K
"kysymysmerkki"
Vieras
Sairastan montaakin eri mielenterveys ongelmaa, suurimpana kaksisuuntainen joka saanut minut tekemään typeryyksiä kun olen maniassa ollut. Mieheni on joutunut kestämään paljon taholtani. Ei pelkästään maniat ja siihen liittyvät jutut vaan myös depressioni jonka aikana olen lähes toimintakyvytön jne jne jne... Eli paljon paletilla. Nyt kävi niin että 16v yhdessä olon jälkeen miehellä napsahti. Kävi kiinni. Kuristi ja veti avokämmenellä pitkin kasvoja. Istui hajareisin päälläni ja antoi mennä. Ihminen, joka on niin väkivaltaa vastaan. Ja hän on ollut aivan paskana tapahtuman jälkeen. Itse koen että tavallaan ansaitsin sen. Kiltimmänkin ihmisen hermot menee kanssani. Ymmärrän sen. Nyt mietin kuitenkin sitä että tuleeko tämä tapahtumaan uudelleen. Mies sanoo että ei. Hänkään ei olisi koskaan itsestään uskonut moista. Mutta liika on liikaa kelle vain. Mies syyllistää itseään kamalasti, minä en niinkään. Niinkuin sanoin (ja äitinikin sanoi) että tavallaan ansaitsin sen. Olenhan viim. 3v käyttäytynyt vaikka miten..
En nyt tiedä miksi kirjoitan edes tätä. Kai se on pakko saada purettua. En ole kertonut kelleen muulle kuin äidilleni.
En nyt tiedä miksi kirjoitan edes tätä. Kai se on pakko saada purettua. En ole kertonut kelleen muulle kuin äidilleni.