K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Saa se olla väärin, paheksuttavaa ja mitä tahansa. Silti on hänen ongelmansa jos ei viitsi pitää huolta omasta yksityisyydestään (eikä julkkiskaverinsa).
Kyllä mä silti paheksun henkilöä, joka jonkun pienen julkkiksen suosion leviämisen alkuaikoina alkaa seurailla stalkkertointimielessä tämän kavereita ja oikein varmasti penkoo niitä, haluaa löytää myöhemmin mahdollisesti juoruntasoista tietoa antavat tilit, ja roikkuu niillä, vaikka ne menevät yksityisiksi.

Niin että sun stalkkeroinnissa ei ole ongelmaa, vaan se on siinä kohteessa kun ei ymmärrä estää sitä? Vähän niin kuin joku murtautuis toisen kotiin koska ovet ei ollu lukittu, vika ei oo siinä murtautujassa vaan uhrissa koska ei ollut lukinnut oviaan?
Sun on vähän turha huudella muille mitään. Itse olet mennyt kentälle vastaan, raivonnut eri ketjuissa, mikä on pahempaa kuin yksikään spämmi ja selvitellyt Bn olinpaikkoja sekä hotellien tietoja. Hitto miten tekopyhää porukkaa täällä on. P.s. Olen Kärtsän fani ja tykkään Bojanista, vaikka sä teet siitä välillä vaikeaa.

Kylläpäs täällä nyt moralisoidaan ja haukutaan stalkkeriksi😂 Ketjussa on tuhansia kertoja yritetty selvittää henkilöiden olinpaikkaa ja seuralaisia, kaiveltu seuraajia ja tuotu vaikka mitä tietoja.

Sun on vähän turha huudella muille mitään. Itse olet mennyt kentälle vastaan, raivonnut eri ketjuissa, mikä on pahempaa kuin yksikään spämmi ja selvitellyt Bn olinpaikkoja sekä hotellien tietoja. Hitto miten tekopyhää porukkaa täällä on. P.s. Olen Kärtsän fani ja tykkään Bojanista, vaikka sä teet siitä välillä vaikeaa.
Tuossa on se ero, kääkkä, että KAIKKI TIETO JAETAAN KAIKILLE. On vähän eri asia jos sä vaan stalkkeroit henkilöä, etkä tee siitä julkista.

Kyllä mä silti paheksun henkilöä, joka jonkun pienen julkkiksen suosion leviämisen alkuaikoina alkaa seurailla stalkkertointimielessä tämän kavereita ja oikein varmasti penkoo niitä, haluaa löytää myöhemmin mahdollisesti juoruntasoista tietoa antavat tilit, ja roikkuu niillä, vaikka ne menevät yksityisiksi.
En ole sitä kieltänytkään tekemästä. Se paheksunta ei vaan muuta mitään.

Saa se olla väärin, paheksuttavaa ja mitä tahansa. Silti on hänen ongelmansa jos ei viitsi pitää huolta omasta yksityisyydestään (eikä julkkiskaverinsa).

Yhteistyössä