V
vierailija
Vieras
Tottakai kuuluu. Tänne kuuluu ns. sivuhenkilöt.Ei tule. Jakov ei kuulu tänne mitenkään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tottakai kuuluu. Tänne kuuluu ns. sivuhenkilöt.Ei tule. Jakov ei kuulu tänne mitenkään.
Käyttääkö 7-15v myös yleisesti ruikkupersettä ja sonnanluontia?Et tainnut kysyä sitä tekoälyltä. Mulle se väittää, että 7-15-vuotiaat.
Missä näkis Jakovin hymyn havainnollisesti?No niitä tarkoitettiinkin. Dz vaihtoi nuorempaan.
Sinä et täällä sanele, että kuka saa rakastaa ja himoita ketäkin, haisupöksy.Hei nyt ylittyy genrerajat jo liikaa!!!!!
Mun tekoäly sanoo, että vanhahtava ja lapsellinen ilmaisu.Et tainnut kysyä sitä tekoälyltä. Mulle se väittää, että 7-15-vuotiaat.
Ei, mutta vanhemmat hämeenlinnalaiset kyllä.Käyttääkö 7-15v myös yleisesti ruikkupersettä ja sonnanluontia?
Tänne kuuluu ylipäätään kaikki. Tää on sekaketju.Tottakai kuuluu. Tänne kuuluu ns. sivuhenkilöt.
Kuka se on?Yritätkö väittää, että K:N exän nyxä kuuluu tänne?
Edes KK ei mene ohi Peksin. Sori vaan kaikille. P&K, huh huh.Kyllä maalivahti silti on jostain syystä sähköisempi K:n kanssa. Kumma juttu!
Ilmeisesti samanlaiset hymyt.Alkoi kiinnostaa onko Jakovilla yhdennäköisyyttä Bojanin kanssa
Mä en oikein lämpene urheilijoille, joten oon pro triplakoo. Teoriassa ymmärrän peksihomman viehätyksen.Edes KK ei mene ohi Peksin. Sori vaan kaikille. P&K, huh huh.
Musta kumpaisessakin on sitä jotain. Saas nähäMä en oikein lämpene urheilijoille, joten oon pro triplakoo. Teoriassa ymmärrän peksihomman viehätyksen.
Sössön sössön.Tänne kuuluu ylipäätään kaikki. Tää on sekaketju.
Ja joka ei sitä nytten hyväksy niin voi painua poies ettän tuotan.
Ei lainkaan. Järjen ääntä välillä täälläkin. Oot vaan niin syvällä ilkeilyssäsi, ettet taida ymmärtää.Ei helvetti nyt sentäänNyt on huuruista.
Lue uudestaan ja yritä ymmärtää.Kertoohan se paljon sinusta, jos lähdet trollien perässä haukkumaan muita, kuten juuri tunnustit.