K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuollahan se lukee
Tässä tulee se merkittävin nyanssi. Koska pikakaurahiutaleet ovat hienompia, ne sulavat hieman nopeammin, mikä voi nostaa verensokeria aavistuksen ripeämmin ja tehdä olon nälkäisemmäksi aiemmin.

Tavalliset kaurahiutaleet puolestaan pitävät usein kylläisenä pidempään. Etenkin silloin, jos puuroon lisää proteiinia tai rasvaa, esimerkiksi jogurttia, pähkinöitä tai siemeniä.
Ja kuitenkin sama mikä tossa lopussa on sanotaan myös pikakaurahiutaleista. Lisäksi niissä on täysin sama ravintosisältö, millä ainakin on enemmän väliä minulle, kun eivät nuokaan heitä minun sokeriherkän verensokeriani.

Mä kyllä ihailen tota muffinssia. On vaikuttanut musta juttujensa perusteella katteettoman ylimieliseltä, mut toisaalta selvästi oikeastikin saa asioita aikaan ja elää. Itsessäni on syvällä raivostuttava junttisuomalainen itsensä häpeily, ihan ku tärkeintä elämässä olis se ettei julkisesti nolaa itseään. Tuo muffinssi on ehkä nolannu, mut mitä sitten. Hän on se jonka elämästä täällä muut vaan puhuu ja spekuaa.

Mä kyllä ihailen tota muffinssia. On vaikuttanut musta juttujensa perusteella katteettoman ylimieliseltä, mut toisaalta selvästi oikeastikin saa asioita aikaan ja elää. Itsessäni on syvällä raivostuttava junttisuomalainen itsensä häpeily, ihan ku tärkeintä elämässä olis se ettei julkisesti nolaa itseään. Tuo muffinssi on ehkä nolannu, mut mitä sitten. Hän on se jonka elämästä täällä muut vaan puhuu ja spekuaa.
Voidaan sustakin spekuilla, kerron vähän ittestäs

Minusta ihan tyypillinen high functioning asperger.

Yhteistyössä