K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitäs luulet varhaisten ihmisapinoiden keräilleen? Marjoja, juuria, erilaisia kasveja, joista viljakasvit ovat yksi laji. Jo kivikaudella 100 000 vuotta sitten ihmiset söivät viljaa. Muistelen joskus lukeneeni, että tutkijat ovat löytäneet todisteita tästä.
Villiviljan syöminen on vähän eri asia kuin maanviljely jota on tehty 12000 vuotta mikä on evoluution näkökulmasta hyvin lyhyt aika.
 
Lihaa pönttö että.
Ai lihaa ovat keräilleet? 🤣 Kyllä se varhaisten ihmisapinoiden ravinto oli enimmäkseen kasvisperäistä ja sitten jotain hyönteisiä ja pikkueläimiä joita sai paljain käsin kiinni. Metsästäminen alkoi vasta, kun opittiin tekemään työkaluja. Kasvisten syönti, joihin myös viljakasvit kuuluu, on kulkenut koko ajan rinnalla. Itse asiassa nykyaikainen yhteiskunta alkoi kehittyä vasta sitten, kun opittiin viljelemään viljoja.
 
Ai lihaa ovat keräilleet? 🤣 Kyllä se varhaisten ihmisapinoiden ravinto oli enimmäkseen kasvisperäistä ja sitten jotain hyönteisiä ja pikkueläimiä joita sai paljain käsin kiinni. Metsästäminen alkoi vasta, kun opittiin tekemään työkaluja. Kasvisten syönti, joihin myös viljakasvit kuuluu, on kulkenut koko ajan rinnalla. Itse asiassa nykyaikainen yhteiskunta alkoi kehittyä vasta sitten, kun opittiin viljelemään viljoja.
Miten jaksat vastailla jollekin tyhmällä trollille näinkin seikkaperäisesti.
 
Ai lihaa ovat keräilleet? 🤣 Kyllä se varhaisten ihmisapinoiden ravinto oli enimmäkseen kasvisperäistä ja sitten jotain hyönteisiä ja pikkueläimiä joita sai paljain käsin kiinni. Metsästäminen alkoi vasta, kun opittiin tekemään työkaluja. Kasvisten syönti, joihin myös viljakasvit kuuluu, on kulkenut koko ajan rinnalla. Itse asiassa nykyaikainen yhteiskunta alkoi kehittyä vasta sitten, kun opittiin viljelemään viljoja.
Höpö höpö. Lihalla on ihmisapinat eläneet.
 

Yhteistyössä