Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olisit keksinyt uskottavammat painot vastasyntyneille..
Alkuperäinen kirjoittaja röntty;28484293:Hehe, mun vyötärön ja lantion ympärysmittojen erotus on 30 cm ja bmi on 20. Rinnat kokoa 70E normikaupoissa. Mä olen varmaan harhainen, kun pidän itseäni muodokkaana.![]()
Et ole harhainen ja bmi:stä viis, olet juuri nainen mun makuuni >3
Mulla rintojen alta 76 cm ja päältä 119 cm! :'(
Asiaa kerrankin. Mä olen ihan samaa mieltä. Kauniita naisia!![]()
Joku syyhän siihen täytyy olla että ihmiset ovat kautta aikojen tykänneet normaalinkokoisista ihmisistä. Ei liian luiseva, eikä liian lihava. Molemmat kertovat sairaudesta, tai ainakin epäterveydestä.
Tuossa vanhassa kuvassa on rivi naisia, kaikki ei ole muodokkaita eikä laihoja. Mutta jotenkin sopivannäköisiä. Terveitä ja onnellisennäköisiä
Tuohon aikaan oli varmasti hyyyyvin pieni prosentti ihmisistä yli BMI25? Ja siihen pitäisi varmasti yrittää päästä takaisin.
Ei liian luiseva, eikä liian lihava. Molemmat kertovat sairaudesta, tai ainakin epäterveydestä.
Oli paksu tai laiha niin epäterve kiinnostaa vaan hyvin harvoja miehiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;28486107:Ei siinä oo muuta kuin että kutsumasi "läskit" yrittää kutsua itseään muodokkaaksi. Jos ne muodot on muhkua toisensa perään niin ei ole tervettä eikä nättiä. ylipainoista sanoisin reheväksi muodoiltaan, tai hyvin runsaaksi jos olisi pakko alkaa veistelemään jotain runoa.
Miesten kiinnostushan se tuntuu olevan tärkeää.![]()