Kameramiehen seikkailut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toivon ettei teistä KK fiilistelijöitä yksikään linkkaa hänestä tehtyjä haastatteluja plussalle, jos ne satutte löytämään. KK fantasiointi on ihan jees, mut älkää pliis tuoko näiden pahansisuisten juorukellojen räävittäväksi häntä muulla tavoin.
Hah hah, kuka tahansa voi löytää koko nimen perusteella + haastattelu hakuun, näin niitä ite löysin ainakin kolme (tää taitaa olla ton kaltaisten ketju muuten)

Ei enää jatketa tässä ketjussa. Ottakaa talteen ja pyydetään ketju poistoon. Ja jatkossa ei käytetä ammattinimikettä,;taitaa olla sittenkin vähän liian yksilöivä bsc of Marketta. Joku kirjainkrypto takasin. Maan alle mars

Ei enää jatketa tässä ketjussa. Ottakaa talteen ja pyydetään ketju poistoon. Ja jatkossa ei käytetä ammattinimikettä,;taitaa olla sittenkin vähän liian yksilöivä bsc of Marketta. Joku kirjainkrypto takasin. Maan alle mars
Löydänkö teidät kirjainkrypton avulla sit tuolta toiselta foorumilta, tuleeko sinne uus ketju samalle osastolle mut ilman ammattinimikettä? Tms.

Musta olis kiva jutella hänen töistään, mutta se on normi keskustelua ja sitä voi käydä ihan avoimesti myös nimellä jossakin vähän ns. sisäsiistimmässä ketjussa.
Musta olis paras olla 2 keskustelupaikkaa. Toinen vois olla ihan nimellä ja löydettävissä, vois jubata hänen töistä. Toinen vois olla fantasiakontentille ja pelkillä nimikirjaimilla ilman ammattia tai kenenkään muidenkaan koko nimiä.

Ootko varma? Kompostissa jotkut viestit poistuu sekunneissa eli ei tavallisten ilmiantojen kautta vaan jollain muulla systeemillä. Vauvalla ilmeisesti eri moderointitapa?
Voin olla väärässä.
Vauvalla taitaa olla automoderaatio. Ihmettelin, kun viisuketjusta lähti niin paljon viestejä. Kokeilin toisessa ketjussa (sorry), ja kaikki ilmoittamani viestit oli poistuneet jonkun ajan kuluttua, vaikka niissä ei ollut mitään ihmeellistä.

On se vähän turhan yksilöivä.....Vedettäskö K kirjaimella7🙂
Siinä on se riski että ku myös a-studion nimessä on tupla-k, niin kaikki tuolla foorumilla kattoo että jahas sama mies 😅
Mutta en mä tätä vastusta. Mulle on ylipäätään aika sama missä ja millä nimellä on keskustelut. Toivon vaan että olis anonyymisti nimetty paikka jossa saa kaikki jotenkuten löyhästikin tähän liittyvät mieskukat kukkia niinku ketjun perustaja sanoi.
Ja siitä irrallaan asiallinen paikka puhua henkilön työstä, nimellä .

Siinä on se riski että ku myös a-studion nimessä on tupla-k, niin kaikki tuolla foorumilla kattoo että jahas sama mies 😅
Mutta en mä tätä vastusta. Mulle on ylipäätään aika sama missä ja millä nimellä on keskustelut. Toivon vaan että olis anonyymisti nimetty paikka jossa saa kaikki jotenkuten löyhästikin tähän liittyvät mieskukat kukkia niinku ketjun perustaja sanoi.
Ja siitä irrallaan asiallinen paikka puhua henkilön työstä, nimellä .
Vedetään K:n seikkailuilla. Siellä voi köydä vaikka, vaikka Tauski. ....

Yhteistyössä