Kaipaatko kauneusvinkkejä? Tässä Johanna Tukiaisen kauneusvinkit!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Check this out :D:

Minulla on muutamia tärkeitä kauneudenhoitokikkoja, jotka olen huomannut toimivat erittäin hyvin. Itseasiassa niitä on paljonkin, mutta tässä muutama:

- Pitkä yöuni, jos sellaista ei ole mahdollista saada, niin pitkät päiväunet

- Rakastelu ja rakastaminen kaunistaa, mutta jos niitä ei ole saatavilla, niin kauneushoidot, matkustelu ja shoppailu auttaa kummasti!

- Rusketus kaunistaa aina ihmistä, sekä miestä että naista. Se tekee seksikkään näköiseksi. Jos pelätään ennenaikaista vanhemista, niin sitten keinotekoisesti pitää hankkia rusketus. Mutta valkoinen iho ei ole kenelläkään erityisen viehättävää, paitsi ehkä joskus barokki ajalla sitä suosittiin ja joillakin naisilla se on kaunista, kuten Helena Lindgrenillä.

- Liika laihuus, eikä liika lihavuus ole kaunista, minusta kauniisti ja terveesti pyöreä nainen on kaunis. Jos tsekataan Dollsien tanssijoita, niin harva varmasti sanoo kyseessä olevan vastenmielisen näköinen nainen.

- Suosin itse pitkää tukkaa naisella. Kyllä hiukset voivat olla lyhyetkin, mutta pitkä tukka on kuin naisen kruunu mitä Raamatussakin taidettiin jo sanoa.
Siksi olen ihan riippuvainen hiustenpidennyksistä, oma suomalainen hiuslaatu ei kasva kunnolla ja se on päätä roikkuvaa latteaa sorttia helposti. Pidennys on aina näyttävämpi. Monessa tapauksessa luonnollisuus ei välttämättä kaunista, vaan nimenomaan päinvastoin. Juuri siksi ulkomaiset pärjäävät niin hyvin kauneuskisoissa, varsinkin Etelä-Amerikan naiset. Ei siellä silikoni ole kiellettyä, eivät hiustenpidennykset eivätkä restylane ruiskeet.

-Mielestäni naisen tulee näyttää naiselta. Korkokengät, mekko tai hame, meikkiä ja kaikinpuolin se, että ollaan ylpeitä naisellisuudesta, on avainsana.
Tässä maassa näkee liikaa naisia, joilla on tossut jalassa, verkkarit, tukka ponnarilla ja ilman meikkiä. Kieltämättä kun sitä maisemaa katsoo tarpeeksi, niin ei itsekään jaksa enää laittautua. Juuri siksi on ihanaa lähteä ulkomaille kun siellä osataan arvostaa naisten laittautumista ja pukeutumista!
Ei mulle kelpaa se, että saan laittaa mekon päälle yhden kerran elämässä rippijuhliin ja toisen kerran hääjuhliin ja silloinkin vedetään ns. matalaa profiilia. Olen kaikkea muuta kuin matalan profiilin ihminen. Jos joskus menen naimisiin, laitan niin suuren tyllimekon päälle ja järjettömän laahuksen, että inmiset pökertyvät::::

"Kokemuksemme Miamissa vaikuttivat moneen asiaan elämässämme ja traumatisoivat meitä. Pääsimme näkemään sellaista elämää ja jet-set piireihin, että niiden jälkeen on vaikea varmaan koskaan elää ns. normaalia elämää, mitä se nyt sitten tarkoittaakin itse kullekin. Suomessa on ainakin aika arkinen meininki. Tosin tavallisesta arjesta voi varmaan löytää sen parhaimman onnen ja turvallisuuden tunteen."

What the hec?

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
"Kokemuksemme Miamissa vaikuttivat moneen asiaan elämässämme ja traumatisoivat meitä. Pääsimme näkemään sellaista elämää ja jet-set piireihin, että niiden jälkeen on vaikea varmaan koskaan elää ns. normaalia elämää, mitä se nyt sitten tarkoittaakin itse kullekin. Suomessa on ainakin aika arkinen meininki. Tosin tavallisesta arjesta voi varmaan löytää sen parhaimman onnen ja turvallisuuden tunteen."

What the hec?

varmaan ihan vitun traumatisoivaa jos on tuntenu ittesä kuninkaaksi.. xD

Heh. Minä kyllä luulin Tuksua aluksi lähemmäs 40-vuotiaaksi kuin 29-vuotiaaksi (nythän se on jo toki vanhempi). Että tekisin jotain päinvastoin kuin hänen kauneusvinkkinsä kertovat.

Mua vaan huvittaa tuo, että ulkomaalaiset pärjää hyvin kauneuskisoissa ku on laitettu koko kuontalo uusiksi, uudet tissit, poistettu muutamat kylkiluut ja tehty rasvaimut sen jälkeen ja ja..niin eiks ne oo enemmänki sit Kellä on onnistunein muodonmuutos-kisat? =)

Ja aika monen mielestä Dollsseissa on vastenmielennäkösiä naikkosia, riippuu varmasti minkä ikäsiltä lähtään kyselemään. Nämä ku on aina niin makukysymyksiä =)

Olihan tossa ihan hyviä vinkkejä, nukkuminen. Tosin aika harva voi nukkua päivisin pitkät unet.

"Suosin itse pitkää tukkaa naisella. Kyllä hiukset voivat olla lyhyetkin, mutta pitkä tukka on kuin naisen kruunu mitä Raamatussakin taidettiin jo sanoa."
Ja mitä vielä. Olen nähnyt monta monta naista, joille lyhyet hiukset sopivat satakertaa paremmin, kuin pitkät hiukset ja lyhyet hiukset todellakin näyttävät "naisen kruunulta" heidän päässään. Jos heille laittaisi pitkät hiukset ne näyttäisivät aivan joltain muulta, kuin "naisen kruunulta"

no jo on, tänne tulette haukkumaan hänen kauneusvinkkejä ! jos ne toimivat hänellä ja ovat hänen mielestä hyviä niin mitäs te tänne tulette niitä haukkumaan, pitäkää vain asianne omassa tiedossa

Alkuperäinen kirjoittaja sdfgvdh:
no jo on, tänne tulette haukkumaan hänen kauneusvinkkejä ! jos ne toimivat hänellä ja ovat hänen mielestä hyviä niin mitäs te tänne tulette niitä haukkumaan, pitäkää vain asianne omassa tiedossa

ööööö...Jotenkin musta nyt tuntuu että ollaan saatu iha ite Tuksu tänne kommentoimaan..

Alkuperäinen kirjoittaja sdfgvdh:

ei vittu mitä paskaa ja toi muija hyvän näköne mitä soopaa ihmisil tarttee jakaa eiks jokane oo sellane ku on, ja katokku kaikil sopii pitkät hiukset itelläni on lyhyet ja oon tyytyväine niihin. eiks oo järkevämpää tekemist ku tälläst soopaa kirjottaa ?

ja ensinnäkin mitä sit jos kukaa ei oikeest tykkää johanna tukiaisest ei luulis olevan tuon yllä olevan kommentoijan asia fanita sitä jos haluut! -.-

Yhteistyössä