V
vierailija
Vieras
Mitä sä niillä teet stalkkeri?Ei tarviikaan, eihän täällä edes olla. Vaan voitte vain listata niitä tilejä, miltä tämä Bojanin väitetty eilinen toiminta on todennettavissa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitä sä niillä teet stalkkeri?Ei tarviikaan, eihän täällä edes olla. Vaan voitte vain listata niitä tilejä, miltä tämä Bojanin väitetty eilinen toiminta on todennettavissa.
Eli stalkkeroit Btä.Höpsis, monesti tulee tuollaisia purskauksia kun selaa instaa ja tykkäilee.
On aiemminkin sanonut noin ja muillekin kuin K:lle.B.:n seurustelu naisen kanssa päättyi yli 5 v sitten. Uusi suhde alkoi tietyn suomalaisen kanssa -23 ja on yhä voimissaan eikä loppua näy. Päinvastoin.
Ehkä sillä on vaan enemmän aikaa nyt kun ei seurustele.Tai ollut yöllä surullinen ja kaivannut kavereitaan.
Pr-suhteessa oli kyllä aikaa, kun harvoin näkivät sen naisen kanssa.Ehkä sillä on vaan enemmän aikaa nyt kun ei seurustele.
Kyllä mä silti paheksun henkilöä, joka jonkun pienen julkkiksen suosion leviämisen alkuaikoina alkaa seurailla stalkkertointimielessä tämän kavereita ja oikein varmasti penkoo niitä, haluaa löytää myöhemmin mahdollisesti juoruntasoista tietoa antavat tilit, ja roikkuu niillä, vaikka ne menevät yksityisiksi.Saa se olla väärin, paheksuttavaa ja mitä tahansa. Silti on hänen ongelmansa jos ei viitsi pitää huolta omasta yksityisyydestään (eikä julkkiskaverinsa).
Usein näkivät ja joka ilta soittelivat pitkiä puheluita.Pr-suhteessa oli kyllä aikaa, kun harvoin näkivät sen naisen kanssa.
Sun on vähän turha huudella muille mitään. Itse olet mennyt kentälle vastaan, raivonnut eri ketjuissa, mikä on pahempaa kuin yksikään spämmi ja selvitellyt Bn olinpaikkoja sekä hotellien tietoja. Hitto miten tekopyhää porukkaa täällä on. P.s. Olen Kärtsän fani ja tykkään Bojanista, vaikka sä teet siitä välillä vaikeaa.Niin että sun stalkkeroinnissa ei ole ongelmaa, vaan se on siinä kohteessa kun ei ymmärrä estää sitä? Vähän niin kuin joku murtautuis toisen kotiin koska ovet ei ollu lukittu, vika ei oo siinä murtautujassa vaan uhrissa koska ei ollut lukinnut oviaan?
Eli sulla se pakkomielle on ja olet stalkkeri.Ei tarviikaan, eihän täällä edes olla. Vaan voitte vain listata niitä tilejä, miltä tämä Bojanin väitetty eilinen toiminta on todennettavissa.
Mielikuvituksessasi näin.Usein näkivät ja joka ilta soittelivat pitkiä puheluita.
Lähinnä kiinnostaa todentaa vain tällainen väite.Mitä sä niillä teet stalkkeri?
Rakastuneita olivat ja vakavassa parisuhteessa, omien sanojensa mukaan.Mielikuvituksessasi näin.
Voit myös poistua palstalta ja tehdä hetken jotain muuta.Kumpaa luen mielummin. Erään Bojan fanin jankkauksia osa 5 milj. vai noita persespämmejä. Valitsen jälkimmäisen.
Oli yöllä, justhan laitoin et ne viestit on poistettu, ite käyn näitä ketjuja läpi silloin ku näin kesällä tulee valvottua pidempään.No niin joo kiitos. Ei ollut siellä mitään suunnitelmia tähän ketjuun liittyen kyllä.
Sun on vähän turha huudella muille mitään. Itse olet mennyt kentälle vastaan, raivonnut eri ketjuissa, mikä on pahempaa kuin yksikään spämmi ja selvitellyt Bn olinpaikkoja sekä hotellien tietoja. Hitto miten tekopyhää porukkaa täällä on. P.s. Olen Kärtsän fani ja tykkään Bojanista, vaikka sä teet siitä välillä vaikeaa.
Tuossa on se ero, kääkkä, että KAIKKI TIETO JAETAAN KAIKILLE. On vähän eri asia jos sä vaan stalkkeroit henkilöä, etkä tee siitä julkista.Sun on vähän turha huudella muille mitään. Itse olet mennyt kentälle vastaan, raivonnut eri ketjuissa, mikä on pahempaa kuin yksikään spämmi ja selvitellyt Bn olinpaikkoja sekä hotellien tietoja. Hitto miten tekopyhää porukkaa täällä on. P.s. Olen Kärtsän fani ja tykkään Bojanista, vaikka sä teet siitä välillä vaikeaa.
En ole sitä kieltänytkään tekemästä. Se paheksunta ei vaan muuta mitään.Kyllä mä silti paheksun henkilöä, joka jonkun pienen julkkiksen suosion leviämisen alkuaikoina alkaa seurailla stalkkertointimielessä tämän kavereita ja oikein varmasti penkoo niitä, haluaa löytää myöhemmin mahdollisesti juoruntasoista tietoa antavat tilit, ja roikkuu niillä, vaikka ne menevät yksityisiksi.
Älä jaksa valehdella.Oli yöllä, justhan laitoin et ne viestit on poistettu, ite käyn näitä ketjuja läpi silloin ku näin kesällä tulee valvottua pidempään.
Me muut emme.Kumpaa luen mielummin. Erään Bojan fanin jankkauksia osa 5 milj. vai noita persespämmejä. Valitsen jälkimmäisen.
Kyllä mä silti paheksun henkilöä, joka jonkun pienen julkkiksen suosion leviämisen alkuaikoina alkaa seurailla stalkkertointimielessä tämän kavereita ja oikein varmasti penkoo niitä, haluaa löytää myöhemmin mahdollisesti juoruntasoista tietoa antavat tilit, ja roikkuu niillä, vaikka ne menevät yksityisiksi.Saa se olla väärin, paheksuttavaa ja mitä tahansa. Silti on hänen ongelmansa jos ei viitsi pitää huolta omasta yksityisyydestään (eikä julkkiskaverinsa).
Kylläpäs täällä nyt moralisoidaan ja haukutaan stalkkeriksiKetjussa on tuhansia kertoja yritetty selvittää henkilöiden olinpaikkaa ja seuralaisia, kaiveltu seuraajia ja tuotu vaikka mitä tietoja.
Joo, siinä suhteessa ei varmaan ollut kiire muuta kuin silloin kun tartti kantaa Dzn ostoskasseja ja ottaa niitä poseerauskuviaPr-suhteessa oli kyllä aikaa, kun harvoin näkivät sen naisen kanssa.