V
vierailija
Vieras
Kakalla on hyvä olla ei rasvat paina, ei rasitu polla, antaudu sinäkin suosiolla ja anna meidän olla kakalla 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Millä perusteella se?Ilmestyykö Tuu mun luo NYT ????!!!
Ok kiva, juu kukkaisuutta ja kanelia ja vaikka mitä näytti olevan, on tosiaan vielä ja näyttää löytyvän myös nettikaupoistakin, vaikka tullut markkinoille jo 2012.Hei, mulla on samaa, Pink Bpuquet! Se on siis pysyny vielä markkinoilla. Vähän sellainen synteettinen mutta sellaiseksi yllättävän hyvä ja uniikki
Älä edes kuvittele sellasta. Ei takuulla.Ilmestyykö Tuu mun luo NYT ????!!!
Itsepäistä haaveilua vaan. Ei varmasti tuu.Millä perusteella se?
Mä istun paraikaa paskalla. Paskatauot on työpäivän suola.Kävin taas kakalla. Vatsa toimii nyt paremmin. Kohta lähden kpvelylenkille. Ehkä ostan jäätelön. Kuuma on sisällä, saisi tulla viileämpi.
Onks toi jokin kiertoilmaisu jollekin tuhmalleOnkohan Kärtsä ja Karim taas vaihdelleet siellä vöitään <3
Miltäköhän Boitsusta tuntuu, kun hän sai tietää J:n olevan lomalla Rodoksella aistillisen brunetin kanssa.Miltäköhän Boitsusta tuntuu, kun Kärtsä vei häneltä Karimin. Boitsu itki vuolaita kyyneliä sen takia lavalla keikan jälkeen.
Menneen kesän hedelmiä jo.Miltäköhän Boitsusta tuntuu, kun hän sai tietää J:n olevan lomalla Rodoksella aistillisen brunetin kanssa.
PS: hölynpölyä, jota luet täällä
![]()
Ei ole.
Mä jouduin mennen tullen, eli myösAi niin, ja tää oli muuten ainoa kenttä, jossa tehtiin aika turha ruumiintarkastus mikä lienee et piti seistä haarat levällään jossakin jutussa läpivalaisu tai metallinpaljastus.
Tsekatkaa kans mun instaTän on pakko olla Aito.
No hoida ne, niin sinustakin tykätään.
Ei kukaan artisti yksin mene keikoille![]()
Onkohan Kärtsä ja Karim taas vaihdelleet siellä vöitään <3
Juuh, nyt ei tee tiukkaakaan ihan istua suorassa auringossaIhme valitusta, Ljubljanassa +34 ja siitäkin selvittiin.
Höpö höpö.Niillä on yhteinen matkalaukku, yhteiset vyöt, sukat ja kalsarit.
No toivotaan että ei kumminkaan noin, minulla pelkästään Sloveniassa, HelsinkiVantaa, Varsova, Riika ja TrePirkkala ei mitään tälläisiä.Mä jouduin mennen tullen, eli myösHelsinginVantaan päässä siihen
Mietin kyllä, että miksi. Tullessa mulla oli aika pussittavat housut niin ehkä sen takia, ja mennessä muistaakseni muuten vain tosi leveälahkeiset.
En ole aiemmin ikinä joutunut. Ellei sitten niillä ole joku ihmeen ihmisen tunnistusmetodi, vaikka turvatarkastukseen mennään ihan randomeina. Meinaan kun kannoin Lontoossa sellaista vyötä, jossa on sisäpuolella salalokero ja ne älys silloinkin sen tutkia. Se oli tyhjä, on muuten vain hyvä vyö. Jouduinkohan siitä ikuiselle epäilyksen alaiset tyypit -listalle![]()
Mistä tämän tallenteen löytäisi? Katsoin kyllä livenä, mutta uusinta ei olisi pahitteeksi. Bändi oli liekeissä.
Niillä on yhteinen matkalaukku, yhteiset vyöt, sukat ja kalsarit.
Mietin just jos kokkais siitä sellaisen koosteen. Saa nähdä. Siis kaikista videoista siihen liittyen, jotka on tulleet vastaan.Missä näkisi videoita siitä myrskystä?
Monta kertaa päivässä käyt?Mä istun paraikaa paskalla. Paskatauot on työpäivän suola.