M
Mary
Vieras
siis että oonko mies liian vanha isäksi..miehellä ei ole lapsia ollenkaan..itse olen häntä paljon nuorempi ja olen hedelmällisessä iässä. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mary:siis että oonko mies liian vanha isäksi..miehellä ei ole lapsia ollenkaan..itse olen häntä paljon nuorempi ja olen hedelmällisessä iässä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Maniokki:Munkin mies saattaa ehtiä sinne ikään vielä jos/kun yhteisiä lapsia saadaan. Oon vähän sitä miettinyt kanssa, että sitten on jo pian eläkeiässämutta jos kerran rakastetaan toisiamme niin ei se ole este että toinen on vähän vanhempi. Lapsen/lapsia hänen kanssaan joka tapauksessa haluan ja hän haluaa myös.
Alkuperäinen kirjoittaja täh ???:Alkuperäinen kirjoittaja Maniokki:Munkin mies saattaa ehtiä sinne ikään vielä jos/kun yhteisiä lapsia saadaan. Oon vähän sitä miettinyt kanssa, että sitten on jo pian eläkeiässämutta jos kerran rakastetaan toisiamme niin ei se ole este että toinen on vähän vanhempi. Lapsen/lapsia hänen kanssaan joka tapauksessa haluan ja hän haluaa myös.
Minkäikäisenä luulet Suomessa eläkkelle pääsevän ?????
Alkuperäinen kirjoittaja Mary:siis että oonko mies liian vanha isäksi..miehellä ei ole lapsia ollenkaan..itse olen häntä paljon nuorempi ja olen hedelmällisessä iässä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minusta:Tuon ikäinen mies on huomattavasti kypsempi saamaan lapsen kuin kakskymppinen.
Alkuperäinen kirjoittaja En hankkisi:En usko että se on iästä kiinni onko hyvä isä vai ei, mutta olisi kiva jos isä ei olisi ihan ikäloppu vaari -tai pahimmassa tapauksessa jo edesmennyt- sitten kun lapsenlapsia ehkä joskus alkaa tulla. Ja kuinka hyvin kuusikymppinen sitten jaksaa vääntää murrosikäisen kanssa? Miehet vanhenevat nopeammin kuin naiset ja kuolevat myös aikaisemmin. Nuorelle naiselle vanhemman miehen kanssa käy helposti niin että ensin lastenhoitovastuu jää hänelle ja sitten mies onkin jo hoivattavassa vanhusiässä kun lapset muuttavat pois. Tuttavapiirissä olen nähnyt tällaisenkin tapauksen. Ihan kivahan se on silloin kun mies on vielä vaikka viisikymppinen, mutta ikää tulee kaiken aikaa. Ei houkuttele.