H
huuh
Vieras
Mulla loppuu keinot aivan tyystin ton meidän pojan (2v 4kk) kanssa. Lyö, raapii, puree. Hetkeäkään täällä ei saa olla rauhassa. Jos ei roiku mussa kiinni ja ole vaatimassa jotain, niin huudattaa isoveljeään
Olen koittanut lempeää kieltämistä (kieltää, ja kertoo miten kannattaisi tehdä. esim. "Ei saa lyödä, paijaa."), yrittänyt myös huomiotta jättämistä (en huomioi silloin kun raivoaa ja vaatii ja olen yrittänyt myös monia muita keinoja, mutta eivät tehoa.)
Meidän arki on muuttunut aivan kamalaksi ja kaikki pyörii vain tuon pienemmän pojan ympärillä. En voi käydä kahvilla missään tuon pojan kanssa, kun hilluu ja repii kamoja jne. Tänään sitten olen laittanut poikaa jäähylle. Lyö, kiusaa, tai tekee muuta kiellettyä eikä lopeta kiellon jälkeen vaan jatkaa, niin laitan oven taakse ja pidän siellä puolitoista minuuttia. Mutta olen miettinyt, onko tuo "sallittu" keino noin pienelle? Se on tosin ainoa keino joka tehoaa
Oon ihan hukassa ja uupunut tuon lapsen kanssa 
Meidän arki on muuttunut aivan kamalaksi ja kaikki pyörii vain tuon pienemmän pojan ympärillä. En voi käydä kahvilla missään tuon pojan kanssa, kun hilluu ja repii kamoja jne. Tänään sitten olen laittanut poikaa jäähylle. Lyö, kiusaa, tai tekee muuta kiellettyä eikä lopeta kiellon jälkeen vaan jatkaa, niin laitan oven taakse ja pidän siellä puolitoista minuuttia. Mutta olen miettinyt, onko tuo "sallittu" keino noin pienelle? Se on tosin ainoa keino joka tehoaa