Kääk! Nyt on pakko mennä naimisiin :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana vielä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana vielä

Vieras
Mä joskus aikaisemmin tänne kirjoittelin kuinka naimisiin meno pelottaa ja ahdistaa jotenkin ihan hirveästi! No nyt on kirkko ja juhlapaikka varattu joten enää ei voi perua! Se on pakko mennä! :D Eikä enää pelota vaikka olin varma että ahdistuisin kamalasti kun varaus on tehty! Mutta ei, olen vain innoissaan! Sittenkin ihanaa päästä suunnittelemaan :D

TSEMPPIÄ! Ihanaa se sitten on kun järkytyksestä yli pääset =) Meillä olisi se juhlapäivän varaaminen edessä. Olen jo vähitellen juhlapaikkojen hintoja vertaillut ja budjettia laskenut. Lopullista päivää vaan ei olla tohdittu lyödä lukkoon...

Alkuperäinen kirjoittaja Bubona:
Täällä täysin sama tilanne...
Onnea toiselle morsmaikulle :heart:
Onkos pitkällekkin varattu päivä?

Marraskuussa :) Haluttiin kuitenkin vielä tänä vuonna pitää (mies ilmeisesti pelkää että perun jos heti nyt mennä kun vihdoin suostuin) ;) :D Juhlapaikka on niiiiiiiiin upea ja haluttiin ehdottomasti se, joten oli otettava se päivä mikä oli tarjolla. Toisaalta tuntuu, että kamalan pitkä aika mutta toisaalta sehän on ihan just!

Onnea sullekin! Koska teillä on?

Meil on vähän nopeemmin, elokuun loppuun varattiin kirkko ja seurakuntasali.

Ylihuomenna on vauvan laskettuaika ja meinattiin et pidetään sit ristiäiset samalla. Nyt on sitten jo alettu selvittelee mitä kaikki tarjottavat ja yöpymiset vieraille maksaa, kutsut väkerretty (en kyllä postita ennen vauvan syntymää) ja puku mulle tilattu, toivottavasti siihen sitten mahtuu vaikka vähän normaalia isomman otinkin :p.

Ite en toisinaan vieläkään innostu noista häistä, olisin halunnu maistraattiin ihan kahestaan ilman mitään juhlia...

Yhteistyössä