kaksi 40v miestä hakkasi raskaana olevan sairaalaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja koiramamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

koiramamma

Aktiivinen jäsen
01.07.2007
1 109
0
36
En tosin tiedä onko tämä jo täällä mutta meinasi oksennus lentää kun luin :'( :o

http://www.iltalehti.fi/helsinki/200806037738544_hi.shtml

Kaksi noin 40-vuotiasta miestä hakkasi noin 20-vuotiaan, viimeisillään raskaana olevan naisen sairaalakuntoon.
Väkivaltaisuus tapahtui maanantaina puolenpäivän aikaan Columbus-kauppakeskuksen edessä Vuosaaressa Itä-Helsingissä.

Kymmenet silminnäkijät todistivat tekoa.

Pahoinpitely jatkui silminnäkijän mukaan jopa kymmeniä minuutteja ennen kuin poliisi saapui paikalle ja otti kiinni kaksi ulkomaalaistaustaista miestä pahoinpitelystä epäiltynä.

Uhri, ulkomaalaistaustainen nainen, ehti saada useita iskuja ympäri kehoa. Hänet toimitettiin hoidettavaksi Kätilöopiston sairaalaan, jossa hän on edelleen tarkkailtavana.

- Häntä oli lyöty ja potkittu ylimalkaisesti, ja todennäköisesti myös vatsan seudulle. Mitään peruuttamatonta ei kuitenkaan ole hänen raskautensa suhteen onneksi tapahtunut, ylikonstaapeli Keijo Hyvärinen Itäkeskuksen poliisista kertoo Iltalehdelle.

Lue lisää aiheesta tiistain Iltalehdestä.

OLLI VARIS

Surullinen juttu. Ja yleisö on tietty vaan tollottanut vieressä, kukaan ei oo mennyt väliin!! Mutta toisaalta, kuka uskaltais mennä tollasten hullujen riitoja selvittämään...pian sais vaan puukosta rintaan :(

Alkuperäinen kirjoittaja koiramamma:
Kymmenet silminnäkijät todistivat tekoa.

Pahoinpitely jatkui silminnäkijän mukaan jopa kymmeniä minuutteja ennen kuin poliisi saapui paikalle ja otti kiinni kaksi ulkomaalaistaustaista miestä pahoinpitelystä epäiltynä.

:o |O :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras ja harmaa:
Surullinen juttu. Ja yleisö on tietty vaan tollottanut vieressä, kukaan ei oo mennyt väliin!! Mutta toisaalta, kuka uskaltais mennä tollasten hullujen riitoja selvittämään...pian sais vaan puukosta rintaan :(

Porukalla!! Miks ne ei menny yhdessä??

Varmaan ns. kunniaväkivaltaa |O
Onneksi vauva on kaiketi kunnossa.
Tuollaiset piip-päät pitäisi karkottaa täältä. Mulla on omat epäilykseni heidän etnisen taustansa suhteen :whistle: , oikeastaan kaikki uutiskynnyksen ylittäneet kunniamurhat ja -väkivalta on viime vuosina ollut tämän tietyn etnisen ryhmän jäsenten juttu. Puskutraktorilla matalaksi tuollaiset |O

Minä olisin mennyt väliin, ihan varmasti. Tosin siinäkin on omat riskinsä ja jos lapset olisi ollut mukana niin en olisi mennyt, mutta muuten. Joukolla olisivat saaneet loppumaan varmasti!

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:

No mistäs minä sen tiedän?! En mä ainakaan menis väliin...oon sen verran pieni ja hentonen naisihminen...kai niitteen pitäis olla jotain raavaita ukkoja, että uskaltaisivat mennä?!

No mistäs minä sen tiedän?! En mä ainakaan menis väliin...oon sen verran pieni ja hentonen naisihminen...kai niitteen pitäis olla jotain raavaita ukkoja, että uskaltaisivat mennä?!

En mä sulle sitä tarkoittanu, vaan ihan yleisesti sitä ihmettelin niin kun sinäkin. Ja totesin, että olisivat menny yhdessä väliin...

Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:
Mustasukkaisuutta ilmassa?

Mun villi arvaus, vailla mitään faktatietoa, on se että nainen on hankkiutunut raskaaksi joko avioliiton ulkopuolella, tai sellaisen miehen kanssa (esim. suomalaisen) jota suku ei hyväksy, ja isä/veljet/enot/sedät/serkut on päättäneet palauttaa suvun kunnian :|

Mä osuin kerran paikalle, kun muutama en-sano-mihin-ryhmään kuuluva mies jutteli kaveristaan "Samista" joka oli etsinyt turvakotiin paenneen vaimonsa käsiinsä, ja iski tätä puukolla useita kertoja. Kaikki oli sitä mieltä että hyvä hyvä, hienosti tehty, mä ja ystäväni sekä ystävän mies oltiin ihan helvetin raivona ja mietittiin milläs se sakki saataisiin lopullisesti hävitettyä maan päältä |O

kyllä se on valitettavasti niin, ettei väliin kannata mennä. Voi itse kuolla tai vammautua eikä kuitenkaan kykene pelastaan alkuperäistä uhria... heti vaan soitto 112:n.

En mä sulle sitä tarkoittanu, vaan ihan yleisesti sitä ihmettelin niin kun sinäkin. Ja totesin, että olisivat menny yhdessä väliin...

Kuule niin helposti saa puukosta tai nyrkistä jos menee väliin.
Joskus on jopa käynyt niin että kun joku mennyt väliin niin nää tappelijat ovat yhdessä hakanneet sen joka meni auttamaan toista.

Ulkomaalaiset pieksämässä nuorta ulkomaalaisnaista. Kuulostaa siltä, ettei joku muslimityttönen ole "tehnyt kunniaa" alkamalla seurustelun suomalaismiehen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Realisti:
Ulkomaalaiset pieksämässä nuorta ulkomaalaisnaista. Kuulostaa siltä, ettei joku muslimityttönen ole "tehnyt kunniaa" alkamalla seurustelun suomalaismiehen kanssa.

Tuo on kyllä niin sairasta! Ruotsissa näitä on kuulemma ihan päivittäin. On ilmeisesti rantautumassa tännekin.

On muuten hyvin todennäköistä :( ja ikävää

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:

Tuo on kyllä niin sairasta! Ruotsissa näitä on kuulemma ihan päivittäin. On ilmeisesti rantautumassa tännekin.

Johtuen kai siitä kun ruotsissa maahanmuuttajia on noin 20% väestöstä!

Yhteistyössä