KAKKONEN LUEPPAS TÄMÄ

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NUMBER 1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

NUMBER 1

Vieras
Kakkonen pelasti suhteemme, joka oli vuosien saatossa viilentynyt. Mitään isoja riitoja meillä ei ollut ja seksiäkin oli viikottain, kaikki asiat sujui rutiinilla. Olin mielestäni onnellinen ja olo oli turvallinen. Kunnes mieheni jäi kiinni pettämisestä. (Suhde oli kestänyt kuukausia.) Nyt kun olen asian hänelle antanut anteeksi, niin rakastuimme uudestaan toisiimme. Seksi on ihanaa ja sitä on yhtä paljon kuin suhteen alussa, jopa 3 kertaa vuorokaudessa! Pystymme keskustelemaan asioista ja hellyys on tärkeintä. Opin, että parisuhdetta pitää hoitaa ja keskustella missä mennään, otetaan huomioon toisen tunteet.
Mieheni ei missään vaiheessa syyttänyt minua yksin suhteen viilenemisestä ja ajoittaisesta haluttomuudestani, vaan myönsi, että 50 % vikaa löytyy myös hänestä. Mutta kaikista parasta on, että pääsin eroon monista estoistani, jotka olivat haitanneet seksielämäämme.
Tämä kriisi on syventänyt suhdettamme ja näen mieheni uudessa valossa, hän on ihana. (Avioliitossa 17 vuotta, 3 lasta) NIELE SIITÄ KAKKONEN.
Vaikeina hetkinä voimaa sain vain siitä ajatuksesta, että kakkonen itkisi enemmän kuin minä, kun joutuu jätetyksi. Jätetyksi tuleminen sattuu enemmän kuin pettäminen. Asiat voi sopia ja anteeksi voi antaa.
ps. Laihduin tämän kriisin takia 15 kg, oli niin paha olo ja ruoka oksetti. Nyt mieheni ihailee hoikkaa varttani ja kilot pysyy kurissa kun olen niin rakastunut. Tekisi mieli sulle kakkonen oikein kiitoskortti lähettää, olit hyvää terapiaa. Ei hukkununu rahat painonvartijoihin ja parisuhdeterapeutille. Kiitos Kiitos, toivottavasti tunnistit tästä itsesi.

Onneksi jotkut osaa pelastaa suhteensa ilman mitään kolmansia osapuoliakin. Ja mua kyllä sattuis enemmän pettäminen kuin jättäminen.

Kakkosnaisen hyvinkin tyypillinen stereotypia taitaa olla Armi Aavikko, joka 15 vuotta odotti, että Danny jättäisi vaimonsa. Lopulta Armille ei käynyt kovin hyvin... Kaipa sitä sekoaa kun tajuaa mihin on elämänsä tuhlannut, ja miten turhaan..

"NIELE SIITÄ KAKKONEN."

"Vaikeina hetkinä voimaa sain vain siitä ajatuksesta, että kakkonen itkisi enemmän kuin minä, kun joutuu jätetyksi."

Ilman noita kommentteja voisin iloita puolestasi. Nyt sain vain sen kuvan, että olet kuitenkin aika katkera muista puheistasi huolimatta. Oletko tosissaan antanut anteeksi miehellesi? Vai vain kääntänyt häntä kohtaan tuntemasi vihan tähän "kakkoseen"?

Ja miehesi on taas yksi niistä, joka sai kaiken. Sai käydä kuukausia pettämässä sinua ja sai myös sinua. Ja kun jäi kiinni niin muutama anteeksi pyyntö ja kaikki on unohdettu. Sinä varmaan uskot myös sen, ettei enää petä sinua? Niin kuin lupasi hääpäivänäkin :)... Näinhän se menee.. Se joka pettää,,,pettää myös tulevaisuudessa...

No jopas. Mies on taas niin ihana ja avio-onni kukoistaa.. Miten voit luottaa mieheesi enää ikinä, jos hän on KUUKAUSIA salannut suhteen toiseen naiseen? Ymmärtäisin että anteeksi voisi antaa jos mies esim. humalassa kävisi kertaalleen vierasta naista paneskelemassa. Mutta että kuukausien suhde yhteen naiseen, sillä välin kun sinä olit onnellinen ja olosi turvallinen. Ihan hyvä, jos ihan rehellisesti voit antaa miehellesi anteeksi mutta jos olet vain ylpeä voitettuasi kakkosnaisen (kuten voisi kirjoituksestasi helposti tulkita...), metsään ollaan menossa ennemmin tai myöhemmin. Vähän tuntuis siltä kun viha olisi saanut väärän osoitteen, sen toisen naisen siis.

