Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Nokun ei edes rakasta! Mies on täysin tossun alla suhteessa! Vaimolla on narsistinen luonnehäiriö. Diagnoosikin siitä. Mies on minulle aika suoraan avautunut vaimostaan mutta vaimolleen ei uskalla taasen sanoa vastaan kun ei häntä huvita riidellä aina. Sen vuoksi mieluummin valehtelee. Tiedän että vaimo on vaikea ihminen mutta en silti ymmärrä miksi pitää valehdella ja kärvistellä suhteessa missä itse joutuu kärsimään.
Alkuperäinen kirjoittaja mum84:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Nokun ei edes rakasta! Mies on täysin tossun alla suhteessa! Vaimolla on narsistinen luonnehäiriö. Diagnoosikin siitä. Mies on minulle aika suoraan avautunut vaimostaan mutta vaimolleen ei uskalla taasen sanoa vastaan kun ei häntä huvita riidellä aina. Sen vuoksi mieluummin valehtelee. Tiedän että vaimo on vaikea ihminen mutta en silti ymmärrä miksi pitää valehdella ja kärvistellä suhteessa missä itse joutuu kärsimään.
Jo tuo kaikki olisi totta, vaimo ois täys paska ja miehellä ihana uusi suhde niin sehän ois jättäny sen jo ajat sitten![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Lähinnä säälin miestä. Hän on kiltti ja älykäs ihminen mutta tosiaan niin kiltti ettei näe mikä on hänen parhaakseen. Vielä hän tulee palamaan loppuun tuossa liitossa. Olen siitä ihan varma. Itsekin olen kiltti ja herkkä ja sen vuoksi toisiimme ihastuimmekin. Meillä synkkasi aidosti mutta mies tosiaan aika vaikeassa loukussa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tämä katsos on se perinteinen tarina... vaimoni ei ymmärrä minua
Uppoaa näemmä yllättävän hyvin...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Lähinnä säälin miestä. Hän on kiltti ja älykäs ihminen mutta tosiaan niin kiltti ettei näe mikä on hänen parhaakseen. Vielä hän tulee palamaan loppuun tuossa liitossa. Olen siitä ihan varma. Itsekin olen kiltti ja herkkä ja sen vuoksi toisiimme ihastuimmekin. Meillä synkkasi aidosti mutta mies tosiaan aika vaikeassa loukussa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Loukatuin osapuoli et ole sinä, joka olet liiton ulkopuolinen, vaan miehen vaimo ja erityisesti lapsi. Sinä olet vain ulkopuolinen, perheenrikkoja, avioliiton rikkoja, luuseri sanan joka merkityksessä.
Alkuperäinen kirjoittaja Peuhu:Varmuuden tosi rakkaudeata saat kun jätät miehen ja sanot että vasta kun mies on jättänyt vaimonsa voitte jatkaa siihen mihin jäitte. Jos mies keksii syitä miksi ei voi jättää häntä ei mies halua sinua.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mies ei valehtele. Hän alkoi kerran itkemään kesken keskustelumme. Olivat riidelleet vaimon kanssa. Näkeehän sen miehestä että hän on ihan väsyksissä!Olen kuullut puhelimessa kun mies riidellyt vaimonsa kanssa. Eipä ollut kovin terve meininki.
Se diagnoosi on ihan totta ja mies joutuikin alussa hoitamaan vauvaa lähes koko ajan kun vaimolla meni pinna niin pienestä joka asiaan. Ei tuo mies valehtelisi tuollaisista asioista. Hän on kai niin kyllästynyt olosuhteisiin kotonaan että kai sitten haki lohtua muualta.