasta jossa oli esiintymässä.oliko se uuden vuoden kitaristi siis jonkun bändin mukana esiintymässä samassa paikassa? koitin katella missä se siis on esiintynyt milloinkin mutta eihän siitä mitään tietysti löydy. Ilmeisesti se on jonkun laulajan taustabändissä kitaristina mutta ei edes sen aikatauluja löytynyt
Tommyn keikalla.Minkäs reissun jälkeen Kärtsä ja Ursa on ruvenneet seuraamaan toisiaan? Ja Jesse?
Sinusta puhutaan siellä. Ja mietitään, kuka heistä sinut nappaa.En ole siellä edes enää, tyhmiä nää juttusi muuteskin.
Ei puhuta, ja edelleen olen nainen, puhut jostain Stagala tyypistä varmaan.Sinusta puhutaan siellä. Ja mietitään, kuka heistä sinut nappaa.
No sitten se on K:n nauru?Minkäs reissun jälkeen Kärtsä ja Ursa on ruvenneet seuraamaan toisiaan? Ja Jesse?