eilen oli mukavaa tänään on paskaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
eilen oltiin miehen kanssa kaksin 8h, tänään oon yksin vauvan ja 4vuotiaan kanssa ja täytyy sanoa että täysin paskaa elämää, kun ois etukäteen tiennyt olis jäänyt nämä lapset tekemättä. ois vittu edes hetken hiljaa jos ei muuta. stna kun sitä on ollut tyhmä

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
eilen oltiin miehen kanssa kaksin 8h, tänään oon yksin vauvan ja 4vuotiaan kanssa ja täytyy sanoa että täysin paskaa elämää, kun ois etukäteen tiennyt olis jäänyt nämä lapset tekemättä. ois vittu edes hetken hiljaa jos ei muuta. stna kun sitä on ollut tyhmä

Sellaista se elämä on. Voihan se olla, että jonain päivänä niitä lapsia ei siinä ole sinua ärsyttämässä. Koeta kuitenkin jaksaa.

Alkuperäinen kirjoittaja :(:

Mulla kax erittäin vilkasta lasta alle 6vuotiaita, lisäksi vauva tulossa...Heidän kanssaan olen päivät ja illat kun mies opiskelee ja illat töissä..Ja joo,joka päivä pinnaa saa kiristellä ;)

Yritän noina hetkinä ajatella että loppujen lopuksi aika äkkiä tulee se aika, että lapset menee omia menojaan, ja sitten mua harmittaa että en osannu noista iloita, kun stressasin turhia. Hyvä vinkki toi, että vauva syliin ja leikkimään 4v:n kanssa hetkeksi. Lapset on tyytyväisempiä kun saavat huomiota hetken ja saat ehkä tän päivän aikana kahvitkin juoda rauhassa =)

Yhteistyössä