V
vierailija
Vieras
No ei kylläTuossa on se ero, kääkkä, että KAIKKI TIETO JAETAAN KAIKILLE. On vähän eri asia jos sä vaan stalkkeroit henkilöä, etkä tee siitä julkista.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No ei kylläTuossa on se ero, kääkkä, että KAIKKI TIETO JAETAAN KAIKILLE. On vähän eri asia jos sä vaan stalkkeroit henkilöä, etkä tee siitä julkista.
No niin, eli siis sua vaan harmittaa kun et tiedä kaikkea mitä muutkin tietää, selkis.Tuossa on se ero, kääkkä, että KAIKKI TIETO JAETAAN KAIKILLE. On vähän eri asia jos sä vaan stalkkeroit henkilöä, etkä tee siitä julkista.
En ikinä tee niin että, ja justhan täällä tässäkin nyt aamullakin puhuttiin persepeitetoiminnasta, se vaan et ei toi mitään auta ainakaan että uusia ketjuja ei muka löydettäisi, ja ne poistajat on sitä paitsi niitä touhutonttuilijoita BK rakkausketjusta luultavimmin.Älä jaksa valehdella.
No ei tässä mitään yritetäkään muuttaa. Ainoastaan kerrotaan mielipide tuollaisesta. Näyttää sekin vähän häiritsevän.En ole sitä kieltänytkään tekemästä. Se paheksunta ei vaan muuta mitään.
Onhan niitä tänne laitettu, monestikin.Tänne ei kuulu mitkään tilit, oli julkisia tai ei.
Mistä ihmeestä sä nyt puhut. Sä teet nyt omia virheellisiä tulkintojasi ja johtopäätöksiä. Olet aivan hakoteillä asian suhteen ja haet draamaa taas kerran aivan turhaan.Kyllä mä silti paheksun henkilöä, joka jonkun pienen julkkiksen suosion leviämisen alkuaikoina alkaa seurailla stalkkertointimielessä tämän kavereita ja oikein varmasti penkoo niitä, haluaa löytää myöhemmin mahdollisesti juoruntasoista tietoa antavat tilit, ja roikkuu niillä, vaikka ne menevät yksityisiksi.
Voitteko pitää Bn tekemiset ensi kerralla omana tietonanne tai discordissa niin ei tarvi rämpiä täällä läpi tuhannen raivojankkausviestin? Kiitos.No niin, eli siis sua vaan harmittaa kun et tiedä kaikkea mitä muutkin tietää, selkis.
Niin no itse en käyttäystyisi niin. En ole mulkku.No niin, eli siis sua vaan harmittaa kun et tiedä kaikkea mitä muutkin tietää, selkis.
Joo, jotkut laittaa niin poistatan ne. Tuohan jotkut älykääpiöt tänne henkilöiden koko nimiäkin.Onhan niitä tänne laitettu, monestikin.
En ole kauheasti nähnyt häritsevän. Keskusteltelua asiasta vain. Tosin skippaan aika paljon viestejä eri syistä.No ei tässä mitään yritetäkään muuttaa. Ainoastaan kerrotaan mielipide tuollaisesta. Näyttää sekin vähän häiritsevän.
Excuse meNiin no itse en käyttäystyisi niin. En ole mulkku.
Ymmärrä jo ettei ketään kiinnosta jakaa sun kanssa mitään tietoa. Käytöksesi takia sinut on Shadowbannattu useasta paikasta.Tuossa on se ero, kääkkä, että KAIKKI TIETO JAETAAN KAIKILLE. On vähän eri asia jos sä vaan stalkkeroit henkilöä, etkä tee siitä julkista.
Stalkkeroijan piti vähän päästä pätemään. Mutta vain vähän, ei kykene todistamaan pätemisiään.Voitteko pitää Bn tekemiset ensi kerralla omana tietonanne tai discordissa niin ei tarvi rämpiä täällä läpi tuhannen raivojankkausviestin? Kiitos.
No aiheutti ainakin raivokasta puolustautumista. Mistähän syystä?En ole kauheasti nähnyt häritsevän. Keskusteltelua asiasta vain. Tosin skippaan aika paljon viestejä eri syistä.
Koska haluan et näin käy.Voitteko pitää Bn tekemiset ensi kerralla omana tietonanne tai discordissa niin ei tarvi rämpiä täällä läpi tuhannen raivojankkausviestin? Kiitos.
Niin no itse en käyttäystyisi niin. En ole mulkku.
Mistä? Oon keskustellut Vauvalla, täällä, Discordissa B/K, instassa ja X:ssä.Ymmärrä jo ettei ketään kiinnosta jakaa sun kanssa mitään tietoa. Käytöksesi takia sinut on Shadowbannattu useasta paikasta.
En tiedä. Ehkä skippasin ne viestit?No aiheutti ainakin raivokasta puolustautumista. Mistähän syystä?
Kenelläkään ei ole tarvetta todistaa sulle yhtään mitään, pakkomielteenomainen stalkkeri rakas. Kysy siellä discordissa B faneilta. Jos joku siis haluaa sun kanssa vielä keskustella.Stalkkeroijan piti vähän päästä pätemään. Mutta vain vähän, ei kykene todistamaan pätemisiään.
Julkisuuden henkilöiden saakin tuoda.Joo, jotkut laittaa niin poistatan ne. Tuohan jotkut älykääpiöt tänne henkilöiden koko nimiäkin.
Ja silti et tiedä B:n insta käytöksestä mitään.Mistä? Oon keskustellut Vauvalla, täällä, Discordissa B/K, instassa ja X:ssä.
Ai et vai. Nyt tuli mojova vale.Niin no itse en käyttäystyisi niin. En ole mulkku.
Stalkkerointia on se, että vuotaa sitten tietoja näistä, mutta ei esimerkiksi kerro lähteitään, jolloin lukijoiden päässä syntyy kuva joka voi olla kohteelle (Bojan) todellisuutta haitallisempi.En tiedä. Ehkä skippasin ne viestit?
Toisaalta taas en pidä stalkkerointina jonkun tilin seuraamista syystä tai toisesta kun tilinpitäjä on sen seuraamisen kuitenkin hyväksynyt. Mikä minä olen siihen mitään sanomaan.
Olisi ollut? Onko suhde loppunut vai mitä tarkoitat?Instagrammin pitäisi poistaa yksityisyysasetukset kokonaan. Jos et pysty elämään julkisesti niin älä mene Instagrammiin. Ehkä juuri se oli Käärijän eron syy ex, että piti koko ajan varoa ettei nainen näy missään kuvissa. Ei julkisia hyllyyn osoituksia jne. Käärijä tarvitsee rinnalle naisen joka kestää julkisuuden paineet. E olisi ollut hyvä koska on itsekin julkis. Harmi että oli liian avoin tietyistä asioista podissaan.