Kannattaako odottaa miestä joka on naimisissa mutta joka sanoo rakastavansa minua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ARGH!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ARGH!

Vieras
Haluaa siis vaimolleen antaa kuvan että haluaa jatkaa hänen kanssaan mutta aina kun tapaamme tai kirjoitamme toisillemme tunnustaa suoraan valehtelevansa vaimolleen koska ei muutakaan voi. :( Minusta tuo on niin väärin vaimoa kohtaan! Kai hän haluaa pitää perheen toistaiseksi kasassa heidän pienen vauvansa takia mutta miksi hän sitten edelleen sanoo minua oikeasti rakastavansa jos ei uskalla minua valita??

Vaimo siis tietää meistä ja pakotti miehensä sanomaan että lopettaa suhteen kanssani mutta mies haluaa edelleen tavata minua koska hänellä aitoja tunteita. Olen itse vaan niin kyllästynyt tällaiseen. Rakastuin itsekin häneen ja nyt tällainen piilotteluleikki alkaa rikkoa minua pahemman kerran kun mies aiemmin itse sanoi ottavansa eron! En voi ymmärtää miten hän jaksaa kiemurrella ja myötäillä vaimoaan vaikka hän ei voisi vaimostaan vähempää välittää! Tuo on aika törkeää tunteilla leikkimistä.

Ei valehtelevaa miestä kannata tavoitella tai odotella! Ansaitset parempaa, joten verkot vapaille vesille... :xmas: Ei tuollainen koira pääsisi karvoistaan, vaan olisit seuraava, jolle valehdellaan...

No ei varmaan kannata odotella....eiköhän se olisi jo sen vaimon jättänyt, varsinkin kun jäi kiinni, jos olisi jättääkseen. Itse rakastuin varattuun aikanaan, mutta hän kyllä jätti avovaimonsa ja nyt onnellista eloa takana useampi vuosi. Ensi kesänä naimisiin.

Nokun ei edes rakasta! Mies on täysin tossun alla suhteessa! Vaimolla on narsistinen luonnehäiriö. Diagnoosikin siitä. Mies on minulle aika suoraan avautunut vaimostaan mutta vaimolleen ei uskalla taasen sanoa vastaan kun ei häntä huvita riidellä aina. Sen vuoksi mieluummin valehtelee. Tiedän että vaimo on vaikea ihminen mutta en silti ymmärrä miksi pitää valehdella ja kärvistellä suhteessa missä itse joutuu kärsimään.

Eli mies valehtelee vaimollee vai sinulle? Sinulle sanoo rakastavansa sinua, vaimolleen vaimoaan? Elää elämäänsä vaimonsa kanssa....

Niin tyhmä olet jos uskot miestä ja kuvittelet onnellista tulevaisuutta. Vaki *ano vain olet! Herää nainen ja elä elämäsi!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Nokun ei edes rakasta! Mies on täysin tossun alla suhteessa! Vaimolla on narsistinen luonnehäiriö. Diagnoosikin siitä. Mies on minulle aika suoraan avautunut vaimostaan mutta vaimolleen ei uskalla taasen sanoa vastaan kun ei häntä huvita riidellä aina. Sen vuoksi mieluummin valehtelee. Tiedän että vaimo on vaikea ihminen mutta en silti ymmärrä miksi pitää valehdella ja kärvistellä suhteessa missä itse joutuu kärsimään.

Jos on noin kun kirjoitat niin sitten annat vaihtoehdot: sinä tai vaimo

Jo tuo kaikki olisi totta, vaimo ois täys paska ja miehellä ihana uusi suhde niin sehän ois jättäny sen jo ajat sitten :whistle:

Onko sinulla ongelmia seurustella vapaiden miesten kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja Eli :
Eli mies valehtelee vaimollee vai sinulle? Sinulle sanoo rakastavansa sinua, vaimolleen vaimoaan? Elää elämäänsä vaimonsa kanssa....

Niin tyhmä olet jos uskot miestä ja kuvittelet onnellista tulevaisuutta. Vaki *ano vain olet! Herää nainen ja elä elämäsi!

peesi tähän. turha tuhlata elämääs. jos teidät yhteen on tarkoitettu se tapahtuu sitten joskus mutta siihen asti ELÄ ELÄMÄÄSI!