K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No niin, asia tuli selväksi. Tämä kiinnosti minua siksi, koska olen se, joka kannustin sinua epäröidessäsi lähtemään Sloveniaan ja ilahduin puolestasi, että lähdit. Nyt hieman kaduttaa, koska tajuan kannustaneeni muita ikävästi nimittelevää henkilöä.
Häh? Tällainen kirjoittelu on niin tuubaaa. Kuvitteletko oikeasti jotakuta kannustamaasi henkilöä haittaavan sinun harhaiset kuvitelmasi hänestä? Tai se, jos sinulle tulikin kuvitteellinen paha mieli? Jokainen on itse vastuussa mielestään, jos et mukamas tiennyt, ketä kannustat lähtemään, se on oma syysi. Tää on tällaista toisen henkilön kiusaamista, että koitat muka luoda hänelle pahan mielen sillä, että itket, että "yhyyyy, olin ystäväsi ja nyt koska sanoit jotakuta idioottia pelleksi, kadun, että autoin". Lol, tuskinpa olit niin merkittävä osuus siinä, että henkilö päätti reissuun lähteä. JA tällainen jälkikäteiskirjoittelu vain paljastaa, ettet koskaan mikään oikea tukija ollutkaan.
Samaa on tehty myös minulle. Eli itketty, miten on minua puolustettu ja sitten petytty. Voin sanoa; ei hetkauta.
 
Häh? Tällainen kirjoittelu on niin tuubaaa. Kuvitteletko oikeasti jotakuta kannustamaasi henkilöä haittaavan sinun harhaiset kuvitelmasi hänestä? Tai se, jos sinulle tulikin kuvitteellinen paha mieli? Jokainen on itse vastuussa mielestään, jos et mukamas tiennyt, ketä kannustat lähtemään, se on oma syysi. Tää on tällaista toisen henkilön kiusaamista, että koitat muka luoda hänelle pahan mielen sillä, että itket, että "yhyyyy, olin ystäväsi ja nyt koska sanoit jotakuta idioottia pelleksi, kadun, että autoin". Lol, tuskinpa olit niin merkittävä osuus siinä, että henkilö päätti reissuun lähteä. JA tällainen jälkikäteiskirjoittelu vain paljastaa, ettet koskaan mikään oikea tukija ollutkaan.
Samaa on tehty myös minulle. Eli itketty, miten on minua puolustettu ja sitten petytty. Voin sanoa; ei hetkauta.

Olet aika ilkeä henkilö kun haukut ja vähättelet toisen kokemusta. Minäkin kokenut tämän henkilön jutut häiritsevinä, mutta ei tulisi mieleenkään arvioida hänen matkaansa, vaikka sen hotellihuoneessa viettikin. Oma ongelmansa. Mutta tämä sinun muiden haukkuminen on sairasta.
 
Häh? Tällainen kirjoittelu on niin tuubaaa. Kuvitteletko oikeasti jotakuta kannustamaasi henkilöä haittaavan sinun harhaiset kuvitelmasi hänestä? Tai se, jos sinulle tulikin kuvitteellinen paha mieli? Jokainen on itse vastuussa mielestään, jos et mukamas tiennyt, ketä kannustat lähtemään, se on oma syysi. Tää on tällaista toisen henkilön kiusaamista, että koitat muka luoda hänelle pahan mielen sillä, että itket, että "yhyyyy, olin ystäväsi ja nyt koska sanoit jotakuta idioottia pelleksi, kadun, että autoin". Lol, tuskinpa olit niin merkittävä osuus siinä, että henkilö päätti reissuun lähteä. JA tällainen jälkikäteiskirjoittelu vain paljastaa, ettet koskaan mikään oikea tukija ollutkaan.
Samaa on tehty myös minulle. Eli itketty, miten on minua puolustettu ja sitten petytty. Voin sanoa; ei hetkauta.
❤️
 
Olet aika ilkeä henkilö kun haukut ja vähättelet toisen kokemusta. Minäkin kokenut tämän henkilön jutut häiritsevinä, mutta ei tulisi mieleenkään arvioida hänen matkaansa, vaikka sen hotellihuoneessa viettikin. Oma ongelmansa. Mutta tämä sinun muiden haukkuminen on sairasta.
Nimenomaan ei hauku, vaan tämä minuun muka pettynyt, vaikka ei edes sanojensa mukaan täällä pysty ihmisiä tunnistamaan niin väittää minua tyyliin pahimmaksi haukkujaksi, sellaiset jutut taitaa tulla ihan muilta ihmisiltä, kuten vaikkapa niiltä stalkkaajilta.
 
Kukapa ei, mutta hyvin kyllä onnistui haukkumaan suomalaiset, joten ehkä hyväkin yrittää vaivihkaa siirtyä ulkomaille😁
Ei kylläkään hauku, olihan se outoa se Kajn osan niin paljon taakse meno, ite en onneks tohon mennyt mukaan ja tiesin etteivät kolmen parhaan joukkoon yllä, kuten tänä vuonna Lindasta ja Petestä sama, ihmettelen et kaikki ei yleiseti tunnista mikä vaan viisufanien hypeä ennemminkin.
 
