kaksi 40v miestä hakkasi raskaana olevan sairaalaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja koiramamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Todella ällistyttävää,ettei niistä pällistelijöistä yksikään uskaltanut mennä apuun..tai vaikka kaksikin..
tai vaikka koko porukka!!
Kyllä heti nenät kurtussa ollaan tuijottamassa tollasta tilannetta,muttei mitään sen hyväksi koiteta tehä...
samoin mun mielestä törkeää,että jossain on tapahtunut onnettomuus tms..kaikki menevät sinne pällistelemään..
argh...
ei voi aina käsittää :( :kieh:

Minä olen myös sitä mieltä, että joko mennään auttamaan tqai sitten lähdetään paikalta pois! Tuollainen töllistelemään jääminen on todella moukkamaista jos ei aio mitään asialle tehdä!

Villi arvaus: Jotakin vitun rättipäitä sharia-lakeineen ja kunniamurhaoikeuksineen, kuveittelevat voivansa tehdä just niin kun itselle sopii. Mielihyvin tappaisin omin käsin kaikki sitä tyyppiä edustavat, naisia sortavat miehet. Tuskin tuntisin edes huonoa omaatuntoa. Voisin ottaa vaikka yhyden silmän kerrallaan irti päästä ja polttaa hitaalla liekillä välillä käännellen. Valitettavaa on, että niistä saastakasoista saa saman tuomion kuin oikeista ihmisistä.

Kuinka moni meistä voi mennä heidän kotimaahansa toteuttamaan omaa näkemystään, esim. me suomalaiset kulkemaan vaikka bikineissä heidän kaduillaan? Hah, tuskinpa vaan.

Jos odottaa julkisia niin siinä joutuu auttamatta pällistelemään tapahtunutta. Eikä se ettei väliin ole menty tarkoita sitä että ihmiset ovat välinpitämättömiä, väliin menemisellä vaan voi saada puukon oman keuhkoonsa ja sitä tuskin ketään haluaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Jos odottaa julkisia niin siinä joutuu auttamatta pällistelemään tapahtunutta. Eikä se ettei väliin ole menty tarkoita sitä että ihmiset ovat välinpitämättömiä, väliin menemisellä vaan voi saada puukon oman keuhkoonsa ja sitä tuskin ketään haluaa.

Aina voi tehdä jotain! Huutaa, pyytää toisia ihmisiä auttamaan mennä edes häiritsemään niitä potkijoita, uhkailla, etsiä kättä pidempää jne. Eri asia jos on joku ase, niin silloin väliin ei kannata mennä, mutta potkijoita voi kyllä jotenkin häiritä!

mä olsiin kyllä mennyt väliin... mulla pimenee aina silmissä kun näen tollasta ja järki ei pysy mukana... oisin kyllä turpiini saanut ellei se olisi sitten saanut muita sivustakatsojia myös liikkeelle... yleensä se ei tarvitse kuin yhden joka lähtee auttamaan nii muutkin lähtee....
mutta siis noille miehille välitön karkoitus takas sinne mistä on tullut... tai nirri pois...

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Aina voi tehdä jotain! Huutaa, pyytää toisia ihmisiä auttamaan mennä edes häiritsemään niitä potkijoita, uhkailla, etsiä kättä pidempää jne. Eri asia jos on joku ase, niin silloin väliin ei kannata mennä, mutta potkijoita voi kyllä jotenkin häiritä!
Mistä päättelit, ettei kukaan tehnyt näin?

Alkuperäinen kirjoittaja kylmää kyytiä:
Kuinka moni meistä voi mennä heidän kotimaahansa toteuttamaan omaa näkemystään, esim. me suomalaiset kulkemaan vaikka bikineissä heidän kaduillaan? Hah, tuskinpa vaan.

Mun tietämä kunniamurhaaja on Turkin kurdi, samoin oli sen Ruotsissa tapetun Fadimen perhekin. Ja kyllä mä olen siinä maassa kävellyt bikineissä ties miten monta kymmentä/sataa kertaa. Turkissa siis.
Mutta ei se kyllä tähän asiaan liity mitenkään...pisti vaan silmään.

Järkyttävää :o

Mitä helvettiä tollasten tuhkamuna kusipäitten aivoissa on??? |O

Onneksi mitään peruuttamatonta ei sattunut, siis raskauden suhteen. Uhri sai varmasti elinikäisiä traumoja asiasta :(

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:

Joo, aina voi tehdä jotain ja se paras teko on soittaa 112. Jos haluaa itse turpaan niin sitten voi alkaa huutelemaan (kiinnittää tappelijoiden huomio itseensä...) tai mennä väliin. Toisekseen ei voi tietää näissä ulkomaalaisten tappeluissa sitä että onko kulman takana 50 maanmiestä hengailemassa. Tällä mä nyt tarkoitan sitä että suomalaisen väliinmeno ei välttämättä ole se fiksuin veto, sillä voi pahentaa jo olemassa olevaa tilannetta.

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:
Mustasukkaisuutta ilmassa?

Mun villi arvaus, vailla mitään faktatietoa, on se että nainen on hankkiutunut raskaaksi joko avioliiton ulkopuolella, tai sellaisen miehen kanssa (esim. suomalaisen) jota suku ei hyväksy, ja isä/veljet/enot/sedät/serkut on päättäneet palauttaa suvun kunnian :|

Mä osuin kerran paikalle, kun muutama en-sano-mihin-ryhmään kuuluva mies jutteli kaveristaan "Samista" joka oli etsinyt turvakotiin paenneen vaimonsa käsiinsä, ja iski tätä puukolla useita kertoja. Kaikki oli sitä mieltä että hyvä hyvä, hienosti tehty, mä ja ystäväni sekä ystävän mies oltiin ihan helvetin raivona ja mietittiin milläs se sakki saataisiin lopullisesti hävitettyä maan päältä |O

Ja tälläisia pitää sitten saada Suomeen??

Voimia sille naiselle ja lapselle, toivottavasti kaikki menee (olosuhteisiin nähden) hyvin!

Alkuperäinen kirjoittaja ChiChi:

Mun mielestä yhtäkään niistä ei pitäisi saada Suomeen. Ne on niitä mukamas vainottuja ressukoita jotka tulee tänne jollain kepulikonstilla ja elää sitten kuin siat pellossa. Kaukaa kierrän.

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:
Alkuperäinen kirjoittaja ChiChi:

Mun mielestä yhtäkään niistä ei pitäisi saada Suomeen. Ne on niitä mukamas vainottuja ressukoita jotka tulee tänne jollain kepulikonstilla ja elää sitten kuin siat pellossa. Kaukaa kierrän.

Kuin myös :kieh:

Yhteistyössä