Noo.. ehkä vähän tuli liian provosti kirjotettua ja onneani julistettua, mutta anteeksi pystyin antamaan, luottamus palaa pikkuhiljaa, en vihaa miestäni, vikaa oli meissä molemmissa (suhteen puhumattomuus ja minulla monenlaisia estoja, joihin olisin saanut apua ja mieheni tukea, mutta olin saamaton tekemään asialle mitään). Nämä eivät kuitenkaan oikeuta pettämiseen.
Tiesin että kakkonen oli mielettömän rakastunut mieheeni, hän oli juuri eronnut ja tarvi ilmeisesti laastarisuhdetta, joten palvelus taisi olla hänellekkin että suhde katkesi. Kyllä, katkerat itkuhetket, sain todella nautintoa siitä, kun ajattelin miten hän kärsii, avioero ja laastarisuhteen päättyminen. Enää ei itketä ja en ole katkera, mieheni huomio minua joka päivä ja minä se vaan ajattelen koskas taas sais seksiä! Seksi on ihana lääke se voitelee haavojani ja saa ruvet paranemaan. Toivottavasti arvet ovat pienet.
Silmäni ovat avautuneet. Olen onnellinen, pitkäaikaiset estot ja häpeän tunteet seksielämässä on voitettu.

Täytyy kyllä sanoa että joka ei juuri´eronneen 2 hylätyksi tulemisen tuskaa ymmärrä ja käyttää häikäilemättä sitä hyväksi saisi sairastua ja kuolla pois. Niin paskana minä ainakin pitäisin miestäsi-.
Mutta hyvähän se on että vakka on kantensa valinnut.
Niin en ole eronnut en ole miestä vailla oleva. Luinpahan vähän sivusta siinä että kukaan ei koskaan ymmärrä sitä eniten uhrina ollutta.Toivon että pidätte miehesi paskiksen kanssa loppuelämän yhteyttä ja opitte tosiaan korjaamaan omat ongelmat aiheuttamatta tuskaa vieraille.

Alkuperäinen kirjoittaja säälin ehkä yksin:
Täytyy kyllä sanoa että joka ei juuri´eronneen 2 hylätyksi tulemisen tuskaa ymmärrä ja käyttää häikäilemättä sitä hyväksi saisi sairastua ja kuolla pois. Niin paskana minä ainakin pitäisin miestäsi-.
Mutta hyvähän se on että vakka on kantensa valinnut.
Niin en ole eronnut en ole miestä vailla oleva. Luinpahan vähän sivusta siinä että kukaan ei koskaan ymmärrä sitä eniten uhrina ollutta.Toivon että pidätte miehesi paskiksen kanssa loppuelämän yhteyttä ja opitte tosiaan korjaamaan omat ongelmat aiheuttamatta tuskaa vieraille.

Noniin mitäs tästä taas opimme, varattuihin ei pidä koskea, vaimoketta ei saa pettää. Puhuakkin joskus pitäs. . . kakkonen ei mielestäni ansaitse sääliä, itteppähän lähti leikkiin mukaan ja tiesi riskit. Ukkoni pidän kurissa rakastamalla.

Sori vaan, vähän naivilta kyllä tämä tarina kuulostaa ja 15 kg:n pudotus ja uusi asenne seksiin on tehnyt ihmeen suhteessanne. Luulen myös, että kakkonenkin on tyytyväinen loppupeleissä, miehesi ei vaikuta kovin kummoiselta tyypiltä.

Noo, sori toi tyylini, mutta on mukava provosoida kakkosia. ja samalla hehkutan myös lapsellisella tavalla onneani. No onhan toi ihan komee mies, kun näköjään muitakin ottajia on ; )
Hyvä isä lapsille, osallistuu kotitöihinkin kiitettävästi, Koulutusta on ja johtajatason työpaikka. Itse olin pullukka puhumaton kotiäiti. Nyt olen töissä ja myös omia harrastuksia. Seksielämä parani laihtumisen ja PUHUMISEN myötä.

Onhan sen todella hyvä, että aina ei rikota sitä perussuhdetta vaan korjataan ja jatketaan uudelta pohjalta eteenpäin.

Mutta asenteesi on melko kitkerän katkera ja karmaiseva, ukkosiko vietiin väkisin vieraisiin ja hän on vain viaton uhri? Älä petä itseäsi uskottelemalla sitä toista naista pahaksi, et tiedä mitä puppua hänelle on syötetty.

Parempi kun et ajattele häntä ollenkaan, keskity nyt vaan siihen olemassa olevaan liittoosi, mutta aukaise toki ne siniset simmusi.

Tämä tarina olisi saanut ihan erilaiset kommentit, jos ap olisi kirjoittanut sen eri sävyssä. Nyt ei sympatiapisteitä herunut, yleensä ihmiset ovat heikomman puolella? Toivottavasti ap ei ole oikeassa elämässä samanlainen kuin aloituksessaan. Olkoon avioliitto miten pyhä tahaansa, kakkonen olisi hyväksytty ratkaisu, jos vaimo on kuten ap aloitustarinassaan.

