V
vierailija
Vieras
Ilkeä kirjoittelija taas vauhdissa.Ei paljon auta, kun bändi muuten pappautuu vauhdilla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ilkeä kirjoittelija taas vauhdissa.Ei paljon auta, kun bändi muuten pappautuu vauhdilla.
Ei mun tarvitse projisoida. Ei ole kohteliasta tuijotella toisen rintoja tuolla tavalla, vaikka ne ois kuinka herkulliset hänen mielestä.Millä perusteella hän sitä harrastaa? Oikeasti vain teet sitä projisointia ja kuvittelet tietäväsi, mitä hän ajattelee ja tekee. Se, jos mikä on ällöttävää käytöstä.
Älä tuijottele sitä peiliä niin kovasti, jos et pidä näkemästäsiIlkeä kirjoittelija taas vauhdissa.
Miks minua sellainen kiinnostaisi, en vain usko et katseen syynä on mikään varsinainen kuolaus, eiköhän nämä ihan kaveritasolla ole, ja kollegoita.Jere kuolaa Erikan tissejä, eikä sinun. Ymmärrän et harmittaa.
Bojan se onMäkin olen onnellinen sen miehen puolesta, joka hänet saa![]()
Sinä projisoit omia ajatuksiasi. Mitä edes tarkoitetaan kuolaamisella? Ihailu on ihan eri asia kuin rasvainen kuolaus seksuaalisessa mielessä. Jälkimmäinen muistuttaa hyväksikäyttöä ja sitä K ei todellakaan tee. Jos olisi sellainen rasvaäijä, ei takulla olisi niin hyvä ystävä Erikan kanssa tai esim. Bessin.Jere kuolaa Erikan tissejä, eikä sinun. Ymmärrän et harmittaa.
Miehen edessä on herkullisen isot tissit, niin mitä luulet miehen ajattelevan. Älä ole noin naiivi.Ja edelleen kukaan kommenttikentän ihmisistä ei tunne häntä eikä voi tietää, mitä hänen päässään liikkuu. Argumenttina "kun muutkin sanoo, niin minäkin sanon" on yksi kestämättömimmistä. Kasvata selkärankaa äläkä toistele papukaijana muiden projisointeja.
Ja en ole tässä kiistämässä sitä, mitä K katsoo, vaan sitä mitä kuvittelet hänen ajattelevan.
En yhtään ymmärrä, mitä yrität sanoa. Mikä on nyt yök? Koska myönnän, että K:n haukkumisissa on tehty hänen ominaisuuksistaan heikkouksia, kun taas JO:n haukkumiset on vedetty käytännössä ihan hatusta eikä millään tavalla liity bändin ominaisuuksiin? Viisi erittäin hyvännäköistä ja lahjakasta miestä ja joku yrittää kitistä, miten ovat niin pappautuneita. Just joo. Ihan naurettavaa. Säälittävää suorastaan.Tää sun teksti on ehkä sairain haukkuminen kaikista. Et tee sitä edes vitsillä. Kaikki JO:sta sanotut on ihan höpö höpöä, mutta allekirjoitat kaiken K:n haukkumiset, mutta et muka tykkää. Yök.
Onkohan Jerpukka haaveillut myös Bessin muhkeista mansikoista.Sinä projisoit omia ajatuksiasi. Mitä edes tarkoitetaan kuolaamisella? Ihailu on ihan eri asia kuin rasvainen kuolaus seksuaalisessa mielessä. Jälkimmäinen muistuttaa hyväksikäyttöä ja sitä K ei todellakaan tee. Jos olisi sellainen rasvaäijä, ei takulla olisi niin hyvä ystävä Erikan kanssa tai esim. Bessin.
Ei tykkää ja varsinkin jos vauvat imee niitä.Et sä mikään mies ole, edes homo. Oikeat miehet tykkää tisseistä.
Eli siis sinä pidät Bessin muhkeista mansikoista ja kuvittelet siksi, että K:kin pitää.Onkohan Jerpukka haaveillut myös Bessin muhkeista mansikoista.
