H
Hiv pelossa vuoden elänyt
Vieras
Kirjotan nyt tän siks, että elin pelossa yli vuoden pelkoni kanssa.. Olin baarissa ja menin yhden miehen matkaan, jonka nimeä en vieläkään tiedä! Lahdesta joku, mut anyways.. Menin sit sen kanssa hotelliin ja olin niin kännissä etten muistanut seuraavana päivänä käytettiinkö kortsua vai ei! No se asia unohtui kuitenki muutamassa päivässä.. Kunnes, joskus kaverini mainitsi muuten vaan Hivin!! No siitä se noidankehä alkoi.. Pelkäsin kuollakseni,että nyt mulla on Hivi, et oon saanu saanu sen siltä joltai Lahtelaiselt... Menin testeihi, mut vasta 2kk päästä ja ne vissii näkyy vasta 3kk. No sieltä tuli negatiiviset. Kaikki oli loistavasti , kun tiesin ettei oo mitää. Sit löysin maailman ihanimman miehen, jonka kanssa oon seurustellu nyt yli vuoden! No, jostain helvetistä mulle tuli taas päähän se hivi,et menin liian aikasi sin testeihin .. Mulla on se ihanvarmaa! Luin netistä oireita ja katoin et joo mulla on ollu tota ja tota .. Välil pelko katos ja tuli takas siks en tajunnu mennä testeihi heti.. Sit päätin vaan, et nyt meen labraan ja soitan sinne. Sanon, että mulla on pelko,koska joskus tapahtui yks juttu ja menin liian aikasin testeihi! Nii mua nyt pelottaa ja ahdistaa tosi paljon! Se ymmärsi ja laitto lähetteen. Menin ja venasin kaks päivää tuloksia.. En nukkunu vikana yönä lainkaan, ku pelkäsin kuollakseni. Soitin sit aamulla heti 8 jälkee ja rukoilin samalla että olis Negatiivinen. Lääkäri sit sano hetken päästä kaikki kolme negatiivisia. Eli B, C hebatiitti ja Hiv!! Sit mun sydämeltä tippu aika iso taakka. Kirjotin tän siks, että hiv pelko on monelle turhaa ja monet kattoo netistä oireet ns samoiks mitä itellä on vaikka ei niitä ookkaa. Menkää heti testeihi,jos vähänkään mietitte. Älkää menkö siihe noidankehään.. Kyllä jokainen tietää varmasti ja tuntee,jos on Hivi. Raju kuume,hikoilu,ihottuma, vatsakipu tms.. Jos teil joskus on ollu kuume ja vähä kurkkukipee ni ei se ole sitä. Testeihi pitää silti mennä,jos vähänkään miettii.