Kannattaako odottaa miestä joka on naimisissa mutta joka sanoo rakastavansa minua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ARGH!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lähinnä säälin miestä. Hän on kiltti ja älykäs ihminen mutta tosiaan niin kiltti ettei näe mikä on hänen parhaakseen. Vielä hän tulee palamaan loppuun tuossa liitossa. Olen siitä ihan varma. Itsekin olen kiltti ja herkkä ja sen vuoksi toisiimme ihastuimmekin. Meillä synkkasi aidosti mutta mies tosiaan aika vaikeassa loukussa.

No näitä miehiä riittää joilla riittää "hyviä" syitä miks ei voi kertoa vaimolle toisesta naiseta et on niin rakastunt tähän. Haluaa siis pitää perheen ja rakastajan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Nokun ei edes rakasta! Mies on täysin tossun alla suhteessa! Vaimolla on narsistinen luonnehäiriö. Diagnoosikin siitä. Mies on minulle aika suoraan avautunut vaimostaan mutta vaimolleen ei uskalla taasen sanoa vastaan kun ei häntä huvita riidellä aina. Sen vuoksi mieluummin valehtelee. Tiedän että vaimo on vaikea ihminen mutta en silti ymmärrä miksi pitää valehdella ja kärvistellä suhteessa missä itse joutuu kärsimään.

Mistä tiedät että vaimo oikeasti on hankala? Minusta taas tuntuu että mies selittää sulle tollasta sontaa ihan vaan siks että saa sut uskomaan rakkauttaan ja antamaan seksiä joka ehkä kotona ei tällä hetkellä sen pienen vauvan takia ole kovin kummoista.

Alkuperäinen kirjoittaja mum84:
Nokun ei edes rakasta! Mies on täysin tossun alla suhteessa! Vaimolla on narsistinen luonnehäiriö. Diagnoosikin siitä. Mies on minulle aika suoraan avautunut vaimostaan mutta vaimolleen ei uskalla taasen sanoa vastaan kun ei häntä huvita riidellä aina. Sen vuoksi mieluummin valehtelee. Tiedän että vaimo on vaikea ihminen mutta en silti ymmärrä miksi pitää valehdella ja kärvistellä suhteessa missä itse joutuu kärsimään.

Jo tuo kaikki olisi totta, vaimo ois täys paska ja miehellä ihana uusi suhde niin sehän ois jättäny sen jo ajat sitten :whistle:

Tämä katsos on se perinteinen tarina... vaimoni ei ymmärrä minua :D
Uppoaa näemmä yllättävän hyvin...

Lähinnä säälin miestä. Hän on kiltti ja älykäs ihminen mutta tosiaan niin kiltti ettei näe mikä on hänen parhaakseen. Vielä hän tulee palamaan loppuun tuossa liitossa. Olen siitä ihan varma. Itsekin olen kiltti ja herkkä ja sen vuoksi toisiimme ihastuimmekin. Meillä synkkasi aidosti mutta mies tosiaan aika vaikeassa loukussa.

Niin ja siltikin mies elää mielummin perheensä ja vaimonsa kanssa..... Oikeesti kuin vanha sä oikeesti olet jos noin sinisilmäisesti asiat näet?

Loukatuin osapuoli et ole sinä, joka olet liiton ulkopuolinen, vaan miehen vaimo ja erityisesti lapsi. Sinä olet vain ulkopuolinen, perheenrikkoja, avioliiton rikkoja, luuseri sanan joka merkityksessä.

Miehen kannattaisi siinä tapauksessa varmaan erota, mutta kenenkään ei pitäisi jonkun toisen eroamista odotellessa pidätellä hengitystään, vaan katsella vapaasti muihin suuntiin...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Loukatuin osapuoli et ole sinä, joka olet liiton ulkopuolinen, vaan miehen vaimo ja erityisesti lapsi. Sinä olet vain ulkopuolinen, perheenrikkoja, avioliiton rikkoja, luuseri sanan joka merkityksessä.

Läpäläpä. Ei siinäkään suhteessa kaikki kunnossa ole. Olen sitä mieltä että itseäsi sinä AP satutat jos odottelemaan jäät. Siis: Ajattele itseäsi ja häivy! Kyllä miehet selittää....

