Kampaajan valinta -ongelma

Endless Sacrifice

Aktiivinen jäsen
08.06.2006
7 728
1
36
Miten te ootte valinnu kampaajan? Onko se vaan säkää että osuu hyvä kohdalle? Voiko sitä marssia vaan liikkeeseen kyselemään ja tehdä valintaa silleen? Voisko joku suositella jotain paikkaa Kotkassa/Karhulassa?

Tampereella mä löysin hyvän ihan säkällä, mutta täällä mä oon testannu jo 4 paikkaa eikä mikään oo ollu riittävän hyvä, lopputulokset on ollu ihan kelvollisia mut aina joku on kuitenkin tökkinyt.

AAAAAAAAAAaRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHH!
Hermot menee tähän pöheikköön, ja mä tiedän mitä sille pitäis tehdä, pitäs vaan löytää joku joka ymmärtää mua ja leikkaa just niinkuin mä haluan. En mä kuitenkaan mahdottomia pyydä, kun mulle on joskus silleen leikattu. Eli en oo menossa kuvan kanssa et "mulle tommonen", ja se olis oikeesti mahdoton toteuttaa.

Mulla on oikeesti käyny tosi hyvä tuuri mun parturivalintojen kanssa... En mä mun nuoruuden partureista mitään muista mutta sitten aikuisiällä kun oon ite valinnu... Mä olen kolmella erillä käyny + mun ystävä joka opiskelee alaa... Mut mua on aika helppo miellyttää kun mulle käy mikä vaan :laugh: Tosin mun edellinen vakkariparturi ei suostunu leikkaa niin lyhyeks kun halusin joten sitten lakkasin käymästä, kun löysin vielä halvemmankin vaihtoehdon :whistle:

Mulle kävi niin hyvin et ku muutin tänne miehen takia niin varasin ajan samalle naiselle ku millä mieski käy ja hänestä tuli sit munki vakkarikampaaja. Välillä muitaki koittanu mut yhtä hyvää en o löytäny.
Pian varmaan toi meidän tyttökin liittyy asiakaskuntaan ku alkaa toi pehko näyttämään siltä et tarvis saksia.

Jotenkin ylilyödyltä kuulostais käydä etukäteen juttelemassa...
Ja mistä sä sen sitten sen juttelun perusteella tiedät, että tuletko olemaan tyytyväinen lopputulokseen?
Eikö ole ketään tuttuja jolta voisit kysäistä hyvää parturia?

Alkuperäinen kirjoittaja MT:
Jotenkin ylilyödyltä kuulostais käydä etukäteen juttelemassa...
Ja mistä sä sen sitten sen juttelun perusteella tiedät, että tuletko olemaan tyytyväinen lopputulokseen?
Eikö ole ketään tuttuja jolta voisit kysäistä hyvää parturia?

Sen saan selville että ymmärtääkö se kampaaja mitä mä yritän selittää, ja sen osaako/uskaltaako käyttää veistä (saksilla ei saa sellasta jälkeä mitä mä haluan).

Yhteistyössä