Kamalin painajaisenne odotusaikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Odottavaodottaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Odottavaodottaja

Vieras
Itse näin viime yönä semmoista unta, että sain keskenmenon. Verta tuli ensin kovasti ja minä olin häpeissäni jossakin kylässä ja yritin ottaa tuhrimiani liinavaatteita vessaan mukaan yms. Sitten vessassa katsoin että alapäässä on jotakin ylimääräistä. Vauvan pää oli työntynyt ulos ja sitten se vain luiskahti käsilleni. Se oli todella pieni ja tajusin vielä unessa, että tämän ikäinen vauva on keskenmenty, se ei tästä virkoa (14+4), mutta sitten koska en kestänyt että se olisi kuollut, niin päätin unessa että se virkoaa ja minä hieroin etusormella sen rintakehää ja se veti henkeä! Hän vielä avasi silmätkin ja minä huusin että ambulanssi tänne ja äkkiä ja sekunnissa lapsi olikin jo letkuissa. Muistan vielä unesta sen, kun itkeskelin ja käärin hänet semmoiseen pienen pieneen kasvopyyhkeeseen.
Millaisia painajaisia teillä on ollut odotuksen aikana?

näin unta ,että vauvalla oli syntyessä aivan jäkyttävän mustat silmänympärykset ja minulle sanottiin,että hän on sairas.Lapsi oli terve,mutta ehkä uni oli enne seuraavasta,joka ei ollutkaan terve....

Itse näin joskus viikkoja viikkoja sitten unta että masukki on poika ja pidin sitä varmana enteenä, mutta tuon unen jälkeen melkeen toivon jo tyttöä!! Ei tämmöisiä enteitä, kiitos.

En odottanut silloin kun näin unen mutta juoksin voirasian kokoinen vauva kämmenilläni metsässä ja ajattelin viedä sen piiloon ettei vanhemmat tietäisi että olen äiti. Tämän unen näin silloin kun tapasin nykyisen mieheni muutamia vuosia sitten. Pelkkä painajainen, ei enteile mitään. Toivon. :)

mä näin unta et synnytin pojan, joka kuoli. tuotiin mulle sellasella teräskärryllä, käärittynä valkoiseen kapaloon ja mun piti hyvästellä siinä...ahdistaa vieläkin kun mietin..

Mie oon nähny neljä kertaa unta et lapsi on poika, mutta vammainen.

Ja kerran unta että poika mahassani olisi mieheni serkun. :O (inhosin yläasteella kyseistä henkilöä todella paljon). Unessa on millään saanut päähäni kuinka oli mahdollista että odotin lasta miehen serkulle. Mies oli unessa vielä hommannut suhteen johonkin toiseen naiseen kostoksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Odottavaodottaja:
Itse näin joskus viikkoja viikkoja sitten unta että masukki on poika ja pidin sitä varmana enteenä, mutta tuon unen jälkeen melkeen toivon jo tyttöä!! Ei tämmöisiä enteitä, kiitos.

No huhhuh.

Yhteistyössä