K
Keittiönoita
Vieras
*PYRSK*Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Minä taas haaveilin 16-vuotiaana, että ihmiset paistaisivat vauvoja uunissa kinkun sijaan. :snotty:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
*PYRSK*Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Minä taas haaveilin 16-vuotiaana, että ihmiset paistaisivat vauvoja uunissa kinkun sijaan. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja whatever:Alkuperäinen kirjoittaja juu:samaa mieltä.
Mua itseäni aina myöskin hymyilyttää (?) se, kun sanovat, että joo mä oon jo tosi kypsä ja tosi tyytyväinen, että sain lapsia nyt, että oon kyllä kokenu kaiken, minkä jo tarviikin jne. Kun totuus on, että tuossa vaiheessa sitä on vielä aivan liian aikasta sanoa. Sen näkee sitten vuosien päästä, oliko vai ei...![]()
teidän pitäs nähä sellanen dokumenttiprojektin dokkari ku katrin perhe, tuli telkasta joskus ja siinä oli kyllä upeasti vanhemmuutensa kantava pariskunta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:*PYRSK*Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Minä taas haaveilin 16-vuotiaana, että ihmiset paistaisivat vauvoja uunissa kinkun sijaan. :snotty:![]()
![]()
Tää oli ihana
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pikasesti nyt:Alkuperäinen kirjoittaja whatever:Alkuperäinen kirjoittaja juu:samaa mieltä.
Mua itseäni aina myöskin hymyilyttää (?) se, kun sanovat, että joo mä oon jo tosi kypsä ja tosi tyytyväinen, että sain lapsia nyt, että oon kyllä kokenu kaiken, minkä jo tarviikin jne. Kun totuus on, että tuossa vaiheessa sitä on vielä aivan liian aikasta sanoa. Sen näkee sitten vuosien päästä, oliko vai ei...![]()
teidän pitäs nähä sellanen dokumenttiprojektin dokkari ku katrin perhe, tuli telkasta joskus ja siinä oli kyllä upeasti vanhemmuutensa kantava pariskunta![]()
Mä joskus aikoinaan liikuin samoissa porukoissa ton parin kanssa. Ihan fiksuja olivat molemmat.
Nyt en tiiä enää mitä niille kuuluu, ku muutin ite toiselle puolelle Suomee.
Mut pointti on siis se, että kyllä fiksujaki ja kypsiä teinivanhempia on.
En mä epäilekään, itse ajattelin 16 veenä aivan samalla tavalla B)Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Älä naura, olin ihan tosissani sitä mieltä.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:En mä epäilekään, itse ajattelin 16 veenä aivan samalla tavalla B)Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Älä naura, olin ihan tosissani sitä mieltä.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mun sydäntä ei kylmää . Mutta jos tuo oma kuopukseni (vm 1991) nyt ilmoittaisi tulevansa isäksi, saisi poika elämänsä ensimmäisen selkäsaunan. Sellaisen, että persus olisi niin kipeänä pitkän aikaa, ettei panemista haluaisi ajatellakaan.
Taidettais istua linnassa ja pitkäänAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ruvetaanko herkuttelemaan jouluna!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja whatever:Alkuperäinen kirjoittaja juu:samaa mieltä.
Totta, mutta voisi sille ainakin sanoa, että "tämä olisi pitänyt näköjään tehdä jo aikoja sitten". Ihan eri asia on parin vuoden päästä kuin nyt 15 veenä. En kiljuisi riemusta, vaikka junnu 17 veenä tulisi isäksi, mutta mun mielestä sillä on aika suuri ero, onko isukki 15 vai 17 v.Alkuperäinen kirjoittaja pöhhhhh:mut olisha se jo myöhästä ku "vellit" olis kuitseski jo housuis.
hauska mä tunnen monta ja oikeesti se on varmaan mä tunnen yhden kumpaakin lajia..Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Mä tunnen useamman teininä vanhemmaksi tulleen jotka on kuitenkin elättäneet lapsensa itse, lapsista on tullut kunnon kansalaisia ja vanhemmillakin opiskelut on suoritettu loppuun.
ja mä tunnen aika monta kolmekymppisenä lapsen saanutta ikiteiniä joille biletys on elämän tärkein asia ja lapsi hoitaa suunnilleen itse itsensä. Ikä ei onneksi kerro kaikkea.