Mun toive on, että ne itsensä pienennys-läpät jäis kans kokonaan historiaan. Ehkä hän aina tiesi mihin pystyy, mutta kun ei vielä ollut tehnyt sitä, niin kompensoi noilla ihme jutuillaan omasta kiinnostamattomuudestaan. Että jospa nyt kansakunnan bilekunkkuna räjäytettyään vihdoinkin ownais sen, että häntä kyllä ihaillaan. (Heittereitä toki aina on, mutta ei kai heille kannata keikoilla puhua).Mä tunnustan että pidän hyvin paljon Jerestä ja hänen lavan ulkopuolisesta olemuksesta haastiksissa ja puheäänestään. Ja myös lauluäänestään, mutta nyt tulee tabu: En siedä sitä huutomoodia viittä sekuntia enkä välitä myöskään hänen loireista enkä pikkumuna enkä pskajutuistakaan.
Trollollooolllllooooo.Ei mun tarvitse projisoida. Ei ole kohteliasta tuijotella toisen rintoja tuolla tavalla, vaikka ne ois kuinka herkulliset hänen mielestä.
Ne vauvat tulee myös pimpistä ja silti aika moni mies tykkää niistä.Ei tykkää ja varsinkin jos vauvat imee niitä.![]()
Sanooko videon kuvauksessa asiasta mitään?Olipas kummallinen toi yksi muka koko keikan kooste, sillä Erikan Ich kommea siinä ei ole eli jonkun ns. vihaajan tekele, ja Joost siinä kumminkin saa esittää myös omansa biisin niin silloin kyllä hiukan vääristää tämä nimi full consert video, no tonhan nyt sentään olin nähny livenä, mutta tyhmää. Mitähän muuta tuolta nyt sit puuttuukaan.
Jengi ei todellakaan esittänyt siellä. Vrt lämppäri / JoksutMä teen kans tunnustuksen. Olin eilen keikalla, vaikka en tykkää yhtään musiikistaan. Hypin kuitenkin siellä mukana, koska muutkin.
Tää kertoo susta enemmän kuin tuhat sanaa, luepa se edellinen viestini uudestaan. Sä vaan yrität naamioida K:n haukkumisen muka siihen, että et tykkää siitä. Kuule ei kaikki pidä sinun palvonnan kohteita hyvännäköisinä ja lahjakkaina. Säälittävä olet sinä.En yhtään ymmärrä, mitä yrität sanoa. Mikä on nyt yök? Koska myönnän, että K:n haukkumisissa on tehty hänen ominaisuuksistaan heikkouksia, kun taas JO:n haukkumiset on vedetty käytännössä ihan hatusta eikä millään tavalla liity bändin ominaisuuksiin? Viisi erittäin hyvännäköistä ja lahjakasta miestä ja joku yrittää kitistä, miten ovat niin pappautuneita. Just joo. Ihan naurettavaa. Säälittävää suorastaan.
Mun toive on, että ne itsensä pienennys-läpät jäis kans kokonaan historiaan. Ehkä hän aina tiesi mihin pystyy, mutta kun ei vielä ollut tehnyt sitä, niin kompensoi noilla ihme jutuillaan omasta kiinnostamattomuudestaan. Että jospa nyt kansakunnan bilekunkkuna räjäytettyään vihdoinkin ownais sen, että häntä kyllä ihaillaan. (Heittereitä toki aina on, mutta ei kai heille kannata keikoilla puhua).
trollollolloooErikan tissejä Jere katseli ja haaveili niistä.
No ehkä vähän! Mieletön meno eilen. Oliko se vasta eilen! Tuntuu kuin siitä ois jo päiviä. Noh, repeydyin irti kuplasta kun jouduin töihinJoksujen soitto on saanut varmuutta ja särmää. Myös Bojanin laulu.
Ois kantsinut miettiä viisujen jälkeen (ainakin kotimaassa) uusiksi se en kiinnosta ketään -läppä.Huomaa, että te ette ymmärrä huumoria ollenkaan. Noi kaikki ovat olleet osa sitä Käärijä-hahmoa ja brändiä. K on itse puhunut tästä, että Käärijä on hahmona altavastaaja ja on myös sanonut, että on pitänyt nyt miettiä uudestaan joitain läppiä, koska ne eivät toimi enää, mm. rahajutut.
Areenalla ainakin oli epävireistä. Ehkä se sitten klubilla kuulostaa joltain.No ehkä vähän! Mieletön meno eilen. Oliko se vasta eilen! Tuntuu kuin siitä ois jo päiviä. Noh, repeydyin irti kuplasta kun jouduin töihin![]()
Miks?Ois kantsinut miettiä viisujen jälkeen (ainakin kotimaassa) uusiksi se en kiinnosta ketään -läppä.
Linkki?Katso se video ennen kuin nolaat itseäsi liikaa. Videon kommenttikentässäkin naureskellaan Jeren tissien katsomiselle.