Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 26.07.2006 klo 10:24 vierasko kirjoitti:Minä en koskaan voisi elää enää mieheni kanssa jos hän pettäisi minua.
En koskaan, missään olosuhteissa, vaikka meillä on lähes täydellinen suhde, niin olen valmis sen päättämään jos hän pettää.
En voisi ikinä antaa hänen koskea minuun, muistaisin aina rakastellessa, mitä hän teki. Kukin taaplaa tyylillään, mutta minä en usko että tuollaista tekoa voi ikinä unohtaa !
Tässä asiassa olen täysin ehdoton.
Mielestäni toista ihmistä ei voi enempää satuttaa ja halveksia
kuin pettämällä .
Alkuperäinen kirjoittaja 26.07.2006 klo 11:28 Hallatar kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 26.07.2006 klo 10:24 vierasko kirjoitti:Minä en koskaan voisi elää enää mieheni kanssa jos hän pettäisi minua.
En koskaan, missään olosuhteissa, vaikka meillä on lähes täydellinen suhde, niin olen valmis sen päättämään jos hän pettää.
En voisi ikinä antaa hänen koskea minuun, muistaisin aina rakastellessa, mitä hän teki. Kukin taaplaa tyylillään, mutta minä en usko että tuollaista tekoa voi ikinä unohtaa !
Tässä asiassa olen täysin ehdoton.
Mielestäni toista ihmistä ei voi enempää satuttaa ja halveksia
kuin pettämällä .
Sama tilanne mulla. Ei meidän elämästä enää mitään tulisi, en pystyisi antamaan anteeksi enkä unohtamaan. Sen sijaan muistuttaisin miestä koko ajan tämän syrjähypystä ja jokaikisen riidan aikana kaivaisin sen esiin. Mitään luottamusta ei enää olisi, eli aina kun mies haluaisi lähteä ulos, minä nostaisin metelin.
Kyllä mun miehellä pitää olla sen verran selkärankaa ja moraalia, että ymmärtää sen, mitä saa tehdä ja mitä ei saa tehdä. Ja sen verran myös pitää mun tunteita kunnioittaa, ettei mua kohdella ihan miten vaan. Enkä minä suostuis olemaan sellaisen miehen kanssa joka pettää, puhumattakaan siitä, ettei edes kadu!! Turha ois tulla jälkeen päin itkemään, anteeksi en antais, enkä moista miestä takaisin ottais!