[QUOTE="vieras";28483895]Nuo liivien kokotaulukot on jokseenkin huvittavia. Itse saan niistä parhaimmillaan koon 60H ja joku taulukko taas väittää kooksi 70C. Kovin monesta paikasta ei taida H-kuppia löytyä, saati noin pienellä ympäryksellä. Ja johonkin C-kuppiin näitä on ihan turha koittaa survoa, jos ei se ympärys niissä ole joku 80-85. Ja silloinhan ne ei taas muuten pysy kunnolla päällä. Oikea kuppikoko on tuosta väliltä, jotkut anttilan 70E on ihan sopivat, mut yleensä pakko tyytyä 75D:hen, kun niitä löytää helpommin. Mutta liikaa ympärystä niissäkin on, kun mitta rintojen alta on 67cm. Juu, eihän nää tissit jollain reippaasti ylipainoisella kummoisilta näyttäisi, mutta se koko suhteutetaankin siihen muuhun kroppaan..
Ja jotenkin veikkaisin että suurin osa mieluummin katselee tän kokoisia tissejä jos ne on sillä normaalipainoisella kuin ylipainoisella. Tuosta kapeasta mitastani huolimatta painoindeksini on 21, joten en ole mikään alipainoinen, niitä muotoja kyllä löytyy juurikin rinnoista ja pepusta. Olen vaan siro rakenteinen ja jos lihoisin tästä vielä vaikka 5-10kg, niin läskiähän sitä kertyis varmaan vyötärön kohdalle. Ja jostain syystä ne miehet on tykänneet kun on muuten hoikka, mutta tissit ja peppu löytyy. Mutta ei sitä ylimääräistä läskiä. Itsellä ei vaan oo taas yhtään hauskaa kun on ongelmia liivien etsimisessä, kun raskaana olen. Ei ne vielä ole siitä kasvaneet, mutta imetysliivejä ei sit synnytyksen jälkeen löydykään sitten niin mistään sopivan kokoisia. Kun nää kasvaa tästä vielä parilla koolla ja ympärysmitta taas ei kasva.[/QUOTE]
Suosittelen lämpimästi käymään liiviliikkeessä jos markettien ja ketjuliikkeiden liivit tuntuu liian pieniltä. On todella keventävä fiilis kun saat sopivat liivit päällesi ensimmäistä kertaa.
Itselläni on ympärysmitta rintojen alta 68cm, ja päältä 98cm. Yleensä käytän liivejä koossa 65DD tai E, riippuu mistä ostan, mutta tosiaan henkkamaukalta tms. on turha liivejä haaveilla. Myötärön ympärys oli äsken mitattuna 63cm, tosin söin just äsken.

Lantion ympärys oli 89cm ja pepun korkeimmalta kohdalta kun hukikseen mittasin, 94cm. Pitää vielä hiukan treenana jotta saan kaikki paikat kivoiksi, peppuun lisää terhakkuutta ja vähän lisää vatsalihaksia, sekä selkään haluisin sellainsen uran tuohon selkärangan kohdalle jos kukaan tajuaa mitä tarkoitan. Ja jos joku tietää hyvän täsmäliikkeen jolla saa ns. jenkkakahvat siirrettyä lantion etupuolelle töröttäviä lantioluita pehmentämään, niin kertokaa ihmeessä! Pelkkä syöminen ei auta kun mulla kaikki kertyy vaan mahaan jos syön enemmän ja liikun vähemmän.