Kannattaako odottaa miestä joka on naimisissa mutta joka sanoo rakastavansa minua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ARGH!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mulla tuli vaan semmonen juttu mieleen, kun sanoit että vaimo tietää teistä. No, jos mies jättäisi vaimonsa ja aloittaisi sun kanssa kunnolla suhteen, niin luulen että tää vaimo olis "kivan" vittumainen jatkuvasti ja häiritsisi teidän elämää kamalasti. Kumminkin lapsen takia, tän miehen ja vaimon yhteys ei voi kadota koskaan. Joten muista, miehen mukana tulee lapsi ja sen lapsen äiti.

Ennen kuin tavattiin niin mies valitteli ettei ollut saanut vaimolta seksiä koko raskausaikana. Minun kanssa mies sitten tyhjensi pussinsa. :/ Montakin kertaa... Nyt jälkeenpäin alkoi tosiaan surettamaan vaimon puolesta miten hänen miehensä oikeasti on ajatellut vain alapäällään! Vaikka vaimo olisi millainen narsisti hyvänsä niin eihän tuo toki oikein ole mieheltä missään mielessä.

Kai olin tosiaan äijälle vain vakipano kun vaimo ei anna. :/ Miehen rakkaudenpuheet oli vain tyhjää sanahelinää...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ennen kuin tavattiin niin mies valitteli ettei ollut saanut vaimolta seksiä koko raskausaikana. Minun kanssa mies sitten tyhjensi pussinsa. :/ Montakin kertaa... Nyt jälkeenpäin alkoi tosiaan surettamaan vaimon puolesta miten hänen miehensä oikeasti on ajatellut vain alapäällään! Vaikka vaimo olisi millainen narsisti hyvänsä niin eihän tuo toki oikein ole mieheltä missään mielessä.

Kai olin tosiaan äijälle vain vakipano kun vaimo ei anna. :/ Miehen rakkaudenpuheet oli vain tyhjää sanahelinää...

Mikä saa sut luulemaan, että äijä tahkoa vaimonsakin römpsää? Herää nainen!

Alkuperäinen kirjoittaja v:
mulla tuli vaan semmonen juttu mieleen, kun sanoit että vaimo tietää teistä. No, jos mies jättäisi vaimonsa ja aloittaisi sun kanssa kunnolla suhteen, niin luulen että tää vaimo olis "kivan" vittumainen jatkuvasti ja häiritsisi teidän elämää kamalasti. Kumminkin lapsen takia, tän miehen ja vaimon yhteys ei voi kadota koskaan. Joten muista, miehen mukana tulee lapsi ja sen lapsen äiti.

Tuo juttu se on minunkin mielessäni pyörinyt viime ajat kun luultavimmin kyseinen nainen osaa olla tosi vittumainen noin yleisesti. Ei omakaan (pian ex) mieheni ole mikään normaalein tapaus joten yhtä vaikeaa tulisi silläkin olemaan kun mieheni tiesi myös suhteestani tuon toisen miehen kanssa ja ero tuli lopullisesti vähänniinkuin sen takia. Olisi tullut muutoinkin...

Oletko kenties tavannut tätä vaimoa, tai tunnetko hänet jostakin.. vai perustuuko mielikuvasi hänestä vain siihen, mitä tämä mies on kertonut?
Entäpä mitä itse tunnet tätä miestä kohtaan? Olisiko rakkaus välillänne sellaista, että siitä olisi sellaisen pysyvän suhteen rakennusaineeksi?

Nokun ei edes rakasta! Mies on täysin tossun alla suhteessa! Vaimolla on narsistinen luonnehäiriö. Diagnoosikin siitä. Mies on minulle aika suoraan avautunut vaimostaan mutta vaimolleen ei uskalla taasen sanoa vastaan kun ei häntä huvita riidellä aina. Sen vuoksi mieluummin valehtelee. Tiedän että vaimo on vaikea ihminen mutta en silti ymmärrä miksi pitää valehdella ja kärvistellä suhteessa missä itse joutuu kärsimään.

Ikävä tilanne. Siis miehelle. Sun ei tarvitse kuitenkaan kärvistellä, kaloja on meri täynnä...

Tää on aika yksinkertainen yhtälö: niin kauan kun mies on naimisissa, niin hän on sitä omasta vapaasta tahdostaan. Ja niin kauan kuin sä ap ''**hmmm...miten sen nyt ilmaisisi*** annat ilmaista torttua, niin miehelläpä on lokoisat oltavat.

Mutta voithan sä toki odotella ja elää toisena naisena. Mutta älä vaan raukka kuvittele olevasi ensimmäinen nainen niin kauan kun se ensimmäinen nainen asuu "miehesi" kanssa saman katon alla.

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Oletko kenties tavannut tätä vaimoa, tai tunnetko hänet jostakin.. vai perustuuko mielikuvasi hänestä vain siihen, mitä tämä mies on kertonut?
Entäpä mitä itse tunnet tätä miestä kohtaan? Olisiko rakkaus välillänne sellaista, että siitä olisi sellaisen pysyvän suhteen rakennusaineeksi?

Tiedän hänet erään naisihmisen kautta, mutta suurin osa tiedoista perustuu tietenkin miehen kertomaan. Livenä en ole tavannut. Olisi toisaalta ihan mielenkiintoista tavata. :p tai sitten ei... Olemme täysin eri maata ja luulen että sukset olisivat aika äkkiä ristissä jos sattuisimme tapaamaankin.