Varmuuden tosi rakkaudeata saat kun jätät miehen ja sanot että vasta kun mies on jättänyt vaimonsa voitte jatkaa siihen mihin jäitte. Jos mies keksii syitä miksi ei voi jättää häntä ei mies halua sinua.

Mies ei valehtele. Hän alkoi kerran itkemään kesken keskustelumme. Olivat riidelleet vaimon kanssa. Näkeehän sen miehestä että hän on ihan väsyksissä! :o Olen kuullut puhelimessa kun mies riidellyt vaimonsa kanssa. Eipä ollut kovin terve meininki.

Se diagnoosi on ihan totta ja mies joutuikin alussa hoitamaan vauvaa lähes koko ajan kun vaimolla meni pinna niin pienestä joka asiaan. Ei tuo mies valehtelisi tuollaisista asioista. Hän on kai niin kyllästynyt olosuhteisiin kotonaan että kai sitten haki lohtua muualta.

Alkuperäinen kirjoittaja Peuhu:
Varmuuden tosi rakkaudeata saat kun jätät miehen ja sanot että vasta kun mies on jättänyt vaimonsa voitte jatkaa siihen mihin jäitte. Jos mies keksii syitä miksi ei voi jättää häntä ei mies halua sinua.

peesi!

Mies ei valehtele. Hän alkoi kerran itkemään kesken keskustelumme. Olivat riidelleet vaimon kanssa. Näkeehän sen miehestä että hän on ihan väsyksissä! :o Olen kuullut puhelimessa kun mies riidellyt vaimonsa kanssa. Eipä ollut kovin terve meininki.

Se diagnoosi on ihan totta ja mies joutuikin alussa hoitamaan vauvaa lähes koko ajan kun vaimolla meni pinna niin pienestä joka asiaan. Ei tuo mies valehtelisi tuollaisista asioista. Hän on kai niin kyllästynyt olosuhteisiin kotonaan että kai sitten haki lohtua muualta.

Niin...lohtua. Vaan ei parisuhdetta, rakkautta...niitähän hän saa kotoa, perheeltään. Ei hän muuten vaimonsa kanssa edelleen yhdessä olisi.

Mutta jatka sinä vaan itsepetostasi - joskus itsepetos on armollisempaa kuin se, että tajuaa olleensa vaan hetken helpotus arjen ja perhe-elämän myllerryksessä, pikku annos nuoruutta ja vapautta.

Mutta asia on näin, että ellei mies vaimoaan jätä, ei teillä tule olemaan suhdetta..
Olen saman käynyt läpi joskus, sillä erotuksella ettei heillä ollut lasta. Odotin aikani, vaimo nousi suureksi juopaksi välillämme.
Minulle sanottiin että hän eroaa, mutta vaimo ei suostunut muuttamaan.

Aikaa kului, me erosimme ja heistä en tiedä. Viimeisin mitä kuulin miehestä oli, että hän sanoi odottavansa sitä että vaimo lähtee jotta pääsee jatkamaan omaa elämäänsä.
Olin tyhmä kun en tajunnut olevani tekosyy erolle.

Kyllä minä etsinkin uuden miehen koska ei tuollaiseen tahdottomaan lapaseen voisi pitemmän päälle luottaa. Tuskin mies tietää itsekään mitä haluaa. Jos haluaa minut niin eroaa. En minä häntä odottelemaan jää.

Mies koittaa nyt kuulemma tosissaan painostaa vaimoaan hoitamaan ongelmansa mutta epäilenpä ettei narsistia helposti saa myöntämään heikkouksiaan. Sama meno tulee jatkumaan ikuisesti. No, omapa on miehen valinta. Itse en moista menoa jaksaisi.

Niin, tiedän tuon painostamisen.
Minullekin kerrottiin sitä ja tätä painostamisesta, muuttopuuhista ja asunnon hausta.
Toivon että hänestä tulee onnellinen, oli minkä ja kenenkä kanssa sitten suhteessa tai ei-suhteessa.

No jos et edes tahdo tuota "tahdotonta lapasta", niin miksi edes kysyit asiaa?

Itse odotin varattua miestä, ja nyt olemme olleet yhdessä kuutisen vuotta. Meidän oli tarkoitus olla yhdessä, joten järjestimme asiat niin että se onnistui. Harvinaista varmaan, mutta kyllä ihmiset voivat tehdä parisuhteissa(kin) vääriä valintoja, ja ne on oikeus myös korjata.