Nimeksi Kaupo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "noora"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Rehellinen mielipide: kun aloitin ketjun, kuulosti se aika erikoiselta, sellaiselta tekaistulta
muka originellilta. Mutta luettuani ketjua, ja saatuani nimelle taustatietoa ja palstalaisten vastauksia
ei nimi loppujen lopuksi hassummalta kuulosta.

Joskin nimenä takuuvarmasti sellainen, että postia tulee väärällä nimellä, nimi kuullaan Kaukoksi tai Kaaplsi tai ainakin ihmetellään, eikä ehkä aina niin nätisti.

Kaupoita, tuota savon metsien turskeaa urhoa mä olen nyt hihitellyt.
Nimi ihan hyvä kyllä mutta mulla on mielikuvaongelma.
Tuo Daniil on musta ihana nimi. Aivan superihana. Onnea pienelle.

Ja ai niin, meillä on lapsi joka on kastettu raukkaparka perivenäläisellä nimellä vaikka me vanhemmat ollaan ihan supisuomalaisia ja veljensa on tyyliä "Veeti Elias" ja koskaan ei häntä ole nimen takia kiusattu. Ei ikinä vaikka tiedän että moni mamma pyörittelee silmiään venakkonimelle.

Kaupoita, tuota savon metsien turskeaa urhoa mä olen nyt hihitellyt.
Nimi ihan hyvä kyllä mutta mulla on mielikuvaongelma.
Tuo Daniil on musta ihana nimi. Aivan superihana. Onnea pienelle.

Ja ai niin, meillä on lapsi joka on kastettu raukkaparka perivenäläisellä nimellä vaikka me vanhemmat ollaan ihan supisuomalaisia ja veljensa on tyyliä "Veeti Elias" ja koskaan ei häntä ole nimen takia kiusattu. Ei ikinä vaikka tiedän että moni mamma pyörittelee silmiään venakkonimelle.

Kaupoi oli kyllä varsin ovela keksintö :D

Daniilhan on myös varsin perivenäläinen nimi, vastine Danielille. Itse en tosin tätä edes tiennyt, kun Virossakin yleistä nimeä pojallemme etsin :) No onpahan ainakin kiva nimi Suomessa ja sitten tosi yleinen Virossa ja Venäjälläkin. Kiva kuulla, että kiusaamista ei ole ollut - ei nimi tosiaan miestä pahenna! :)

Tähän on sanottava, että suomalaisittain ajateltuna Kaupo on hassu, mutta kun hiffasin, että sen täytyy olla virolainen nimi, niin ei se enää ollut hassu, vaan oikein hyvä nimi. Daniil on myös kiva :)

Yhteistyössä