K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllähän J:n vanhempien tulisi saada katsoa rauhassa keikkaa ja viettää muuta vapaata aikaa.
Kyllä ne siellä kentälläkin molempiin suuntiin juttelivat näille lähes samanikäisille aikuis-faneille. Onko tässä mielestäsi jotain outoa?
Ja no joo, tiedän, että eroa ijissä voi olla se 20 vuotta, mutta so what? Samalla sivulla silti enemmän kuin sun kanssas koskaan.
 
Mistäs edes tiedät kuka varsinaisesti on ollut aloitteellinen. Ihan hyvin hekin on voineet haluta fiilistellä keikkaa muiden fanien kanssa eikä vain kahdestaan. Turha alkaa täällä arvostelemaan tilanteesta mitään tietämättä. Tietääkseni ovat ystävällisiä ja sosiaalisia ihmisiä ja tietysti pojastaan ylpeitä.
Juuri näin. Miksei nämä Jeren useita, useita keikkoja katsomassa kiertävät, lähes saman ikäiset ihmiset saisi hakeutua ns. vertaistensa seuraan, eli Jeren vanhempien? Ei heillä mitään spitaalia ole kellään. Pitivät vanhemmille seuraa, mahtaakohan se heitä kauheastikaan vaivata, oman pojan fanit? Taitaa olla vain kivaa että huomioidaan.
Ja kun eikös osa noista jo kuulu vähän kuin kalustoon sillä kiertämisen määrällä?
Jos oot nähnyt samat mummonaamat jo 100 kertaa keikoilla, niin mua ainakin vähän vanhempana jo kiinnostais, että millaista porukkaa noin intensiivisesti fanittavissa aikuisissa on kyseessä ☺️
 
Juuri näin. Miksei nämä Jeren useita, useita keikkoja katsomassa kiertävät, lähes saman ikäiset ihmiset saisi hakeutua ns. vertaistensa seuraan, eli Jeren vanhempien? Ei heillä mitään spitaalia ole kellään. Pitivät vanhemmille seuraa, mahtaakohan se heitä kauheastikaan vaivata, oman pojan fanit? Taitaa olla vain kivaa että huomioidaan.
Ja kun eikös osa noista jo kuulu vähän kuin kalustoon sillä kiertämisen määrällä?
Jos oot nähnyt samat mummonaamat jo 100 kertaa keikoilla, niin mua ainakin vähän vanhempana jo kiinnostais, että millaista porukkaa noin intensiivisesti fanittavissa aikuisissa on kyseessä ☺️
Tämä, tämä ja todellakin TÄMÄ. 🎯 Hyvä pointti
 
Niin, mutta hän on pelleshippaaja ja noista jutuista ainakin X:ssä näkee et kirjoittaa niitä leikillään, välillä on muitakin kuin Bojan, vaikka nyt niin muka K ja B shippaajaa esittääkin.
Jaa niin näitäkö tarkoitettiin. Siis mitä ongelmallista niissä nyt on, eikös ole yleensä just täysin lempeitä ja hempeitä heittoja ja aika harvoin mitään kovin suoraa?
Kyllä nyt on jollain taas haukkumisen tarvetta.
 
Nyt kyllä taidat sekoittaa tyyppejä ja pahasti. Tämä fani ei ole koskaan kirjoitellut mitään typeriä juttuja ja shippauskin on ollut leikkisää kevytversiota (vaikka itselle sekin on blääh). Sun agendana on näemmä vain mustamaalata ja haukkua vuoronperään kuka tahansa. K:n vanhemmat ovat aiemminkin jutelleet fanien kanssa keikoilla, joten miksi tämä nyt olisi jotenkin erikoistapaus ja tuomittavaa.
‼️❣️❗❕
 
Mitäs tietoja hän nyt muka jakoi? Muutenkin koko juttu kuulosti ihan spontaanilta, joka ei ole edes kestänyt kauaa. Iloisissa tunnelmissa siellä on kaikki olleet sen myrskyn jäljiltä.
Musta vähän tuntuu, että nää tuntee jo ne vanhemmat ns. vähän paremminkin. Aamulla kun saavuttiin kentälle ja lähtöportille, niin jo juttelivat jossain aikuissuomalaisfanien seurueessa. Koneessa istuivat erillään ja hotellille lähtivät erikseen. Sama päinvastoin palatessa.
 
Jälkeenpäin on nyt sit harmittanut tosi paljon toi karnevaaleilta pois jäänti, ihan kuten Tavastiakin, että ois vain pitänyt pakottaa itseni sinne. Tuntui vaan et olin niin pihalla tuolla, etten alkuun tiennyt kuinka ees tilataan taksi tuolla, et sikäli se seuralainen oiskin kannattanut ottaa mukaan. Minun jalat vaan pakotti niiden ostosten teon jälkeen takaisin hotellille tai siis aattelin et tietty karnevaaleilla ne minun ostokset ois heitetty roskiin. Ja sit jäin jumiin sinne huoneeseen, ehkä se läheisten meuhkaus alitajuisesti vaikutti myöskin et en sais olla siellä missä olin.
Varmana harmittaa. Itsellekin se todellisuus iski päin kasvoja kun palatessa ajettiin kotimaan kamaralla, että jos en ois mennyt. Koska sekin oli aika lähellä ja lisäksi kun saavuin paikalle, niin alkuun ketutti eli fiilistä haittasi se, että eteen ei meinannut millään päästä, vaikka oli se erikoislippu ja siis tietenkin syy oli selvä, se myrsky, mutta olisin silti toivonut järkkäreiltä edes jotain toimia sen eteen, että myöhässäkin tulevat löytävät ne vesilammikot ylittävät siltarakennelmat. Yhdessä vaiheessa näytti siltä, että vietän keikan miksauskopissa, koska kun menin siihen ihmettelemäöän ja kysymään apua, niin vaikka järkkärit vain levittelivätkäsiään mun kysymyksille, niin kellään ei ollut halua ajaa mua siitä pois.
Mutta sitten jatkoin siitäkin eteenpäin sinnikkäästi pitkin sellaista rautaista aitaa, jossa oli niitä pystypinnoja, joiden väliin sai jalat.
Ihmiset eivät helposti väistelleet, kun pyrki normilippulaisten seassa kohti etuosaa.
Jos en ois ollut edellisillan harkoissa, en ois edes tiennyt, pääseekö eteen vasemmasta vaiko oikeasta reunasta. Siirtyminen kesti minuutteja. Alueelle saapumisen jälkeen meni vähän yli puoli tuntia päästä pittiin ja siitä vielä useita minuutteja sille laidalle josta halusin keikkaa seurata.
Ja koko ajan siirtyessä oli olo, että häiritsee muiden konserttia.
 

Yhteistyössä