A
ap
Vieras
Niin ja ihan pikku lisäyksenä se, että itse en käytä alkoholia ollenkaan ja mieskin AINOASTAAN jos lapset ei ole kotona. Meitä lapset ei tule ikinä näkemään humalassa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Vai onko kyse siitä, että vanhemmat haluavat uskotella mukuloilleen, että alkoholia käytetään viksusti?
tÄ?
nii jotta onko näillä ahdasmielisillä vanhemmilla itse tapana käyttää alkoholia. Halutaan kuitenkin, että lapsella on ns. turvallinen olo, vaikka vanhemmat rellestääkin sen jälkeen kun lapsi on nukkumassa. Nyt lapsi saakin tietää totuuden.
Alkuperäinen kirjoittaja Rubiinisukka:Minusta mainos on pysäyttävä ja toimiva. Koska oikeasti suomalaisten juomakulttuuri on takapuolesta!
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Voi tietty käyttää kohtuudella. Mutta lapsilla on alkoholiin yleensä erittäin kielteinen kanta. Minun lastani ainakin ahdistaa ihmisten alkoholinkäyttö, vaikka se olisi kohtuullistakin. Ahdistukseen auttaa vain puhuminen.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Rubiinisukka:Minusta mainos on pysäyttävä ja toimiva. Koska oikeasti suomalaisten juomakulttuuri on takapuolesta!
Tätähän mä en ole kieltänytkään?!
Toi ei vaan sovi ihan joka paikkaan! Pistäis vaikka baareihin noita tai jotain. Mutta ei lapsille.
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Lisäänpä vielä: nuorena vitsa väännetään. Mä olen saanut elämäni parhaa tupakkavalistuksen 4 tai 5 vuotiaana, kun Olipa kerran elämässä "näytettiin" tupakoitsijan keuhkoja.
Viisi vuotias tietää, että jos on huono olo niin voi joutua oksentamaan. Että miksi viisi vuotiaan ei pitäisi tietää, että paljosta viinasta voi tulla huono olo?
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Eihän sille 5 vuotialle tarvitse muuten kertoa, että tuo nainen oksentaa liian viinan takia.
Alkuperäinen kirjoittaja venera:Mikäs tuossa mainoksessa sitten "koskettaa" nuorisoa? Taitavat vaan naureskella tädille kun on vähän huonossa kunnossa... Coffee break sanoi että on hauska mainos, mikä siinä on hauskaa? Epäilen että tämän mainoksen tarkoitus ei ole "hauska"
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:No eikö se ole 5 vuotiaankin ihan hyvä tietää, että kun viinaa juo liikaa, niin oksentaa. kyllä meillä lasten kanssa tälläisistä puhutaan.