Kaipailisin hiusvinkkejä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Hiustaituri:
Haluat muutosta,mutta mikään ei kelpaa..Tota noin:leikkaa lyhyt ja ota permis.Sit parin viikon päästä joku kiva punainen väri?Miltä kuulostaa?

En mä oo sanonu, ettei mikään noista kelpais, laitan kaikki ehdotukset muistiin. Lyhyttä tukkaa en kyllä halua, ei ole koskaan ollut enkä usko, että sopis mulle.

Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
oikeesti vaiha maisemaa. ehkä tää ei oo sun palsta

Mä en nyt usko, että se tytsin ikä täällä ketään stressaa sen kummemmin kun tosiaan täältä löytyy saman ikäluokan kirjoittajia enemmänkin. Luultavasti myös nuorempiakin.

Ihmisiä ärsyttää jatkuva itsensä ylistäminen.

peesi!

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
etsi nyt joku teini palsta ja jätä meidät aikuiset rauhaan!!!!

Niin aikuinen ihminenhän avaa ihan väkisin ketjun mistä tietää provosoituvansa ja haukkuu nuorta tyttöä... Mene sinä kotiisi kasvamaan!

Sulla näyttää olevan paljon hiuksia päässä joten niihin sais vaikka mitä kivoja malleja.Vaikka jotain kerrostettua ja ehkä jotain "rajumpaa" niin häviäsi se naapurin tyttö -vaikutelma =) Vaihtoehtoja on todella paljon joten menepä johonkin parturiin ja kysy oikein ammatti ihmiseltä neuvoa.

Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
Sulla näyttää olevan paljon hiuksia päässä joten niihin sais vaikka mitä kivoja malleja.Vaikka jotain kerrostettua ja ehkä jotain "rajumpaa" niin häviäsi se naapurin tyttö -vaikutelma =) Vaihtoehtoja on todella paljon joten menepä johonkin parturiin ja kysy oikein ammatti ihmiseltä neuvoa.

Okei :D

sellainen naapurintyttö mä taidan kyllä vähän ollakin :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
oikeesti vaiha maisemaa. ehkä tää ei oo sun palsta

Mä en nyt usko, että se tytsin ikä täällä ketään stressaa sen kummemmin kun tosiaan täältä löytyy saman ikäluokan kirjoittajia enemmänkin. Luultavasti myös nuorempiakin.

Ihmisiä ärsyttää jatkuva itsensä ylistäminen.

näinpä, ei muakaan ole kukaan koskaan käskenyt täältä pois menemään vaikka 18 olenkin.

No sulla se ikä ei näy nimimerkissä.

Voisko olla semmonen puolittainen otsatukka? Tarkoitan että vaikka pitenis toiselta puolelta enempi, semmonen epäsymmetrinen, jos ymmärrät..? Ja kevennetty. Vähän pitempi kuin kuvissa mutta ei niin pitkä ku viimeisessä kuvassa. Rikottua latvaan, edestä ehkä vähän reilumminkin. Väri on ihan hyvä noin.

Ihan vaan muuten kommentoimatta, niin itse olen myös useasti ilmaissut olevani 18, jopa paria kuukautta vaille, ja profiilissakin se lukee ja paljon harvemmin minua täällä mollataan ja ollaan ulos savustamassa. Että ihan omasta asenteesta kiinni. Tollanen jatkuva itsensä korottaminen nyt vaan ottaa useaa pattiin. Tytsi edestä ja tytsi takaa, tytsi istuu ja tytsi makaa......

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa sonja:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
etsi nyt joku teini palsta ja jätä meidät aikuiset rauhaan!!!!

Niin aikuinen ihminenhän avaa ihan väkisin ketjun mistä tietää provosoituvansa ja haukkuu nuorta tyttöä... Mene sinä kotiisi kasvamaan!

Veit kyllä niin sukat jaloistani ettei paremmin vois.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Bayan Fare:
Voisko olla semmonen puolittainen otsatukka? Tarkoitan että vaikka pitenis toiselta puolelta enempi, semmonen epäsymmetrinen, jos ymmärrät..? Ja kevennetty. Vähän pitempi kuin kuvissa mutta ei niin pitkä ku viimeisessä kuvassa. Rikottua latvaan, edestä ehkä vähän reilumminkin. Väri on ihan hyvä noin.

Hih, mun otsiksesta on nytkin puolet ohennettu :D mut toi on hyvä idea..sellanen vino otsatukka olis hyvä vaihtoehto tai sit kokonaan pois.

Alkuperäinen kirjoittaja NaRikka:
Ihan vaan muuten kommentoimatta, niin itse olen myös useasti ilmaissut olevani 18, jopa paria kuukautta vaille, ja profiilissakin se lukee ja paljon harvemmin minua täällä mollataan ja ollaan ulos savustamassa. Että ihan omasta asenteesta kiinni. Tollanen jatkuva itsensä korottaminen nyt vaan ottaa useaa pattiin. Tytsi edestä ja tytsi takaa, tytsi istuu ja tytsi makaa......

tätä voisin peesailla ja mun mielipide on että tytsi tietää ärsyttävänsä ja sen takia ärsyttää lisää laittamalla kuvia itestään jne

Nimenomaan! Tätä on hyvä kompata!

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:

tätä voisin peesailla ja mun mielipide on että tytsi tietää ärsyttävänsä ja sen takia ärsyttää lisää laittamalla kuvia itestään jne

No mutta, ens viikollahan alkaa koulut. Ehkäpä hänellä on vielä tällä viikolla tylsää, ja siksi viihtyy kanssamme. Onhan hän aiemminkin täällä palstaillut, joskaan ei näin aktiivisesti. Joten ehkä se siitä, kun syksy tulee... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kaalikääryle:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:

No mutta, ens viikollahan alkaa koulut. Ehkäpä hänellä on vielä tällä viikolla tylsää, ja siksi viihtyy kanssamme. Onhan hän aiemminkin täällä palstaillut, joskaan ei näin aktiivisesti. Joten ehkä se siitä, kun syksy tulee... :D

täällä alkoi jo eilen koulut siis

Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
eikö sua tytsi yhtään veetuta toi kettuilu? tai siis että kun sä saat tollasta palautetta palstalta ni onks susta silti kiva kirjotella tänne?

sen on pakko olla joku narsisti tai muuten vaan hieman päästään sekaisin oleva henkilö!

( hei taidat olla ite :) vanha haahka )

Kun vanhat katkeroituneet kotiäidit ja yh:t polttaa hermonsa nuorelle ja nätille tytölle :D ymmärtäähän sen kun ei muuta elämää ole ja mieskään ei anna... kun on kroppa päässy rupsahtamaan. Tehkää itsellenne jotain!!!

Yhteistyössä