Miehän olen vannonut, että jos joskus Luoja suo minulle kaksospojat, niin heistä tulee Mortti ja Vertti. Mitäs mieltä olette nimistä? B)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi ei! Kamalat nimet ois.
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Ihan asialliset, parempi kuin esim Tiuhti ja Viuhti tai Matti ja Teppo...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Mie voin luvata, että jos meitä Luoja lahjoisi kolmosilla, niin voisin laittaa nimiksi Matti, Teppo ja Seppo.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket::wave: Onks sulla tytöille kans nimet?
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket::wave: Onks sulla tytöille kans nimet?
Minulla ei ole olemassa kun yksi tyttönimiehdotus. :heart: Jotenkin tuntuu, että meille tulee aina vaan poikia. Jos joskus tulee semmonen poikkeus kun tyttö, niin hänelle on nimi. Kaksostyttöjä en voisi kuuna päivänä kuvitellakaan saavani. Olikos siulla hyviä ehdotuksia?
Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:Ja minä olen vannonut, että jos meille vielä tulee lapsi, sen nimeksi tulee Tappio.![]()