V
vierailija
Vieras
otsikot olen laatinut mutta kiirehän tässä tulee. Kaikki materiaalit on hankittuna mutta itse tutkimus on tekemättä. Nyt pitää pystyä ihme tekoihin ja saada työ valmiiksi pian. Mitä tehdä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Arvaa, mistä tiedän että olet totaalisesti kusessa?
- Kaksi viikkoa aikaa
- Tulet kyselemään neuvoja kaksplussalle
Voit aivan hyvin unohtaa koko opinnäytetyön valmistumisesta haaveilemisen.
Se maksimipituus, onko määrätty?otsikot olen laatinut mutta kiirehän tässä tulee. Kaikki materiaalit on hankittuna mutta itse tutkimus on tekemättä. Nyt pitää pystyä ihme tekoihin ja saada työ valmiiksi pian. Mitä tehdä?
Nostin muutaman aiheen. Katso sieltä ne linkit ja sitten teet muutaman palleahengitysharjoituksen, käväset kävelyllä ja otat KYNÄN käteenotsikot olen laatinut mutta kiirehän tässä tulee. Kaikki materiaalit on hankittuna mutta itse tutkimus on tekemättä. Nyt pitää pystyä ihme tekoihin ja saada työ valmiiksi pian. Mitä tehdä?
Se maksimipituus, onko määrätty?
http://jkorpela.fi/viest/tietotuska.htmlEi ole onneksi maksimipituutta määrätty. Se on plussaa.
Öööö... Kirjoittaa se? Ei kai sulla muutakaan vaihtoehtoa ole, jos meinaat valmistua.
Anteeksi, ei ole tarkoitus loukata mutta oletko jotenkin henkisesti jälkeenjäänyt? Se näkyy näistä kyselyistäsi aika selvästi. Voit kenties saada apua ja helpotusta opinnäytetyösi tekemiseen, jos sinulla on henkisiä rajoitteita.Aloitin kirjoittamisen aamulla, mutta olisiko antaa ohjeita miten saada paketti kasaan?
Kyllä se mahdollista on. Itse kirjotin DI työn 4 viikkoon, 60 sivuisen.
Minimipituus?Aloitin kirjoittamisen aamulla, mutta olisiko antaa ohjeita miten saada paketti kasaan?
otsikot olen laatinut mutta kiirehän tässä tulee. Kaikki materiaalit on hankittuna mutta itse tutkimus on tekemättä. Nyt pitää pystyä ihme tekoihin ja saada työ valmiiksi pian. Mitä tehdä?
Etsi vaikka viisi saman alan tutkimusta ja ota mallia niiden rakenteesta (otsikoista). Sitten vaan kirjoitat tekstit itse, ei kannata kopioida, koska ainakin yliopistot käyttävät järjestelmää, jolla pystyy havaitsemaan kopioidun tekstin. Yleensä tutkimuksen rakenne menee näin, että sulla on jokin tutkimusongelma, mihin etsitään ratkaisua.
Rakenne menee esim näin: 1. johdanto, 2. kirjallisuuskatsaus (eli taustaa aiheeseen kirjallisuudesta, ei tarvitse olla omaa keksimää), 3. tutkimusmetodiikka (eli miten tutkitaan, onko kvantitatiivinen vai kvalitatiivinen tutkimus), 4. tulokset (itse työ), 5. ratkaisut (ratkaisu tutkimusongelmaan, joka on esitetty jo johdannossa). 6. Yhteenveto. Lähteet. Lähteet täytyy olla merkitty hyvin ja oikeaoppisesti.
Tutkimus tekemättä? Onko se tutkimus yhteenveto muista tutkimuksista vai onko sulla joku kyselylomake tms?
Jos teet ihmisten parissa tutkimuksen niin aikaa saa varata enemmän kuin 2 viikkoa, jo lupien kyselemiseen.
Anteeksi, ei ole tarkoitus loukata mutta oletko jotenkin henkisesti jälkeenjäänyt? Se näkyy näistä kyselyistäsi aika selvästi. Voit kenties saada apua ja helpotusta opinnäytetyösi tekemiseen, jos sinulla on henkisiä rajoitteita.
Minimipituus?
Kyllä kiinostaa ja kopioimisesta joutuu linnaan! En ole mikään copypaste opiskelija! Olen aamusta saaka kirjoittanut nousuhumalassa ja hyvin menee.Nuo opinnäytteet ei kiinnosta ketään, aivan sama mitä paskaa sinne ruuttaat. Kopsaa netistä jotain skeidaa ja homma on sillä hoidettu.
Tutkimus tekemättä? Onko se tutkimus yhteenveto muista tutkimuksista vai onko sulla joku kyselylomake tms?
Jos teet ihmisten parissa tutkimuksen niin aikaa saa varata enemmän kuin 2 viikkoa, jo lupien kyselemiseen.
Etsi vaikka viisi saman alan tutkimusta ja ota mallia niiden rakenteesta (otsikoista). Sitten vaan kirjoitat tekstit itse, ei kannata kopioida, koska ainakin yliopistot käyttävät järjestelmää, jolla pystyy havaitsemaan kopioidun tekstin. Yleensä tutkimuksen rakenne menee näin, että sulla on jokin tutkimusongelma, mihin etsitään ratkaisua.
Rakenne menee esim näin: 1. johdanto, 2. kirjallisuuskatsaus (eli taustaa aiheeseen kirjallisuudesta, ei tarvitse olla omaa keksimää), 3. tutkimusmetodiikka (eli miten tutkitaan, onko kvantitatiivinen vai kvalitatiivinen tutkimus), 4. tulokset (itse työ), 5. ratkaisut (ratkaisu tutkimusongelmaan, joka on esitetty jo johdannossa). 6. Yhteenveto. Lähteet. Lähteet täytyy olla merkitty hyvin ja oikeaoppisesti.
Kiitän!! On ongelma ja siihen ratkasu joka tartteee vaan tekstiä ympärilleen mutta nyt menen nukuman ja selvittämään päääni. Jatkan huomena. Kiitos!![]()
![]()
Mahtavaa - vähän niinkuin jouluglögin avulla saa koko huushollin siivottua, jos ei muuten löydy ylimääräistä virtaaOlen aamusta saaka kirjoittanut nousuhumalassa ja hyvin menee.![]()