K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos tekee koko ajan muille paskaa, niin ihmiset kyllästyy ja kääntää selän. Hän mm. juoruilee eikä mua kiinnosta tommosen tyypin kanssa jutella kun kuulen ne tarinat aina jostain jälkeenpäin. Puristais itse pikkusen vähemmän sitä barrikadia ja ottais vähä rennommin ton kilpailun eturivistä ja lopettais seuraajamääriensä + katselukertojen kyttäämisen ja pakkomielteisen yhteiskuvajahdin niin saattais yllättyä miten hauskaa keikoilla on.
Bingo!💯
 
Juuri näin. Alusta asti on kuulunut ronskit jutut niin miehille kuin naisille. Se, mikä tapahtuu lavalla, on osa showta mutta samalla varmaan myös kiva ja turvallinen tapa kokeilla erilaisia rooleja. Lavaflirttailu on vain niin kärsämäistä, etten ymmärrä, miksi joku kokee sen ongelmaksi. Saako homoläppää heittää vain homoiksi julistautuneet? Pitääkö tietää olevansa homo, ennen kuin voi flirttailla miehille?
Miten tämä nyt liittyy siihen alkuperäiseen keskusteluun siitä, kun joku väitti ettei ne K:n jutut ole Bojanin kohdalla showta tai läppää, vaan hän on oikeasti rakastunut Bojaniin.😂 Menet nyt ohi varsinaisen aiheen niin että humahtaa.🤣
 
Juuri näin. Alusta asti on kuulunut ronskit jutut niin miehille kuin naisille. Se, mikä tapahtuu lavalla, on osa showta mutta samalla varmaan myös kiva ja turvallinen tapa kokeilla erilaisia rooleja. Lavaflirttailu on vain niin kärsämäistä, etten ymmärrä, miksi joku kokee sen ongelmaksi. Saako homoläppää heittää vain homoiksi julistautuneet? Pitääkö tietää olevansa homo, ennen kuin voi flirttailla miehille?
Joo mut kyse oli siitä ettei Kärtsän jutut ole Bojanin kohdalla show:ta, joten mitä ihmettä sössötät. Eli onko ne nyt show:ta vai osoitus rakkkaudesta, päätä jo.
 

Yhteistyössä