V
"vieras"
Vieras
Meillä on 1-vuotias poika ja olen alkanut kaivata toista pientä. Minulla ei ole samanlaista vauvakuumetta kuin ennen esikoista, vaan minä vain KAIPAAN pientä vauvaa. Ikävöin ja kaipaan pientä, jota ei ole edes olemassa. Vielä ei seuraavan lapsen aika kuitenkaan ole, sillä opiskelen vielä ja valmistun vuoden päästä enkä halua keskeyttää opintojani, vuosi on lyhyt aika. Vielä valmistumisen jälkeenkään ei ole oikea aika toiselle lapselle, sillä töissä on oltava edes hetki, jotta saa vähän jalkaansa oven väliin työelämässä.
Meidän lapsille tulee yli 3 vuotta ikäeroa, todennäköisemmin 4 tai jopa 5. Mieskin haluaa toisen lapsen (eilen ensimmäistä kertaa sanoi että näin haluaa, ennen sitä on ollut kovin epävarma), mutta ei vielä muutamaan vuoteen. Surettaa kovasti kun tiedän etten saa seuraavaa lasta vielä moneen vuoteen. Onneksi on tuo poika. Hän kyllä riittää minulle vallan mainiosti, mutta olisi ihanaa jos niitä olisi kaksi.
Meidän lapsille tulee yli 3 vuotta ikäeroa, todennäköisemmin 4 tai jopa 5. Mieskin haluaa toisen lapsen (eilen ensimmäistä kertaa sanoi että näin haluaa, ennen sitä on ollut kovin epävarma), mutta ei vielä muutamaan vuoteen. Surettaa kovasti kun tiedän etten saa seuraavaa lasta vielä moneen vuoteen. Onneksi on tuo poika. Hän kyllä riittää minulle vallan mainiosti, mutta olisi ihanaa jos niitä olisi kaksi.