Alkuperäinen kirjoittaja siri:
Onhan sen todella hyvä, että aina ei rikota sitä perussuhdetta vaan korjataan ja jatketaan uudelta pohjalta eteenpäin.

Mutta asenteesi on melko kitkerän katkera ja karmaiseva, ukkosiko vietiin väkisin vieraisiin ja hän on vain viaton uhri? Älä petä itseäsi uskottelemalla sitä toista naista pahaksi, et tiedä mitä puppua hänelle on syötetty.

Parempi kun et ajattele häntä ollenkaan, keskity nyt vaan siihen olemassa olevaan liittoosi, mutta aukaise toki ne siniset simmusi.

No EN ole väittänytkään että ukkoni on viaton uhri, PETTI ja sai myös anteeksi. Väkisin häntä takuulla ei viety, kakkonen oli vaan helppo nakki (juuri eronnut).
Tarinani OLI tarkoitettu kakkosille. Avatkaa Silmänne myös kakkoset. Ei mies hae helposti eroa vaimostaan.

Niinpä niin. Toisilla miehillä on selkärankaa ja ottavat eron vaimostaan. Näin kävi minulle, kakkoselle. Eikä tarvinnut pitkääkään aikaa odotella.

Toisaalta eipä ainakaan minua kiinnostaisi mies, jota kiinnostaa seksi vain, jos painaa tietyn määrän. Ei tunnu kovin jämärällä pohjalla olevan teidän suhde, vaikka niin haluat itsellesi uskotella.

Alkuperäinen kirjoittaja Marita:
Niinpä niin. Toisilla miehillä on selkärankaa ja ottavat eron vaimostaan. Näin kävi minulle, kakkoselle. Eikä tarvinnut pitkääkään aikaa odotella.

Toisaalta eipä ainakaan minua kiinnostaisi mies, jota kiinnostaa seksi vain, jos painaa tietyn määrän. Ei tunnu kovin jämärällä pohjalla olevan teidän suhde, vaikka niin haluat itsellesi uskotella.

No mulla ittellähän ne estot seksiin oli, eikä miehelläni! Minä kärsin haluttomuudesta eikä mieheni.
Kirjoitukseni tarkoitus olikin provoilla kakkosille. (Provo Otsikko)

Alkuperäinen kirjoittaja nro 1:
Noo, sori toi tyylini, mutta on mukava provosoida kakkosia. ja samalla hehkutan myös lapsellisella tavalla onneani. No onhan toi ihan komee mies, kun näköjään muitakin ottajia on ; )
Hyvä isä lapsille, osallistuu kotitöihinkin kiitettävästi, Koulutusta on ja johtajatason työpaikka. Itse olin pullukka puhumaton kotiäiti. Nyt olen töissä ja myös omia harrastuksia. Seksielämä parani laihtumisen ja PUHUMISEN myötä.

Voi sinua kultapieni..onnea elämällesi!

nro 1:

Olen todella iloinen puolestasi, niin kypsästi olet asiat hoitanut ja huomaan, että olet kasvanut ihmisenä todella paljon. Tiedän sen surun ja ne vaikeudet mitä sinä olet käynyt läpi ja minusta on ihan oikeutettua tuntea voitonriemua onnistumisesta ja myöskin heittää vähän pilkkaa kakkosten suuntaan. Se on sinun oikeutesi ja sinun vahvuutesi.
laihduit todella paljon surusta, mutta huomasit, että se oli hyvä suhteellenne.
Se mikä ei tapa se vahvistaa ja minä en ole sinulle kateellinen sinun onnestasi. Kaikkea hyvää sinulle ja miehellesi, onnesi jatkukoon, nyt tiedättte mikä on vaikeaa ja pienet murheet ovat helposti voitettavissa.

No näinhän siinä todnäk kävi.

Lapsuudenystäväni (mies) koko monenlaisia ongelmia liitossaan, löysi uuden naisen ja keräsi kamppeensa. Oli jo jalka oven välissä, kun ennen niin haluttomasta vaimosta tuli yhtäkkiä kiiman esikuva.

Muutaman kuukauden sitä "uutta" onnea vaimon kanssa kesti, uusi tyttis sanoi välit poikki ja nyt kaverini on kahta onnettomampi, alkoi jo ryyppäämäänkin suruunsa.

Kun nainen huomaa, että häneltä ollaan jotain viemässä, ja "se paska, surkea, olematon" mies kelpaakin jollekin muulle naiselle, on primitiivinen reaktio juuri tuo: jos edes hurjalla seksillä saisin hänet vielä hetken pidettyä itselläni. Lähinnä säälittävää.

"hoitsu":

Olipas typerä mielipide. Ajatteletko tosiaan, että mitään ei ole korjattavissa, eikä kannata korjata.