Kun nyt yleisesti ollaan sitä mieltä ettei teinistä ole vanhemmaksi ja lapsien ei pitäisi saada lapsia, niin miksi ihmeessä niitä lapsen saaneita lapsia täytyy mollata? Se ei varmaan ainakaan helpota sen lapsen (oli se lapsi sitten vanhempi tai sen teinivanhemman lapsi) elämää mitenkään...
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Taidettais istua linnassa ja pitkäänAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ruvetaanko herkuttelemaan jouluna!!![]()
![]()
![]()
Sinänsä on kuitenkin aika sama, mitä lihaa syö, jos lihaa syö.
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Mua kauhistuttaa naiset ikään katsomatta, jotka valitsevat nikkinsä yhteyteen sanat äiti, äippä, mamma tms. Jotenkin ahdistavaa kuinka äitiyden myötä unohtuu se oma naiseus sen "äippäilyn" taakse.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Mua kauhistuttaa naiset ikään katsomatta, jotka valitsevat nikkinsä yhteyteen sanat äiti, äippä, mamma tms. Jotenkin ahdistavaa kuinka äitiyden myötä unohtuu se oma naiseus sen "äippäilyn" taakse.
Peesi siitä äippä nikistä tulee mieleen tuulipukuun pukeutunut nainen, jolla on kaksi kauppakassia käsissään.
Niinkö?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Peesi siitä äippä nikistä tulee mieleen tuulipukuun pukeutunut nainen, jolla on kaksi kauppakassia käsissään.
Vaan pääseeköhän sieltä palstailemaan?Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Niin, ja vauva ois ihan kompaktin kokonen kimpale. B)
Oishan se linnaankin joskus kiva päästä, vaikkei ihan itsenäisyyspäiväksi ehtisikään. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Yksikään teini ei ole kypsä, oli miten äiti tai isä tahansa. Pentuja ne on vaikka miten hoitasivat lastaan.
Vain ikä ihmistä lopulta kasvattaa, ei mitkään kokemukset niinkään.
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:ja mitähän väliä sillä sitte on millä nikillä täälä kirjottelee??vaikka olis tuhat kertanen MAMMA! Hitto olipa taas viisaasti sanottua tekstiä teillä joita niin ärsyttää äippä,mamma yms. nimimerkit!!!V*ttuako se teille kuuluu millä nimellä joku kirjottaa,aivan sama!!
Mun puolestani muut ihmiset voi tehdä ihan mitä tykkäävät.... e ole multa millään tavalla pois. Mutta ainakin noiden omieni kohdalla voin sanoa, että lapsi ei HEILLE olisi oikea väylä aikuisuuteen kasvamiseen. Pakostahan siinä aikuistuu, jos 16 veenä valvoo yöt huutavan koliikkivauvan kanssa, lähtee keskellä yötä viemään sairasta lasta lääkäriin jne, mutta mielestäni aikuisuuteen voi kasvaa vähän ...miten sen nyt sanoisi ...hellävaraisemminkin =)Alkuperäinen kirjoittaja meah ei jaksa kirjautua.:Tästä tulikin mieleeni, että onko pakko olla niin hirveän kovasti aikuinen, jos se lapsi/lapset tulee hoidetuksi?
En mä koe olevani aikuinen, enkä ehkä koskaan haluakaan olla.
Kannan vastuuni, hoidan velvollisuuteni, lapset voivat hyvin. Se riittää.
Alkuperäinen kirjoittaja teiniäiti:Toivotaan, että KAIKKI teinivanhemmat tulisivat tänne plussalle palstailemaan ja oppimaan elämästä! Täältä, kun löytyy älykästä asiantuntemusta ja uskomatonta tietotaitoa aiheesta kun aiheesta....
Alkuperäinen kirjoittaja höö:Alkuperäinen kirjoittaja teiniäiti:Toivotaan, että KAIKKI teinivanhemmat tulisivat tänne plussalle palstailemaan ja oppimaan elämästä! Täältä, kun löytyy älykästä asiantuntemusta ja uskomatonta tietotaitoa aiheesta kun aiheesta....
hah tää oli hyvä!! Tänne kaksplussalle vaan kaikki äitiydestä oppimaan,täälä on kaikkitietävät ja kokeneet/viisaat äidit!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kyllä minusta tuntuu et täälä ei oo muita kun vähä-älysiä huomionkipeitä itsensä päteviä äitejä. sääliksi käy lapsia joiden äidit roikkuu kaiken aikaa palstalla itseensä kehumassa ja kuinka heillä on täydellistä elämää jne kaikki NIIN TÄYDELLISTÄ!!!!!!!!!!!!!!PRKLE!!!!!