V
vierailija
Vieras
Millä? Et näytä kovin hyvin viihtyvän.Viihdytän itseäni. Entä sä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Millä? Et näytä kovin hyvin viihtyvän.Viihdytän itseäni. Entä sä?
No näillä keskusteluilla. Mitä sä täällä teet?Millä? Et näytä kovin hyvin viihtyvän.
Itse kyllä ymmärsin hyvin sanamuodoista päätellen. Puhuttiin selvästi jostakin toisesta ketjusta eli tästä.Kommentti ei selvästi viitannut tähän ketjuun. Sen kirjoittajan piti käydä selventämässä, että viittasi tähän ketjuun. Minä olen se, joka kysyi täällä, miksi novelliketjussa on viesti jossa kerrotaan että ketju on ilmiannettu.
Olen itse kk+k-juttuja kirjoittanut, joten en ainakaan ole tuo, jolle tässä vastaat.
En tiedä olitko se sinä, joka on arvostellut ensin minun lukutaitoani ja nyt tuon jonkun anti-tuplakoo-shipparin.
Millä keskusteluilla? Tarkenna vähän.No näillä keskusteluilla. Mitä sä täällä teet?
En.Millä keskusteluilla? Tarkenna vähän.
Ihan tottahan tuo on. Tämän ketjun ”fiilistelijät” ovat aivan samanlaisia kuin vauvan shipparit.Saanko kysyä, mitä sä täällä teet?
Kerroinko olevani joku palstan ylijumala vai.Ehkä sun ei kannattaisi olla tässä ketjussa jos et hyväksy shippausta. Luuletko että tämä jankkauksesi lopettaa shippaamisen?
Nääh, olet kuin mummo suossa. Liian ennalta-arvattava ja tarvot liian hitaasti.”Fiilistelee kemiaa”, ihan samanlainen oot kuin shipparitkin![]()
Juu, kävin selventämässä, koska joku yksinkertainen ei ymmärtänyt sitä. Toisaalta se novelliketjukin joutais lähteä, samaa pskaa kuin tämäkin ketju.Kommentti ei selvästi viitannut tähän ketjuun. Sen kirjoittajan piti käydä selventämässä, että viittasi tähän ketjuun. Minä olen se, joka kysyi täällä, miksi novelliketjussa on viesti jossa kerrotaan että ketju on ilmiannettu.
Olen itse kk+k-juttuja kirjoittanut, joten en ainakaan ole tuo, jolle tässä vastaat.
En tiedä olitko se sinä, joka on arvostellut ensin minun lukutaitoani ja nyt tuon jonkun anti-tuplakoo-shipparin.
Nolointa täällä on itkuhymiö pelle.”Fiilistelee kemiaa”, ihan samanlainen oot kuin shipparitkin![]()
Te shipparit vedätte herneen nenään kaikesta ja ootte tosikkoja. Ihan sama mikä pari kyseessä KB, KKK tai jokin muu kirjainyhdistelmä.Kommentti ei selvästi viitannut tähän ketjuun. Sen kirjoittajan piti käydä selventämässä, että viittasi tähän ketjuun. Minä olen se, joka kysyi täällä, miksi novelliketjussa on viesti jossa kerrotaan että ketju on ilmiannettu.
Niin. Tai sitten vain kirjoitat huonosti.Juu, kävin selventämässä, koska joku yksinkertainen ei ymmärtänyt sitä. Toisaalta se novelliketjukin joutais lähteä, samaa pskaa kuin tämäkin ketju.
Ihan kuin niitäkin käyttäisi vain yksi, tyhmä tunnistelija.Nolointa täällä on itkuhymiö pelle.
Nonii mielipiteenne on rekisteröity ja kaikki menee nyt itseensäTe shipparit vedätte herneen nenään kaikesta ja ootte tosikkoja. Ihan sama mikä pari kyseessä KB, KKK tai jokin muu kirjainyhdistelmä.
Kyl siitä ymmärtää, et tarkoitetaan toista ketjua eli tätä. En ees tiedä keitä nää kirjaimet täällä on.Niin. Tai sitten vain kirjoitat huonosti.
Sä et siis ite ole k+kksta kirjoittanut?
Kaikki on paskaa?
Kuulostaa shipiltä. Jos ei ole shippi, niin mikä erottaa shipistä?Nyt tulee rankkaa tekstiä. Tiedän että käynnistyy 15 sivun jankka.
Tupla-K - kirjainparia ei olisi olemassakaan, ellei eräs vantaalainen artisti, jolla oli puoli miljoonaa seuraajaa oli tehnyt tästä kyseisestä kirjainparista IHAN ITSE sydänsilmäpäivityksiään, ja kaiken maailman baari-ikkunan läpi kuvattuja zoomailuklippejä hänestä, vaan olisi pitänyt hänet tiukasti p rofessional -z onella. Kaikenlaiset kyseisen ammattilaisen superheruttavat hidastukset eivät myöskään toimi varsinaisena fiilistelyjarruna.
Olet väärässä. Sydänsilmät nähtiin jo amerikanreissullaSe heruttelukuva tulil kaikkien kiihkeimpien KK-fanienkin mukaan vasta, kun häntä ruvettiin shippaamaan/fiilistelemään ja tuomaan sitä näiden tietoon. Amerikan reissust on kuukausia ja vasta nyt on tullut ensimmäinen shippikuva. Sitäkään ei julkaissut se tuntemattomampi vaan se tunnettu, joka julkaisee samanlaisia shippikuvia lähes kaikista miestuttavistaan.
Eli oot se yksinkertainen, joka ei ymmärtänyt selvää suomea.Niin. Tai sitten vain kirjoitat huonosti.
Sä et siis ite ole k+kksta kirjoittanut?
Kaikki on paskaa?
Kukas sä olet?Eli oot se yksinkertainen, joka ei ymmärtänyt selvää suomea.
Enhän mä oo mistään valittanut, totesin vaan et ihan samanlaista porukkaa ihailevat sitten KKKta tai BKta.Eli kunhan valittamassa siis.
Sen voi ottaa oman valinnan mukaan joko A) shippinä B) hlvetin kovien henkilökemiöiden ihastelunaKuulostaa shipiltä. Jos ei ole shippi, niin mikä erottaa shipistä?
Sen voi ottaa oman valinnan mukaan joko A) shippinä B) hlvetin kovien henkilökemiöiden ihastelunaKuulostaa shipiltä. Jos ei ole shippi, niin mikä erottaa shipistä?