V
vierailija
Vieras
Siis Suomesta muutti Alankomaihin, asui useamman vuoden, Alankomaista sit suoraan Bulgariaan, mikä on epäselvää tässä. Löytyy netistä kyllä juttuja mistä nämä selviää.Ai tuossa välissä???? Eikä asunut.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siis Suomesta muutti Alankomaihin, asui useamman vuoden, Alankomaista sit suoraan Bulgariaan, mikä on epäselvää tässä. Löytyy netistä kyllä juttuja mistä nämä selviää.Ai tuossa välissä???? Eikä asunut.
Asui kyllä, muutti Suomesta Bulgariaan 2023 loppukesästä ehkä? Kirjoitti paljon asiasta palstalla silloin.Ai tuossa välissä???? Eikä asunut.
*KinnarinPlus toi rakenne, ei tunnu mitenkään erityisen pehmeältä noi Kinnarilan ees vs. Xtra. Kattilassa tehtynä nyt jotenkin menettelee.
Ja kuitenkin sama mikä tossa lopussa on sanotaan myös pikakaurahiutaleista. Lisäksi niissä on täysin sama ravintosisältö, millä ainakin on enemmän väliä minulle, kun eivät nuokaan heitä minun sokeriherkän verensokeriani.Tuollahan se lukee
Tässä tulee se merkittävin nyanssi. Koska pikakaurahiutaleet ovat hienompia, ne sulavat hieman nopeammin, mikä voi nostaa verensokeria aavistuksen ripeämmin ja tehdä olon nälkäisemmäksi aiemmin.
Tavalliset kaurahiutaleet puolestaan pitävät usein kylläisenä pidempään. Etenkin silloin, jos puuroon lisää proteiinia tai rasvaa, esimerkiksi jogurttia, pähkinöitä tai siemeniä.
Suoraan Alankomaista kylläkin tais muuttaa, mistä oot keksinyt ton Suomen tohon kohtaan?Asui kyllä, muutti Suomesta Bulgariaan 2023 loppukesästä ehkä? Kirjoitti paljon asiasta palstalla silloin.
Ei vaan palasi Hollannista Suomeen välissä, nimenomaa löytyy netistä tietoa tästä.Siis Suomesta muutti Alankomaihin, asui useamman vuoden, Alankomaista sit suoraan Bulgariaan, mikä on epäselvää tässä. Löytyy netistä kyllä juttuja mistä nämä selviää.
Ei sanonut muuttavansa Suomesta. Muutti Hollannista.Asui kyllä, muutti Suomesta Bulgariaan 2023 loppukesästä ehkä? Kirjoitti paljon asiasta palstalla silloin.
Nimenomaan kävi puutarhassa ilmi et ei Suomessa asunut (ja se ei Suomesta pitäminen) hyvin.Suoraan Alankomaista kylläkin tais muuttaa, mistä oot keksinyt ton Suomen tohon kohtaan?
Näin juuri.Ei sanonut muuttavansa Suomesta. Muutti Hollannista.
Joo mut erosi miehestään Alankomaissa ja muutti Suomeen.Ja silloisen miehen työn takia alunperin, ja sit kun ei ollut niin tyytyväinen Suomen terveydenhoitoon, Alankomaissa sai parempaa hoitoa/suhtautuminen jne.
Juu asui silloin suomessa kun fiilistelyketju ja puutarha perustettiin. Kn kaivohuoneen keikka taisi olla viimeisiä ennen bulgariaan muuttoa.Asui kyllä, muutti Suomesta Bulgariaan 2023 loppukesästä ehkä? Kirjoitti paljon asiasta palstalla silloin.
Idiootti, väittely koskee sitä, asuiko Suomessa, ei Hollannissa.Ja silloisen miehen työn takia alunperin, ja sit kun ei ollut niin tyytyväinen Suomen terveydenhoitoon, Alankomaissa sai parempaa hoitoa/suhtautuminen jne.
Voidaan sustakin spekuilla, kerron vähän ittestäsMä kyllä ihailen tota muffinssia. On vaikuttanut musta juttujensa perusteella katteettoman ylimieliseltä, mut toisaalta selvästi oikeastikin saa asioita aikaan ja elää. Itsessäni on syvällä raivostuttava junttisuomalainen itsensä häpeily, ihan ku tärkeintä elämässä olis se ettei julkisesti nolaa itseään. Tuo muffinssi on ehkä nolannu, mut mitä sitten. Hän on se jonka elämästä täällä muut vaan puhuu ja spekuaa.
Näin.Nimenomaan kävi puutarhassa ilmi et ei Suomessa asunut (ja se ei Suomesta pitäminen) hyvin.
Minusta ihan tyypillinen high functioning asperger.Mä kyllä ihailen tota muffinssia. On vaikuttanut musta juttujensa perusteella katteettoman ylimieliseltä, mut toisaalta selvästi oikeastikin saa asioita aikaan ja elää. Itsessäni on syvällä raivostuttava junttisuomalainen itsensä häpeily, ihan ku tärkeintä elämässä olis se ettei julkisesti nolaa itseään. Tuo muffinssi on ehkä nolannu, mut mitä sitten. Hän on se jonka elämästä täällä muut vaan puhuu ja spekuaa.
Muffari muutti Hollantiin kauan sitten, löytyy lehtijuttu vuodelta 2013. Muutti sieltä takaisin Suomeen kun tuli ero ja kuvioihin tuli se Kaj jolle Muff ragesi korona-aikaan. Nää kaikki löytyy netistä. Suomessa asui myös palstojen alkuaikoina.Nimenomaan kävi puutarhassa ilmi et ei Suomessa asunut (ja se ei Suomesta pitäminen) hyvin.
Eihän muuttanut, taukki.Joo mut erosi miehestään Alankomaissa ja muutti Suomeen.
Niin ja ei asunut Suomessa mielestäni, pölö.Idiootti, väittely koskee sitä, asuiko Suomessa, ei Hollannissa.
No ei noissa minunkaan kommenteissani, vajakki.Niin ja ei asunut Suomessa mielestäni, pölö.
Jäi epäselväksi mistä sit minulle räyhäät? Opettele lukemaan.No ei noissa minunkaan kommenteissani, vajakki.
Vielä kun kyseinen kommentti oli jatkoa omaan kirjoitukseeni.Jäi epäselväksi mistä sit minulle räyhäät? Opettele lukemaan.
Koska alat väitellä mun tekstieni kanssa, ettei asunut Suomessa.Jäi epäselväksi mistä sit minulle räyhäät? Opettele lukemaan.
Tämä kommentti ”Ja silloisen miehen työn takia alunperin” siis komppaa näkemystä siihen, että Muffinssi asui useamman vuoden Suomessa, jonkun miehen takia, vajakki.Ja silloisen miehen työn takia alunperin, ja sit kun ei ollut niin tyytyväinen Suomen terveydenhoitoon, Alankomaissa sai parempaa hoitoa/suhtautuminen jne.