Olen enemmän kuin yllättynyt naisten kateudesta sitä onnea kohtaan, minkä ap on löytänyt todellisen kärsimyksen jälkeen. Häpeisitte itseänne.

Minä kannatan aina parisuhteen voittamista, eli niin että kakkoset jäävätkin kakkosiksi oli kirjoittajan sävy mikä tahansa. Jos parisuhde ei voita, niin silloinkin on sen parin asia ensin erota ja vasta sitten toivuttuaan jatkaa elämäänsä jonkun muun kanssa tai yksinkin.

Pettämistä en hyväksy, mutta jos anteeksi on annettu ja kaikki on hyvin, puhuttu, sovittu ja unohdettu, niin en jäisi sitä märehtimäänkään. Elämä jatkuu ja parisuhde parani. Hienoa.

Hyvähän se on, että parisuhteet kestävät ja anteeksi annetaan.

Ap:n kirjoituksesta vaan huokuu katkeruus, unohdettu ei ainakaan ole ja märehtimäänkin on jääty.

Mutta onhan hän saanut pitää tämän "hyvän" miehensä. Onnea vaan. Kyllä se varmaan kaiken kestää, kun nyt on laihdutettu ja seksi maistuu ja luonnekin on muutettu miehelle sopivaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja mies:
"hoitsu":

Olipas typerä mielipide. Ajatteletko tosiaan, että mitään ei ole korjattavissa, eikä kannata korjata.

Olen enemmän kuin yllättynyt naisten kateudesta sitä onnea kohtaan, minkä ap on löytänyt todellisen kärsimyksen jälkeen. Häpeisitte itseänne.

Häpeä kuule ihan itse itseäsi vaan. Tekstisi nimittäin vaikuttaa katkeran naisen kirjoittamalta. Oletko siis naismainen mies, homo, vai viiksekäs täti.

Ou tzees, mikä ääliö...

Olen todella iloinen puolestasi jos liittonne tosiaan on korjaantunut ja parantunut. Harvoin kuitenkin näin käy kertomassasi tilanteessa.

Hehkutat nyt voitonriemuasi toisesta naisesta, haluat täälläkin heille provoilla, kuten kerroit. Suurinta tyydytystä sinulle tuottaa tuo voitto hänestä, tällä hetkellä taitaa miehesi olla sivuseikka sinulle. Onko tuo itsesuojelua? Et ehkä kestä ajatustakaan siitä kuinka intiimejä hetkiä miehelläsi tuon toisen kanssa on ollutkin. Mitä he ovat puhuneet, kuinka kosketelleet ja hyväilleet, suudelleet ja rakastelleet. Onhan heidän suhteensa melko läheiseksi kerinnyt tulla kerran se kuukausia jatkui. Mielelläsi varmaan ajattelet että ne hetket olivat vain kylmiä panoja mutta vaikea uskoa niin, silloinhan miehelläsi todennäköisesti olisi ollut useita eri naisia joihin ei henkistä yhteyttä olisi tarvinnut luoda. Oletko ajatellut että ehkä asia menikin niin että toinen nainen luovutti miehesi sinulle takaisin, siis sait miehesi hänen jäljiltään? Että hän ehkä antaa sinun kuvitella voittaneesi, koska pääsee siten itse vähemmällä? Kuka silloin onkaan se todellinen voittaja, kakkonen ja miehesi jotka saivat mitä halusivat aikansa vai sinä joka ajattelet nyt liittosi parantuneen? Ehkä te kaikki voititte mitä halusitte, vaikea sanoa kun en enempää taustojanne tiedä.

Kuinka miehesi sivusuhde tähän toiseen naiseen päättyi? Kärysivätkö vai lopettiko joku ajoissa ja ehkä tunnusti? Tunnetko tämän toisen naisen, miten hyvin? minkälainen hänen elämäntilanteensa oli/on nykyään?

Vihaat ja ilkut nyt tätä toista naista, miten luulet vuosien saatossa käyvän, kääntyykö katkeruutesi mieheesi? Voihan olla ettei niin käy, ehkä olet niin viisas ja kylmäpäinen nainen että pystyt ohittamaan asiat joista kirjoitin.
Kyselen sinulta koska asia kiinnostaa, itse olen entinen kakkonen joka on nykyään ykkönen kolmatta vuotta. Keskusteluvälit eksiin ovat nykyään vaikeiden aikojen jälkeen kunnossa, mutta ihan kaikista arimmista asioista ei pystytä puhumaan, ei ehkä koskaan.
Kuinka pitkän aikaa kriisinne kesti, laskien siitä kun miehesi sivusuhde alkoi? Meillä meni 2,5 vuotta.

Ja ihan sovinnolla, en provoile! :)

Yhteistyössä