V
vierailija
Vieras
Aika pitkän jaarituksen sait aikaan, joten on selvästi herkkä aihe sulle.Esitätkö tyhmää vai ootko sellainen? Ei kaikella tekemisellä tarvii olla mitään ihmeellisen syvällisiä syitä. Toi hahmo nyt vaan on muovautunut tuollaiseksi, koska sekä yleisö että Kärtsä itse siitä tykkäävät ja pitävät hauskana. Miksi kaikki jutut muutenkaan pitäisi analysoida ja selittää puhki. "Mysteerihamo, mies kuin Batman, Tuttiritari ja Jason Statham" Siinä se.