Kaameeta kun sydäntä kylmää kun lukee noita juttuja joissa nicci on vaik äityili90

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kun oma esikko on -93:nen ja miehen esikko -91 niin siis oikeesti sydäntä kouristaa kun lapset tekee lapsia. Eikä tää oo teinivanhempia halventava juttu mut kyllä tekee mulla hek.koht tosi pahaa, oma muksu on ihan lapsi ja ois tosi vaikeeta kuvitella häntä pienen vauvan isäksi, huh huh sentään.

samaa mieltä.

Mua itseäni aina myöskin hymyilyttää (?) se, kun sanovat, että joo mä oon jo tosi kypsä ja tosi tyytyväinen, että sain lapsia nyt, että oon kyllä kokenu kaiken, minkä jo tarviikin jne. Kun totuus on, että tuossa vaiheessa sitä on vielä aivan liian aikasta sanoa. Sen näkee sitten vuosien päästä, oliko vai ei... :whistle:

niinpä, mutta toisaalta mä tiedän myös vastuunsa tuntevia teinivanhempia ja sitten taas mm tällasia 30-40v ikipissiksiä joille bilettäminen yms on maailman tärkeintä ja lapsiparka jää sit oman onnensa nojaan ja kulkee tuolla miten sattuu, valvoo puolilleöin jne

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
samaa mieltä.

Mua itseäni aina myöskin hymyilyttää (?) se, kun sanovat, että joo mä oon jo tosi kypsä ja tosi tyytyväinen, että sain lapsia nyt, että oon kyllä kokenu kaiken, minkä jo tarviikin jne. Kun totuus on, että tuossa vaiheessa sitä on vielä aivan liian aikasta sanoa. Sen näkee sitten vuosien päästä, oliko vai ei... :whistle:

teidän pitäs nähä sellanen dokumenttiprojektin dokkari ku katrin perhe, tuli telkasta joskus ja siinä oli kyllä upeasti vanhemmuutensa kantava pariskunta :)

Alkuperäinen kirjoittaja whatever:
niinpä, mutta toisaalta mä tiedän myös vastuunsa tuntevia teinivanhempia ja sitten taas mm tällasia 30-40v ikipissiksiä joille bilettäminen yms on maailman tärkeintä ja lapsiparka jää sit oman onnensa nojaan ja kulkee tuolla miten sattuu, valvoo puolilleöin jne

sama täällä..ei se kuulkaas ikää aina välttämättä katso.

Kyllä minuakin varmasti kylmäisi, vaikka itse sain esikoisen 17-vuotiaana eikä siitä ole kuin 4 vuotta. Oma siskoni täytti juuri 17 ja vaikka onkin fiksu tyttö niin aika oudolta tuntuu ajatella, että tuossa vaiheessa olin itse jo raskaana. :O

Mun sydäntä ei kylmää . Mutta jos tuo oma kuopukseni (vm 1991) nyt ilmoittaisi tulevansa isäksi, saisi poika elämänsä ensimmäisen selkäsaunan. Sellaisen, että persus olisi niin kipeänä pitkän aikaa, ettei panemista haluaisi ajatellakaan.

samaa mieltä.

teidän pitäs nähä sellanen dokumenttiprojektin dokkari ku katrin perhe, tuli telkasta joskus ja siinä oli kyllä upeasti vanhemmuutensa kantava pariskunta :)

Oliko se se, josta tuli jatko-osakin?
:)

samaa mieltä.

Niin ja sama pätee myös 30v vanhempiin. Yksi on kypsä aiemmin kuin toinen ja aina ei leikkiin ryhtyessään tiedä mitä edessä on.

nimim. yhden tuoreen 40v äidin touhuja ihmetellen seuraillut...

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mun sydäntä ei kylmää . Mutta jos tuo oma kuopukseni (vm 1991) nyt ilmoittaisi tulevansa isäksi, saisi poika elämänsä ensimmäisen selkäsaunan. Sellaisen, että persus olisi niin kipeänä pitkän aikaa, ettei panemista haluaisi ajatellakaan.

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
samaa mieltä.

joo taisi olla niin että eka leffa oli "katrin ensimmäinen rakkaus" ja toka leffa sit tää "katrin perhe" pitäs varmaan laittaa sille tekijälle (jean bitar) postia ja toivomus et tekis vielä kolmannen siitä mitä katrille nyt kuuluu :)

:laugh: :laugh: :laugh:

Oikeesti, kyllä se olisi aika shokki, jos poitsu yhdeksän vuoden päästä (16 vuotiaana) ilmoittaisi, jotta minusta tuloo mummo :o .
Tuskin saisi selkään, en mäkään saanu aikanani.Vaikken ihan 16 kesäinen ollukkaan...

Toiset on kypsempiä kuin toiset ja toiset ottavat sen vastuun mikä kuuluu.

samaa mieltä.

joo taisi olla niin että eka leffa oli "katrin ensimmäinen rakkaus" ja toka leffa sit tää "katrin perhe" pitäs varmaan laittaa sille tekijälle (jean bitar) postia ja toivomus et tekis vielä kolmannen siitä mitä katrille nyt kuuluu :)

Juu, kolmas osa olisi ihana nähdä.
Mulla on ne 2 osaa nauhalla.
Melkoisia selviytyjiä Katri ja sen mies (vai oliko se vielä poikakaveri? ) :) .

