Kaikki on paskaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nameless
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nameless

Vieras
niin noin mieheni sanoi minulle,kun sanoin että haluan tietää syyn miksi mulle ei voi ikinä sanoa että olen haluttava, miksi sitä halua ei ole,miksi sitä ei ilmaista ja miksi seksiä on niin vähän. ja miksi hän ei ole tehnyt tälle ongelmalle mitään.

Koska kaikki on paskaa oli vastaus. Tähän asti aina vältellyt vastaamasta seksuaalisuuteen liittyviin kysymyksiin.

Mä oon oikeesti niin vihanen että parempi pysyä hiljaa.

Jos käytit tuollaisia sanoja kuin viestissäsi, niin sävysi oli syyttävä. Ehkä miehesi reagoi sen takia noin. Miksi kysyt miksi miehesi ei ole tehnyt asialle mitään, oletko itse yrittänyt tehdä jotakin asian hyväksi?

Joka tapauksessa tuo on tosi tylysti sanottu mieheltäsi. Minun miehelläni tuppaa myös olemaan sellaisia hetkiä, jolloin koko elämä on paskaa. Jos silloin sattuu kysymään jotakin, vastaus on tuon tyylinen eli asioista ei pysty eikä kannatakaan keskustella. Pahoitan joka kerta mieleni noista tapauksista. Seksiin mies kyllä on tyytyväinen.

[QUOTE="pipsa";25392993]Jos käytit tuollaisia sanoja kuin viestissäsi, niin sävysi oli syyttävä. Ehkä miehesi reagoi sen takia noin. Miksi kysyt miksi miehesi ei ole tehnyt asialle mitään, oletko itse yrittänyt tehdä jotakin asian hyväksi?

Joka tapauksessa tuo on tosi tylysti sanottu mieheltäsi. Minun miehelläni tuppaa myös olemaan sellaisia hetkiä, jolloin koko elämä on paskaa. Jos silloin sattuu kysymään jotakin, vastaus on tuon tyylinen eli asioista ei pysty eikä kannatakaan keskustella. Pahoitan joka kerta mieleni noista tapauksista. Seksiin mies kyllä on tyytyväinen.[/QUOTE]

Tuota tottakai käytin tuollaisia sanoja, kun meillä mies ei ymmärrä jos ei suoraan sano ja lisäksi ehkä mä oon vihanen kun mies ei todellakaan ole tehnyt mitään ongelman eteen,ei mitään, mä halusin tietää suoraan että miksi asia on ollut näin ties kuinka kauan. no ny tiedän.

ja lisäksi mitä ihmettä mä voin tehä ongelmalle joka on toisen pään sisällä,varsinkin kun eilisiltaan asti ei ollut mitään aavistusta siitä mikä se ongelma miehen mielestä on.

ja lisäksi mitä ihmettä mä voin tehä ongelmalle joka on toisen pään sisällä,varsinkin kun eilisiltaan asti ei ollut mitään aavistusta siitä mikä se ongelma miehen mielestä on.

En tiedä osaanko selittää asiaa oikein, mutta voi olla että tuo seksiasia ei ole miehellesi mikään ongelma muiden ongelmien ollessa suurempia ja silloin on turha kysyä toiselta miksi tämä ei ole tehnyt seksiongelmalle mitään. Minulle tuli semmoinen olo, että miehesi on tyytymätön elämäänsä tai teidän parisuhteeseen ja sen ohessa seksielämä tökkii. Ensin kannattaisi selvittää mikä miehen elämässä on pielessä ja sitten vasta seksielämän huonoa laatua.

[QUOTE="pipsa";25393048]En tiedä osaanko selittää asiaa oikein, mutta voi olla että tuo seksiasia ei ole miehellesi mikään ongelma muiden ongelmien ollessa suurempia ja silloin on turha kysyä toiselta miksi tämä ei ole tehnyt seksiongelmalle mitään. Minulle tuli semmoinen olo, että miehesi on tyytymätön elämäänsä tai teidän parisuhteeseen ja sen ohessa seksielämä tökkii. Ensin kannattaisi selvittää mikä miehen elämässä on pielessä ja sitten vasta seksielämän huonoa laatua.[/QUOTE]

juu no mut jos se on tyytymätön vaikka siihen että ei oo ammattia, ja/tai vaikka siihen mitä lapsiperhe elämä on, niin sitä on turha mulle kostaa, sitten taas jos ongelma on suhteessa,minun ulkonäössä tms. niin mies voisi olla mies ja sanoo miten asiat on, ei ne parane itsekseen.

Juu no selvittäminenhän on aikamoista salapoliisin työtä kun mies ei suutansa osaa avata,ei itsekseen,eikä kysymällä. En minä sen ajatuksista tiedä paljon mitään.

juu no mut jos se on tyytymätön vaikka siihen että ei oo ammattia, ja/tai vaikka siihen mitä lapsiperhe elämä on, niin sitä on turha mulle kostaa, sitten taas jos ongelma on suhteessa,minun ulkonäössä tms. niin mies voisi olla mies ja sanoo miten asiat on, ei ne parane itsekseen.

Juu no selvittäminenhän on aikamoista salapoliisin työtä kun mies ei suutansa osaa avata,ei itsekseen,eikä kysymällä. En minä sen ajatuksista tiedä paljon mitään.

