Kaksi vai kolme lasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ----
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on nyt tulossa kolmas. Itse siis tietty olen ehdottomasti kolmen kannalla. :) Minusta 2 vaan tuntuu jotenkin tosi irralliselta... Vaikea selittää, enkä nyt siis halua lytätä kenenkään muun aatteita siitä, että 2 on ihanteellinen määrä, vaan tältä vain minusta tuntuu. 2 lasta ei vaan minusta vielä tunnu kunnon perheeltä, vaikka kyllähän 2 aikuistakin vain muodostaa perheen, mutta minusta 2 lasta tuntuu vain jotenkin niin jämptiltä ja... tylsältä... :/ Varmasti ei kaikki jaa mielipiteitäni... Selvä se. Kolmessa lapsessa on minusta vaan jotenkin enemmän perheen tuntua. Kiva, että on useampi niin läheinen, joiden kanssa jakaa asioita ja sen sellaista. :)

Meillä on kaksi ja haaveissa molemmilla kolmas (ja enemmänkin), ja toivotaan että se myös toteutuu jossain vaiheessa. Nämä kaksi ovat ihania ja upeita pikkutyyppejä, mutta perhe ei vain ole vielä tässä :)

Jos te olette molemmat tyytyväisiä kahteen niin hienoa, jos susta taas tuntuu että kovastikin kolmannen haluaisit, niin ei kun keskustelemaan miehen kanssa onko se hänen puolestaan ollenkaan mahdollista.

Siinäpä se, meillä on kaksi ihanaa tyttöä ja olin ajatellut se "riittää" meille.

Joskus kuitenkin haaveilen kolmannesta, mies taas ei.

Jos talous tilanne sallii niin kolme,muutoin tyydy kahteen.Meillä kolme aktiivisesti harrastavaa lasta joiden pelkät harraste menot noin 400e/kk päälle päivähoito maksut yms joten oikeasti on realistista miettia taloutta!

meillä 2 ja se riittää. ei riitä aika/raha eikä äidin jaksaminen enempään. kroppakin on jo rikki edellistä kerroista. Joskus oon kuullu et jos haalveilee vielä yhdestä, niin silloin on lapsiluku täys. Silloin on meinaa vielä tarpeeks energiaa siihen haaveiluun ja silloin on oikeesti onnellinen.

Yhteistyössä