[

Melkoisia selviytyjiä Katri ja sen mies (vai oliko se vielä poikakaveri? ) :) .

mullakin on se kakososa nauhalla (lapset tykkää sitä välillä katella), mutta sit tota ykösosaa en oo tainnu edes nähä, joskus pyytelin yleltä et laittasivat vielä kerran uusintana, mutta eipä oo näkyny :( siinä kakos osassa se isä oli armeijassa ja katri hoiti yksin muksut, hienosti pärjäsi :)

Tää on kyllä hyvin sanottu :laugh: ja vastaa omiakin tuntemuksia. Meillä esikko -92.
Ja sitäpaitsi -90-luvun äitylit saa minut tuntemaan oloni niiiiiiin vanhaksi :(

Kiinnostaisi tietää, tekisitkö todella näin?
Mitä se selkäsauna auttaisi?
Painostaisit varmaan poikasi tulevan lapsen äitiä aborttiin...?

Ei kyse ole yksittäisen ihmisen kypsyydestä vaan ihan biologiasta. Murrosikäisten aivot ovat ihan keskeneräiset ja heidän ei pitäisi joutua kantamaan vastuuta pienestä ihmisestä http://www.tiede.fi/arkisto/artikkeli.php?id=679&vl=2006

Alkuperäinen kirjoittaja kukkanen:
Kiinnostaisi tietää, tekisitkö todella näin?
Mitä se selkäsauna auttaisi?
Painostaisit varmaan poikasi tulevan lapsen äitiä aborttiin...?
Tekisin. Jannu on vasta 15 v ja parempi antaa se selkäsauna edes liian myöhään, kun ei ole tullut aiemmin annettua.

Multa tuskin se tyttö tai tytön äiti kysyisi yhtään mitään - korkeintaan junnun varallisuutta - joten tuohon aborttiin mulla ei taitaisi olla mitään sanomista.

itse olen -85 syntynyt ja esikoisen sain 20v. jotenkin sitä on aina pitänyt itseään nuorena, ja tuntunut että kaikki -86 alaspäin ovat hurjan nuoria. nyt sitten mietin kun -89 syntyt kaverini meni naimisiin ja odottaa esikoistaan, että herra jestas, enhän minä olekaan enää niin mahdottoman nuori :D
mun on vaan vaikea päästä tuosta kuvitelmasta eroon että 1990 luvulla syntyneetkin kasvaa ja ovat ensimmäiset heistä jo ensi vuonna täysi-ikäisiä. Tosin se ikä numeroina ei aina sitä kypsyyttä kerro.

ei se ikä tosiaan ole mikään tae siitä, miten käyttäytyy. mulla pari kohta 40 vee tuttua, jokka on kauheita bilettään vaikka pieni vauva talossa. itse sain aikanaan esikoiseni 22 vee ja olisin mielestäni voinut aikasemminkin saada. biletys ei ole mulle tärkeää.

Alkuperäinen kirjoittaja triplamama:
ei se ikä tosiaan ole mikään tae siitä, miten käyttäytyy. mulla pari kohta 40 vee tuttua, jokka on kauheita bilettään vaikka pieni vauva talossa. itse sain aikanaan esikoiseni 22 vee ja olisin mielestäni voinut aikasemminkin saada. biletys ei ole mulle tärkeää.
Ja mä taas voin sanoa, että tuo mun 15 veeni ei edes tiedä, onko sille biletys tärkeää vai ei, kun menee vielä parisen vuotta ennenkuin se edes pääsee mihinkään biletyspaikkoihin sisään.

Meinasin kirjottaa, että kuis sie nyt tälleen provoilet ja vielä mustana, mutta eihän se ollukaan musta. :kieh: Selkeästi on kuitenki joku vakkari harmaana kun tuli ihan sellanen olo että tunnen tämän nikin, mutta en nyt sitte saa päähäni..

Tämä on näitä ikuisuuskeskusteluja, venyy varmaan monen sivun mittaiseksi. Niinpä ajatelin tähän väliin testata toimiiko minun kykyni lopettaa ketjut vielä. :D

ps. Tuli jo se paras ja totuudenmukaisin vastaus tähän aiheeseen. (whateverin kirjoittama) Eli on niitä vastuuntuntoisia teinejä ja bilettäviä nelikymppisiä...

Itse olen miettinyt paljon, miten suhtautuisin jos lapsi tulisi kertomaan että saa lapsen. Olen tullut siihen tulokseen, että onnittelisin, tukisin ja auttaisin, patistaisin ottamaan vastuuta jos ei itse ymmärtäisi. Olen kyllä jo valmistellut seksikeskusteluakin päässäni, vaikka esikko täytää vasta 6.. Ei jää meidän lapset valistamatta ja kasvattamatta...

on toki hyviä nuoria vanhempia, mutta silti minun mielestä nuoruus pitää elää nuoruutena ja käydä koulunsa loppuun ja oppia ensin elättämään itsensä ja huolehtimaan itsestään ennenkuin tarvitsee oppia elättämään lapsensa. Kun minä sitä mieltä olen että jokaisen velvollisuus on pääsääntöisesti itse elätää ja hoitaa perheensä ja lapsensa

[/quote]

:) [/quote]

[/quote]

Melkoisia selviytyjiä Katri ja sen mies (vai oliko se vielä poikakaveri? ) :) .[/quote]

Katrille, Miehelle ja lapsille kuuluu hyvää, asuvat jenkeissä ja ovat edelleen yhdessä.
T. Katrin tuttu

Yhteistyössä