No miksi oot tommoisen miehen ottanut itsellesi? Kai tiesit, että ongelmia seuraa.

Mun mielestä sä ihan itse kerjäsit tuon vastauksen itselles. En usko että se on oikea syy, voi olla että miehesi on masentunut ja siksi vastasi noin, mutta enemmän epäilen että vastasi niin koska sä oikeasti esitit tuon asian todella rumasti. Miehille (ja naisillekin) seksuaalisuus on henkilökohtainen asia, ja tuollainen painostaminen ja syyttely vaan saa toisen sulkeutumaan entistä enemmä itseensä. Mieti tilanne toisin päin, jos sua ei huvittaisi seksi ja kärsisit haluttomuudesta, ja mies tulis mesoomaan sulle että senkin viallinen akka, mikset anna pillua (vastaava kilahdus referoituna), niin voin vannoa että itsekin vastaisit jotain mahdollisimman ikävää.

Mitä jos nyt ihan rauhassa koittaisit jutella miehes kanssa, ja annat hänelle eleilläsi ja käytökselläsi viestin että haluat ymmärtää häntä, et painostaa ja kiukutella. Sillä tavalla asioista pystyy oikeasti keskustelemaan paljon rakentavammin kuin kilaroimalla.

Mun mielestä sä ihan itse kerjäsit tuon vastauksen itselles. En usko että se on oikea syy, voi olla että miehesi on masentunut ja siksi vastasi noin, mutta enemmän epäilen että vastasi niin koska sä oikeasti esitit tuon asian todella rumasti. Miehille (ja naisillekin) seksuaalisuus on henkilökohtainen asia, ja tuollainen painostaminen ja syyttely vaan saa toisen sulkeutumaan entistä enemmä itseensä. Mieti tilanne toisin päin, jos sua ei huvittaisi seksi ja kärsisit haluttomuudesta, ja mies tulis mesoomaan sulle että senkin viallinen akka, mikset anna pillua (vastaava kilahdus referoituna), niin voin vannoa että itsekin vastaisit jotain mahdollisimman ikävää.

Mitä jos nyt ihan rauhassa koittaisit jutella miehes kanssa, ja annat hänelle eleilläsi ja käytökselläsi viestin että haluat ymmärtää häntä, et painostaa ja kiukutella. Sillä tavalla asioista pystyy oikeasti keskustelemaan paljon rakentavammin kuin kilaroimalla.

ai eikö se ole rumaa mitä mies tekee minulle?? satuttaa minua vuosia haluttomuudellaan,eikä tee asialle yhtäänMITÄÄN! kai mä olen pist off! ja kai mä sanon asita suoraan,mua sattuu miehen käytös ja haluttomuus sekä välinpitämättömyys minun tutneistani koska ei asialle tee mitään,eikä kerro syytä. MÄ en ala paijaa päähän sellasta!'

vähemmän mun suora kysymys asiasta joka on totta satuttaa,kun se mitä mies mulle on aiheuttanut.

Ja kuule sä taidat olla ihan samanlainen ku mun mies,varaudu siis siihen että miehes menee vieraisiin,nii saattaa käydä jos seksuaalisuus on samaa luokkaa kuin miehelläni,itsellänikin on käynyt mielessä,ei siksi että en saa munaa vaan siksi että minun emotionaaliset yms tarpeet ei täyty,mä haluan kokea elämässäni sen että mua halutaan,jos tämä asia ei muutu pistän eropaperit vetämään ja haen itselleni oikean miehen tai elän mielummin vaikka sitten yksin. Joten tälläisessä tilanteessa ei mielestäni voi minua syyttää siitä jos sanon asiat suoraan.

eikö seksuaalisuus ole henkilökohtainen asia minulle? eikä hän loukkaa minua jatkuvasti?

niin noin mieheni sanoi minulle,kun sanoin että haluan tietää syyn miksi mulle ei voi ikinä sanoa että olen haluttava, miksi sitä halua ei ole,miksi sitä ei ilmaista ja miksi seksiä on niin vähän. ja miksi hän ei ole tehnyt tälle ongelmalle mitään.

Koska kaikki on paskaa oli vastaus. Tähän asti aina vältellyt vastaamasta seksuaalisuuteen liittyviin kysymyksiin.
Miksi miehesi vastaa noin seksiin, jos jokin on kivaa niin onnistunut seksi mielestäni on parisuhteen jonkin mielenkiintoinen avain tulevaan, kaiki muu voi olla paskaa jos niin hän haluaa ilmaista. En tiedä miksi hän ei pidä seksistä.Miten mies voi noin sanoa naiselle josta pitää? seksi on rentouttavaa kun sen oikein oivaltaa:)
Mä oon oikeesti niin vihanen että parempi pysyä hiljaa.

Naisessahan ei ikinä voi olla mitään vikaa. Kaikki ongelmat ja niiden juurisyyt ovat aina miehessä. Aina. Tämä on yksi uusfeminismin peruspilareista: kaikki on aina miehen syytä.

Kuka hullu mies lähtee enää parisuhteeseen suomalaisen naisen kanssa?

Yhteistyössä