V
vierailija
Vieras
No en. Siinä ei lukenut, että eturivin.Eturivin kuvaajat vai esitätkö tyhmää?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No en. Siinä ei lukenut, että eturivin.Eturivin kuvaajat vai esitätkö tyhmää?
Ketään ei kiinnosta mummojen muistelut.Tässä on hyvä postaus Karnevaalien säätilanteesta, jos se oli jollekin vielä epäselvä
![]()
Päivi Lassila Instagramissa : "Tätä Joker Outin 10v.- juhlakarnevaalia oli odotettu viime kesästä asti. Puitteet oli upeat, suurelle kentälle rakennettu sirkus, telttoineen ja esiintymislavoineen. Pelkästään rakennelmien pystytykseen taisi mennä toi
116 likes, 9 comments - plassila June 24, 2026: "Tätä Joker Outin 10v.- juhlakarnevaalia oli odotettu viime kesästä asti. Puitteet oli upeat, suurelle kentälle rakennettu sirkus, telttoineen ja esiintymislavoineen. Pelkästään rakennelmien pystytykseen taisi mennä toista viikkoa. Valtava satsaus...www.instagram.com
Kommenteissa lähinnä hänen ystävänsä puolustamassa. Ne jotka ovat vielä jäljellä. Koko postaus oli huomio huoraamista, johon K lankesi. Onneksi häntä ei enää nähdä keikoilla niin ei tarvitse pelätä tuleeko kyynärpäästä naamaan.En niin sanonutkaan, mutta ihme loukkaantumista ja mollamista jostain K:n vastaamisesta, tietenkään ei pelkää vastata jollekin fanille. Asioilla on aina useampi puoli ja näitä superfanin tuntemuksia kyllä puolsi tuolla muutkin, plus menee hiukan yli toi jodelinkin maalittaminen, vaikka nimeä ei mainittaiskaan.
Höpö höpö, ihan on hällä oikeus mielipiteeseensä, plus et Tikkurila festeille nyt sanoi ainakin tulevansa.Kommenteissa lähinnä hänen ystävänsä puolustamassa. Ne jotka ovat vielä jäljellä. Koko postaus oli huomio huoraamista, johon K lankesi. Onneksi häntä ei enää nähdä keikoilla niin ei tarvitse pelätä tuleeko kyynärpäästä naamaan.
Joensuun uimahallissa?Olipa kiva käydä tänään kylpylän pukkarissa katsomassa naisten paljaita tisuja ja peppuja. Pukeuduin naiseksi ja menin naisten puolelle. Saunassa pari daamia sanoi mulle, että hyi stana mene ukko muualle täältä naisten puolelta. Minä poika otin lauteilla vain leveämmän haara-asennon ja kerroin, että nimeni on Marjatta ja pyysin daameja heittämään lisää löylyä.
Ei mun mielestä ja tääkään asia ei kuulu faneille.Eikö he olekaan vielä eläkkeellä.
Mä en kanssa käsitä. Ei ole tullut kertaakaan edes mietittyä minkäarvoinen fani olen tms. Enkä myöskään ymmärrä että kuka sen parhauden edes tuossa kilpailussa määrittäisi, artisti vai toiset fanit? Outoa jos kuvittelevat että artisti.Millälailla paras fani? Mä en käsitä al-kuun-kaan mitään tällaista hyvä fani - huono fani (LOL, siis mikä!?) -ajattelua!
Ei ole olemassa asiaa ”hyvä” tai ”huono” fani, toi on jotain 5-vuotiaiden tasolla elävien lapsellisten imbesillien mietintää.
Fanituksen tarkoitus on tuoda itselle hyvää mieltä ja iloa, joten eri fanien kokemuksia ei edes voi vertailla. Paras fani on varmaan sit se, joka nauttii eniten, miten ihmeessä sitä voi mitata!?
Kiinnostaa kyllä. On erittäin hyvä yhteenveto illan säävaihtelusta.Ketään ei kiinnosta mummojen muistelut.
Hoh hoijaa, mitä pahaa siitäkin löydät, jos tiedetään onko joku eläkkeellä vai ei. Kummallista turhaa syyllistämistä.Ei mun mielestä ja tääkään asia ei kuulu faneille.
Isä oli VE:ssä ja ennen viisuja antanut haastattelun lehdille omilla kasvoilla, että tuskinpa tässä mitään.Hohhoijaa eipä tuostakaan näe ketkä kuvassa ovat ellei tiedä. Ja K on ottanut vanhempansa lavalle eurodiskossa kaikkien kuvattavaksi.
Täysin samaa mieltä tästä asiasta.Kaikilla on oikeus mielipiteeseen, mutta kun sitä mielipidettä pitää pakkosyöttää artistille ainoana totuutena, alkaa homma haista ja pahasti. Hän olisi voinut julistaa mielipiteensä ilman, että raahaa siihen mukaan artistia. Hän olisi voinut yksilöidä eikä julistaa koko fandomia pahaksi. Minkälaista kiusaamista? Keiden toimesta? Miksi normaali keskustelu ei auta? Sen sijaan hän naureskelee niille, jotka maksavat tapaakseen K:n ja epäsuorasti maalittaa nämä toksisiksi faneiksi. Mitä se sitten on, ellei kiusaamista? Jokainen fanittaa tavallaan eikä ketään tietenkään saa kiusata, ei sanallisesti eikä fyysisesti. Jos olo on parempi takarivissä, hän voi jatkaa fanitusta takarivissä. Vai eikö fanittaminen ole mitään, jos ei saa artistin huomiota itselleen?
Kiusaajat usein ovat.Täysin samaa mieltä tästä asiasta.
Kiinnostaa kyllä. On erittäin hyvä yhteenveto illan säävaihtelusta.
Isä on 61v. Täytti 60v marraskuussa 2024 ja oli syntymäpäivänään eräällä Kn keikalla oikein lavalla mukanaIsä on 62v ja äiti 60v. Ei nykyään taideta olla eläkkeellä ennen 65 vuoden ikää.
No mitä sä täällä sitten teet?Voi vitun akat. Miesfanien kanssa ei olis tällaista paakaa.
Niinpä, miehet on niin helppoja.Voi vitun akat. Miesfanien kanssa ei olis tällaista paakaa.
Niin on. Ihania kuvia saatiin tältä viikonlopultaIhana kuva boitsusta appivanhempiensa kanssa![]()