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:

Tiedän hänet erään naisihmisen kautta, mutta suurin osa tiedoista perustuu tietenkin miehen kertomaan. Livenä en ole tavannut. Olisi toisaalta ihan mielenkiintoista tavata. :p tai sitten ei... Olemme täysin eri maata ja luulen että sukset olisivat aika äkkiä ristissä jos sattuisimme tapaamaankin.

eli sinulla on vaan miehen "versio" vaimostaan.
En toki tunne miestä, enkä sinuakaan, enkä väitä että olisi näin.
Mutta aika moni nainen lankeaa siihen, kun mies valittaa ettei vaimo ymmärrä jne. ja on jättämässä tätä, vaikka totuus olisikin sitten vallan toinen.

Lähinnä säälin miestä. Hän on kiltti ja älykäs ihminen mutta tosiaan niin kiltti ettei näe mikä on hänen parhaakseen. Vielä hän tulee palamaan loppuun tuossa liitossa. Olen siitä ihan varma. Itsekin olen kiltti ja herkkä ja sen vuoksi toisiimme ihastuimmekin. Meillä synkkasi aidosti mutta mies tosiaan aika vaikeassa loukussa.

Miksi ihmeessä sä sitä miestä säälit ja paapot? Mun käy sut sääliks paremminkin..! Hanki ihan oma elämä, ei tuosta miehestä sulle mitään iloa tule olemaan.

Sinä olen mennyt halpaa. Ei kannata uskoa kaikkea, mitä se mies sinulle sanoo. Jos haluat tuhlata elämäsi, niin siitä vaan, senkus jäät odottelemaan. Sitten kun sinulle tulee joku oikea kriisi, esim. sairastut ja tarvitsisit oikeasti toisen ihmisen tukea, niin rakastajasi luikkii varmasti alta aikayksikön takaisin vaimonsa luokse, eikä halua enää kuullakaan sinusta.

Ja mitä tulee tunteisiini miestä kohtaan niin ne ovat tässä parin päivän aikana aika nopeasti hiipuneet kun pudotin tavallaan pommin tulikokeena miehen ja vaimonsa välille. Lähetin siis mailia vaimolle ennen viikonloppua ja testasin uskaltaako mies edelleen seisoa puolellani vaikka vaimo tietää minusta reilusti ja myöntääkö hän vaimolleen samat asiat mitä kirjoitin miehen minulle vaimostaan kertoneen. Kyllä siitä kai jonkunlainen keskustelu oli syntynyt ja vaimon mukaan asioita on selvitelty nyt enemmän ja mies haluaa yrittää yhdessä vielä. Niin hän minulle viestitti. Että olinko nyt sitten loppujen lopuksi joku heidät uudelleen henkisesti yhteenjohdattanut "enkeli" vaiko sitten erottava tekijä... Sen kun tietäs. Vaimo tosiaan kielsi miestään olemasta minuun yhteydessä kun en kuullut sitä miehen suusta moneen päivään kun mies ei halunnut minulle itse sanoa haluavansa unohtaa minut.

Eilen mies kävi meillä selvittämässä mitä oikeasti tapahtui ja mitä he olivat keskustelleet. Mies sanoi oikeasti edelleen rakastavansa minua... siksi ei halunnut vastata minulle mieluummin mitään vaikka kyselin että onko miehen oma tahto ettei hän halua enää tavata vai onko vaimo painostanut?

Tänään päätin sitten että olkoon! Jos oikeasti rakastaa niin eroaa oitis! Aika raukkamaista vaimon edessä teeskennellä ikuisuuksiin... En aio olla mikään varalohduke sen jälkeen kun tunnustanut rakastavansa!

Voi vittu miten se sika on sua kohdellut!!
Ihan olis oikeen sille, jos tekisit yhtä halpamaiset temput takas. Mulla kiehuu raivosta, kuinka se mies on kusettanu sua ja käyttäny hyväksi.

Oikeesti, sä ansaitset parempaa.
Loppujen lopuksi sä rakastit, mies ei. Ja se taas ei ole sun häpeäs.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos se mies opiskelee, käy töissä ja viikonloput ja lomat hoitaa vauvaa, koska te ehditte nähdä?

No eipä juuri koskaan nykyään. Senpä takia tässä hommassa ei olekaan mitään järkeä enää.

Eli ehtii käydä vetämässä pikapanot ja haukkumassa vaimoaan? Helmi mies, odottele ihmeessä.

Jos se mies opiskelee, käy töissä ja viikonloput ja lomat hoitaa vauvaa, koska te ehditte nähdä?

No eipä juuri koskaan nykyään. Senpä takia tässä hommassa ei olekaan mitään järkeä enää.

Eli ehtii käydä vetämässä pikapanot ja haukkumassa vaimoaan? Helmi mies, odottele ihmeessä.

Kutakuinkin. :/ No silloin tällöin on ollut enemmänkin aikaa mutta aika harvoin, luonnollisestikin.

Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Mä en tajua yhtään kumpaakaan osapuolta, miten viitti alkaa sotkemaan toisten parisuhdetta. Antakaa varattujen olla! :headwall:

No meillä molemmilla meni huonosti omissa suhteissamme ja haettiin kai lohtua toisistamme, klassisesti... Itse tosiaan rakastuin siinä ohessa, miehestä en tosiaan ota selkoa. Tällä hetkellä en kyllä itsekään oikein ymmärrä tuota hairahdusta kun oli kaikenkaikkiaan aika turha. En taatusti tulekaan varattuihin enää koskemaan!