T
tara81
Vieras
miten suhtautua ? mies kävi vieraissa eikä kadu. odottaa että asia unohtuu muutamassa viikossa ! että luottamus muka kasvaa ??!!ei osannut kuvitella että se satuttaisi !!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja toinen joka ei kadu :Eiköhän se ollut aika rehellinen vastaus mieheltä. Rehellisyys on varmaan kuitenkin yksi parisuhteen perusasioita.
heh, heh , hee
voi rehellisyyden kyllä noinkin määritellä, mutta kuten edellinen sanoi, niin olennaisempaa on se, että loukataanko sinua.
Jos olet tekemisissä ihmisen kanssa, joka tietää pettävänsä ja loukkaavansa, niin juokse, ja juokse lujaa..
Alkuperäinen kirjoittaja tiina:Kävin minäkin vieraissa enkä kadu. Kun voisi olla ihan rehellinen miehelleni. Olisi vain itselle helpompaa, jos voisi kertoa mitään salaamatta.
Alkuperäinen kirjoittaja blacky:onko suhteessanne taustalla syitä miksi mies vain yhtäkkiä petti?
Alkuperäinen kirjoittaja Tom-toisinajattelija:Ei saa kaduttua jos vieras pimppa hehkuttaa parikin vikkoa kullin klunssia. Niin minulle kävi. Sitä ei voi unohtaa ikinä kun oravapillu kiipeää kalua pitkin. Se tulee uniinkin ja se tulee päivälläkin kesken työssä ja saatava taas. Anteeksi vaan, näin on.
Alkuperäinen kirjoittaja mee:"Minä olen sanonut miehelleni että en halua tietää jos hän pettää, että pitää huolen siitä ettei loukkaa sillä koskaan minua, vaan jos siltä tuntuu niin tekee sen jossain tarpeeksi kaukana ja tarpeeksi vieraan kanssa etten koskaan tule sitä tietämään. Ja se on toiminut. Minä luotan."
Minusta tällaiset järjestelyt kuulostavat aina siltä ettei todellakaan uskalleta luottaa toiseen täysin, ei uskalleta antautua siihen luottamukseen ja suhteeseen täysillä. Tyytymistähän se on, siihen minkä näkee väistämättömänä.