No kuka teillä sitten sotkee, jos kerran mieskin on viikot poissa? Sinä vai?Lasten jälkiäkö teillä vaan siivotaan?? Sä olet kyllä yks pässi!
Kyllä, lasten jälkiä meillä etupäässä siivotaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No kuka teillä sitten sotkee, jos kerran mieskin on viikot poissa? Sinä vai?Lasten jälkiäkö teillä vaan siivotaan?? Sä olet kyllä yks pässi!
Lapsuudesta se lähtee. Vanhemmat kuoli, kun olin pieni, isovanhemmat jaksoi muistuttaa, miten olen taakka ja velvollisuus. No huolimatta vanhempien kuolemasta mulla oli ok elämä. Eli mun lapsille jää vielä isä. Ne ei jää kenellekään taakaksi.
Eikä mun hautajaisissa tarvii puheita pitää. En halua koko hautajaisia. Enkä jaksa ajatella muiden taakkaa. Haluan selvitä omastani, enkä selviä.
Masennus on just tätä. Siinä kokee itsensä ja elämän täysin arvottomaksi, vaikka tilanne olisi oikeasti ihan toista.Kuinka traagista, että aloittaja niin kovasti halusi perheen, jota itsellään ei lapsena ollut. Ja nyt, kun hänellä se on, hän halaa tuhoaa sen koska ei osaa arvostaa lapsiensa elämää. Kun ei osaa arvostaa omaa elämäänsä. Vaikka hänellä on niin paljon asioita elämässään, josta moni muu vain haaveilee.