Tämä on niin ahdistavaa, en pysty kohta enää elämään normaalielämää. Pelkään syöpää kuten varmaan moni muukin, mutta mulla on mennyt ihan yli tämä. Tutkin ja tarkkailen itseäni jatkuvasti, painelen ja etsin patteja. Ja kun jotain outoa löydän, olen varma, että minulla on syöpä! olen käynyt varmaan miljoona kertaa lääkärillä ja eri tutkimuksissa, olen saanut varmaan jo 20 kertaa eri syövän. Ja sitten kun mitään ei ole löytynyt, kohta olen "löytänyt" uuden syövän. Tämä on niin ahdistavaa. Ja toivon ja oikeastaan uskon, että olen terve, mutta silti pelottaa. Jos nyt "luovutan" enkä tutki enää itseäni niin jos minulla onkin jokin syöpä joka leviää ja sitten kuolen. Ja se on minun vika kun en tutkinut :'( Mieskään ei enää ota tosissaan pelkojani enkä ihmettele ollenkaan. Mutta silti aina kun löydän jotain niin sanon, että tämä on varmasti sitä. Suunnittelen jotain asioitakin niin, että sitten teen sen kun tiedän onko minulla syöpä vai ei ja jos on niin en tee sitä ollenkaan. Onko kenelläkään ollut vastaavaa? Mistä sais apua? Koko ajan on sellainen pelkotila itsellä päällä. Kohta ei varmaan pääse enää tavalliselle lääkärille kun niin monta "turhaa" käyntiä siellä olen tehnyt. En haluaisi kyllä mitään lääkkeitä alkaa syömään, pääseekö tästä ahdistuksesta mitenkään pois? ja olen kärsinyt tästä jo monta vuotta, välilä on aikoja,jopa monta kuukautta, että uskon olevani terve. mutta välillä taas sairastan kaikkea.