Onko jotenkin sinun huoli, en muista et ois ollut koskaan mitään erityistä tiettyä ryhmää, vaan ollut eri tyyppienkin kanssa, plus noissa viesteissähän hänelle seuraa tarjotaan kanssa et luulen että kyseinen ihminen pärjää.
Hän nimen omaan on aina kerännyt ympärilleen haaremia, ollut perustamassa Kääryle Squadia tiimipaitoineen jne. Kuka tahansa sakki ei kelpaa ja haluaa uiskennella sisäpiireihin, monesti sääliä kerjäämällä. Ikävä kyllä itsekäs, huono käytös paljastuu aina ennemmin tai myöhemmin eikä juuri kukaan paljon keikoilla käyvä halua tulla yhdistetyksi häneen. Hänen oma käytös ja harhainen käsitys fanien kilpailuhenkisyydestä ja huomionhausta on aiheuttanut tuon kokemuksen toksisesta fandomista. Kukaan itselleni tuttu paljon keikoilla käyvä tyyppi ei näytä olevan samaa mieltä. Jännä, miten nega seuraa häntä. Auttaiskohan peiliin katsominen?
 
Hän nimen omaan on aina kerännyt ympärilleen haaremia, ollut perustamassa Kääryle Squadia tiimipaitoineen jne. Kuka tahansa sakki ei kelpaa ja haluaa uiskennella sisäpiireihin, monesti sääliä kerjäämällä. Ikävä kyllä itsekäs, huono käytös paljastuu aina ennemmin tai myöhemmin eikä juuri kukaan paljon keikoilla käyvä halua tulla yhdistetyksi häneen. Hänen oma käytös ja harhainen käsitys fanien kilpailuhenkisyydestä ja huomionhausta on aiheuttanut tuon kokemuksen toksisesta fandomista. Kukaan itselleni tuttu paljon keikoilla käyvä tyyppi ei näytä olevan samaa mieltä. Jännä, miten nega seuraa häntä. Auttaiskohan peiliin katsominen?
💯
 
Hän nimen omaan on aina kerännyt ympärilleen haaremia, ollut perustamassa Kääryle Squadia tiimipaitoineen jne. Kuka tahansa sakki ei kelpaa ja haluaa uiskennella sisäpiireihin, monesti sääliä kerjäämällä. Ikävä kyllä itsekäs, huono käytös paljastuu aina ennemmin tai myöhemmin eikä juuri kukaan paljon keikoilla käyvä halua tulla yhdistetyksi häneen. Hänen oma käytös ja harhainen käsitys fanien kilpailuhenkisyydestä ja huomionhausta on aiheuttanut tuon kokemuksen toksisesta fandomista. Kukaan itselleni tuttu paljon keikoilla käyvä tyyppi ei näytä olevan samaa mieltä. Jännä, miten nega seuraa häntä. Auttaiskohan peiliin katsominen?
Vaikuttaa kateellisen puheilta, nimenomaan tossa kirjoittaa kaikkien fanien tasa-arvoisuudesta ja sanoo et ei tykkää ees puheesta joistakin Hc-faneista, hyvin vastasi minusta tolle hiukan piiloilkeälle kriitikolle.
 
Vaikuttaa kateellisen puheilta, nimenomaan tossa kirjoittaa kaikkien fanien tasa-arvoisuudesta ja sanoo et ei tykkää ees puheesta joistakin Hc-faneista, hyvin vastasi minusta tolle hiukan piiloilkeälle kriitikolle.
Kateellinen hän varmasti onkin. Jäänyt ulkopuolelle ilmeisesti käytöksensä puolesta. Kyynärpäätaktiikka eturiviin pääsystä ei lopulta kannata.
 
Häh? Tällainen kirjoittelu on niin tuubaaa. Kuvitteletko oikeasti jotakuta kannustamaasi henkilöä haittaavan sinun harhaiset kuvitelmasi hänestä? Tai se, jos sinulle tulikin kuvitteellinen paha mieli? Jokainen on itse vastuussa mielestään, jos et mukamas tiennyt, ketä kannustat lähtemään, se on oma syysi. Tää on tällaista toisen henkilön kiusaamista, että koitat muka luoda hänelle pahan mielen sillä, että itket, että "yhyyyy, olin ystäväsi ja nyt koska sanoit jotakuta idioottia pelleksi, kadun, että autoin". Lol, tuskinpa olit niin merkittävä osuus siinä, että henkilö päätti reissuun lähteä. JA tällainen jälkikäteiskirjoittelu vain paljastaa, ettet koskaan mikään oikea tukija ollutkaan.
Samaa on tehty myös minulle. Eli itketty, miten on minua puolustettu ja sitten petytty. Voin sanoa; ei hetkauta.
Niinhän mä just kirjoitin, että oma mokani. Heippa. Ja sössönsössön, kuten täällä sanotaan.
 
Erika kertoo, että olisi ottanut pride-lipun mieluummin avajaisiin kuin Suomen lipun. Samaa mieltä, minäkin olisin ennemmin ottanut Ruotsin lipun kuin Suomen.
Erika on vieläkin katkera. Voisi unohtaa jo koko asian oma itsensä hyvinvoinnin takia ja siirtyä eteenpäin. Pride-lippu on sitäpaitsi kokenut inflaation nykyään. minun mielestäni. Asun Suomessa ja siksi valitsen Suomen lipun.
 

Yhteistyössä